حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 705: هم اصدقائی و احبائی! (اینان دوستان من!!!)

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۲ ب.ظ
 

جمعه 22 آذر1392 ساعت: 23:58 توسط:ماریا
من یه چیزی بگم صادقانه: دوستان خیلی خوبی دارین حاجی.
من این چند وقته از همین جا وبای خیلی قشنگی پیدا کردم:)
 وب سایت   ایمیل

بله! 

بله!!

اینو خوب میدونم!

تازه شما از خیلی خوبیاشون خبر ندارین!


از یه گونی!!! پفک نمکی و لینا و ... فیلی که کسری آورد

و تا یه ماه مارو از هرگونه خرید هله هوله جات بی نیاز کرد!


قهوه خونه هایی که طاها حساب میکنه!

و ما نقش ساقی چای رو واسه رفقا بازی میکنیم تبرکا!!!


وسایل و مواد پیتزایی که مهدی آورده و گذاشته تو یخچال ما!!!

اونوخ خودش داره میره کربلا ایشالا! 

(مهدی! من به پات صبر میکنم!!!)


کاک خوشمزه ای که "شاعری تنها" واسمون آورد

و مصرف چای ما به مدت یه هفته چند برابر کرد!!!

بازم بیا!!!


تسبیح و مهر و جانمازی از کربلا که یکی از دوستان زحمتشو کشید!

و هر نمازمون به یاد اونه!


تبلتی که داشت قسمتمون میشد

اما تقوا به خرج دادیم و پا روی هوا و هوسمون گذاشتیم!

و محبت و لطفشونو رد کردیم!

:((


کارت شار‍ژهای سه گانه ای که به عنوان هبه معوضه دوستی هدیه کرد

در قبال کمکی هر چند کوچک!

...


پ.ن:

حضرت رسول صلی الله علیه و آله:

مَن اَرادَ اللّه  بِهِ خَیرا رَزَقَهُ اللّه  خَلیلاً صالحِا؛

هر کی که خداوند خیرشو بخواد، دوست خوب نصیبش میکنه.

(معلومه خدا خیلی خیر منو میخواد!)

یا بُنَىَّ اتَّخِذ أَلفَ صَدیقٍ وَ أَلفٌ قَلیلٌ وَ لا تَتَّخِذ عَدُوّا واحِدا و َالواحِدُ کَثیرٌ

فرزندم! هزار تا دوست پیدا کن که هزار دوست هم کمه

و یه دشمن هم واسه خودت جور نکن که یک دشمن هم زیاده!!!

لقمان حکیم


اینم از رمز موفقیت ما که حضرت امیرالمومنین علیه السلام فرمودن:


 لِلعامَّةِ بِشرَکَ وَ مَحَبَّتَکَ و َلِعَدُوِّکَ عَدلَکَ و َإِنصافَکَ

خوشرویى و محبتت را براى عموم مردم بزار

و براى دشمنت هم عدالت و انصافتداشته باش.


والا...
  • ۹۲/۰۹/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۷۵)

حاج آقا آدرس میدین ماهم بیایم؟

پاسخ:
پاسخ:
رزومه تونو ایمیل کنید تا بعد!!!
سلام حاجی.
منو یادت رفت؟شما که گفتی آخر هفته ها میای.
حالا که اینجوری شد منم بیام قم واستون کلوچه ی خوشمزه میارم.
اسم منم بنویس
چقر لوسم من.
به جز بخش کلوچه باقیش شوخی بود.البته به شرطی که تایید کنی نظرمو.

پاسخ:
پاسخ:
یه نموره دلمون گرفته بود
گفتیم رفقا رو اذیت کنیم شاد شیم!!!

شما اول بیار
من با فونت ده اسمتو میارم!
والا...
واسه همخونه ایم هم بیار!

من کی کامنتی رو تایید نکردم
این شایعات دشمنه
باور نکنین!
والا...
حاجی خوابیدین دیگه
شب بخیر

پاسخ:
پاسخ:
عآدم دو نیم شب نباید بخوابه دیگه؟!
والا...
  • آسمـــــآن
  • چه حاجی باحالی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه وب باحالی!
    عاغاتون هم خیلی باحاله
    خوشمان آمد از!!!
    والا...
    ای بابا حاجی امتحان ژنتیکمون میخوره ب وب شما!
    فرد امتحان دارما
    ی فتوا بدید

    پاسخ:
    پاسخ:
    عدم شرکت در امتحان در حکم محاربه با حاجیست!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • تیکه میندازی حاجی!!:دی
    ببخشیدا امتحان دادن از کار تو معدنم سختره.مهندس(ره)

    +میتونم دیزی تو (هرکره) یاکله پاچه مهمون تون کنم!!!
    بانوشابه

    پاسخ:
    پاسخ:
    کی؟!
    من؟!
    ;-)
    اگه با نوشابه نبود قبول میکردم دعوتتون رو!
    حیف!
    اها سختتونه
    ولی خب اسونه ها

    فقط ی دکمه و بعدشم نوشته ها
    باز ی دکمه وامکانات

    پاسخ:
    پاسخ:
    دوشواری نداره
    امتحان میکنیم
    :)
    خیلی هم خوبه. خوب است بدانید که " پژوهشگران در یک تحقیق بسیار مهیج دریافتند که خوردن پنج وعده ی غذایی سالم در هر روز به همراه میوه و سبزیجات تازه باعث افزایش شانس موفقیت افراد برای ازدواج می شود."
    خدا حفظتون کنه.
    شما خودتون خوبید که دوستان خوبی دارید و خوبیهاشون رو میبینید.
    انشالله همیشه سالم و تندرست و شاد باشید.

    پاسخ:
    پاسخ:
    به خودم و ازدواجم بسی امیدوار شدم!
    والا...
    الصدیق للصدق! دوست برای دوستیه!!!
    حاجی ره
    ممنون از دعاهای خیرتون
    ایشالا جبران کنیم

    ارشیو هم هس

    پاسخ:
    پاسخ:
    بله بله!
    چرا گم شید؟
    از چ نظر؟
    سبک نوشتنم بده؟
    شلوغه چطوریه

    پاسخ:
    پاسخ:
    فضاش برام غریبه اس
    مثه بقیه وبا صاف همه چیو نمیزاره کف دستت!
    ایشالا باز بشه تا ما در مورد خود نوشته ها هم نظر بدیم
    :)))
    فعلا که همچنان با موبایلیم
    هر طور مایلید.
    اینجوری فرصتی میشه ما هم نذرمون رد ادا کنیم انشالله.
    هر فصلی خواستید بیاید. خوبه؟
    حالا جدی میوه های هر دو فصل رو دوست دارید!؟
    شما که گفتید هله هوله خور هستید!

    پاسخ:
    پاسخ:
    من میوه خوردن رو به غذا خوردن ترجیح میدم!
    جدی!
    اصن من میوه خوارم!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • بی درس کجا بوده!!
    دیشب تاصبح داشتم درس میخوندم!!امروز امتحانمو دادم!!یه روز باید استراحت کنم دیگه!!نه توقع داری بعدامتحانم درس بخونم؟؟!!:دی
    تاامتحان بعدی هم خدابزرگه!!:))
    مگه امضاهم عوض داره؟؟!!:دی

    پاسخ:
    پاسخ:
    شما مهندس معدنین؟!
    امروز کار تو معدن چطور بود؟!
    خسته نباشین

    هیچ چیز بی عوض نیست!
    این قانون منه!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • سلام برطلبه ممتازه حوزه.
    حاجی به ماهم امضامیدین؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام بر دانشجور بی خواب و بی درس
    عوضش؟!
    تا آخر زمستون این میوه ها هست.
    میوه های تابستونی فرق میکنه خب: هلو، زردآلو، آلبالو، گوجه سبز، آلو قرمز، توت فرنگی،خیار، شلیل...(همش یادم نیست الان)
    خودتون انتخاب کنید میوه های کدوم فصل رو بیشتر دوست میدارید همون موقع تشریف بیارید قدمتون سرچشم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    حالا نمیشه یه دفه زمستون بیاییم یه دفه هم تابستون؟!
    والا...
    ا؟ تشریف میارید!؟
    قدمتون سر چشم.
    فقط یه وانتی چیزی بیارید اینهمه میوه ی اهدایی رو بتونید ببرید باخودتون. چند نوع پرتقال؛ انواع نارنگی؛ خرمالو؛ انار؛ ازگیل....

    پاسخ:
    پاسخ:
    شما نگران نباشین
    همشو میخورم
    بردن تو کارمون نیس!
    فقط فصلشو مشخص کنین
    کی تا کی میتونبم تشریف بیاریم؟!
    لطف دارین...

    من فعلا عذاب وجدان گرفتم از قالب جدیدم
    نوشته هام شعرام اینا رفته ص های قبلی چن وقته کلمات هجوم اوردن نمیتونم بیارمشون رو کاغذ همش بیتابم!!
    مخاطب خاص کنداریم ی دنیای کوچولوئه و ی خدا دیگه...
    برا اون مینویسم دیدید لابد ک سررسید مجازیمه این وبلاگ

    پاسخ:
    پاسخ:
    حیف که سنگینه!
    ما هم هر دفه اومدیم گم شدیم توش
    والا...
    حس رو کاغذ نوشتن که خیلی بهتره!

    بعله دیده بودم تو معرفی وبلاگ!
    در باغمون هم سفیده.
    چطور؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    گفتم گم نشم یهو!!!
    درست میفرمایید.
    ما کماکان تسلیم هستیم. :)
    بفرمایید انار و خرمالو. محصول باغ مون! :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    معذرت میخام
    در باغتون چه رنگیه؟!
    الان کامنت بالایی رو شوخی کردین؟

    چطور ؟
    از چنظر نیازی نیس؟
    اره اما من معمولا برا اطرافیام اینکارو میکنم

    پاسخ:
    پاسخ:
    دیگه خودمونم نمیفهمیم کی داریم جدی میگیم کی شوخی!!!
    اینجا اصل بر عدم توقع از دوستانه
    دوستی و لطف شما هم بر ما ثابت شده است
    راضی به زحمتتون نیستیم
    اما چون اصرار کردید خواستم یه هدیه درخواستی سفارش بدم
    که چون با موبایلم نشد! تو وبتون کامنت بزارم
    ولی میزارم به زودی!
    دیگه خودتون مجبورمون کردید
    والا...
    همین گواهی کامنتی کفایت میکنه یا باید گواهی کتبی داشته باشیم حاج آقا؟ :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    کامنت حاجاغا سنده
    به قول اون جوجه مردنیه:
    پس فک کردی خیال کردی؟!

    یدونه باشی حاجاقا!!!
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:
    اونوخ رو قبرم مینویسن:
    جوان ناکام!
    :(
    حاجی بنده ی خدا رو تحقیر نکن که خدا تحقیرت می کنه ها!!!!
    خدا کلی با من حال می کنه الان دارم به بدنم خدمت می کنم جز اینه ایا؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    شما داری زجرش میدی!!!
    من دارم بهش خدمت میکنم که هرچی دلش میخواد واسش میخرم یا درست میکنم
    :-P
    ما تسلیم حاج آقا. :)
    حق با شماست در بست. :)
    بالاخره حاج آقایی گفتن. :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    اصن کلمه اسلام از ریشه تسلیم اومده!
    میدونستین؟!
    الان اسلام شما تایید شد با مهر حاجاغا
    احسنت!
    بله. بله.
    کاملا درست میفرمایید و همیشه و در همه حال حق با شماست.
    یه بار یه مطلبی خوندم از دانشجویی که 8 سال طول کشید لیسانس بگیره. ازش رمزموفقیتشو(!!!!) پرسیدن. گفت 2 تا قانون:
    1- همیشه و در همه حال حق با دانشجوئه.
    2- اگر جایی خلاف این بود و حق با دانشجو نبود به قانون اول مراجعه کنید!
    خواستید اینو تایید نکنید بدآموزی نداشته باشه برای دوستان. :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    ما که دانشجور نیستیم
    حالا هرکی میخواد منحرف بشه بشه
    والا...

    نه دپرس نیستن

    +کلا من جواب سوالامو نمیگیرم اینجا..
    عصن ی وضی

    پاسخ:
    پاسخ:
    آخه اینقدر نظر لطفتون بالا بود
    که اصن من روم نشد تایید کنم!!!
    هدیه واسه اثبات و تقویت دوستیه
    شما که نیازی ندارین به این کارا
    پیشاپیش قبوله
    اونایی هم که نام بردم شوخی بود
    جزو علایقم بود
    ولی چیزایی رو گفتم که کسی امکان تهیه شو نداشته باشه
    لطفتون مزید
    سایه تون مستدام
    حاجی دلت خوشه ها.....
    .............................
    بیخیال بابا من برم لباس داداشو بشورم تا.......
    شبتون خوش....

    پاسخ:
    پاسخ:
    باید دل خوش داشت
    تنها چیزی که داریم دل خوشه
    نباید از دستش داد
    والا...
    بله حاج آقا. هر چی شما میفرمایید درسته. من معنای خاصش مدنظرم بود و شما معنای عام.
    و چون اینجا وبلاگ شماست حرف شما کاملا متینه و صحیح. :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    حرف من همیشه و همه جا متین و صحیحه
    استثنا هم نداره!!!
    والا...
    گند بزنم به این زندگی شما هم تیکه بنداز.......

    پاسخ:
    پاسخ:
    تا شقایق هست ...
    زندگی به این زیبایی شگفتی طراوت
    چشمها را باید شست
    والا...

    از شما انتظار نبود چنین حرفی
    بازم والا...
    :(

    پاسخ:
    پاسخ:
    امشب همه دپرسن
    چه وعضشه؟!
    والا...
    من مبلغ نیستم البته. :)
    مشاورم بیشتر و سخنران و...
    توی گروهمون کار تبلیغ با طلبه هاست.

    پاسخ:
    پاسخ:
    مبلغ یعنی رساننده یه حرف یه پیام ...
    حاجاقا در رژیم بسر می برم!!! البته لاغرم فقط ٣ کیلو احتیاطا باید اب شه، اون روز که عکس دیزیتو دیدم از شدت هوس اشک در چشمانم جمع شد...... مثه حالی که هفته ی پیش موقع رد شدن از کنار کله پزی داشتم
    دلت نسوخت الان حاجی؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    ما از خوف خدا اشک تو چشامون جمع میشه
    ملت از روی هوس!!!
    تازه توقع دارن دلمون هم واسشون بسوزه!!!
    والا...
    موتورم رو گرفتن :(
    یه هفته پارکینگه !
    مغازشم اون وره شهره... :((

    پاسخ:
    پاسخ:
    من به مهدی اس دادم اجباری نیس که حتما آخر هفته باشه
    فردا شب هم بیایین ما در خدمتیم
    نمیدونم فرصتشو داری یا نه
    ایضا مهدی که سه شنبه داره میره
    هان؟!
    به به!
    مارو بگو فکر میکردیم بهترین دوستای دنیا رو خودمون داریم فقط!
    دوستای شما که دیگه درجشون از یک هم گذشته:دی

    پاسخ:
    پاسخ:
    تازه همشو نگفتیم!!!
    والا...
    سلام
    وبلاگ خوبی دارین
    لطفا به من هم سر بزنید
    اگه با تبادل لینک موافقید بگید تا بلینکمتون
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    آیکون جوجه ای که فحش خورش ملسه

    پاسخ:
    پاسخ:
    انصافا تو دلم فحشت دادم!!!
    یه لحظه هم شوکه شدم
    که باز اینا از کجا پیداشون شد!
    که بعد دیدم کار لوس شماس!
    والا...
  • فیروزه ای
  • حالا حکمت کار خدا مشخص میشه که شما اسم وبلاگ مارو بذاری و ما یه سری دوست مهربون پیدا کنیم که تو زندان گوانتانامو واسمون کمپوت بیارن
    ایولله به خدا
    ایولله به شما
    و ایولله به دوستامون
    (یاد سلام نماز افتادم)

    پاسخ:
    پاسخ:
    هیچ کاری بی حکمت نیست!
    نصف کمپوتا حق منه
    واسم نگه دارین.
    حاجی اونشب نشد بیام!
    هنوز روم نمیشه از مهدی عذر بخوام !

    [آیکن مرتیکه ای که مثه خر ناراحته]

    پاسخ:
    پاسخ:
    نشستیم پای هم چایی خوردیم و آب انار یخ زده!!!
    جات خالی!
    عوضش حسابی غیبتتو کردیم دلمون خنک شد.
    ما نگران خودت شدیم بابا!
    یه خبری چیزی...
    خیره ان شا الله
    حاجی شما چاقی ایا؟؟
    وای دلم هله هوله خواست خیلی!!! لعنت بر شیطون

    پاسخ:
    پاسخ:
    چاق زشته
    بفرمایید تپل!
    اصن حاجاغایی که تپل نباشه تو چش مردم ارج و قرب نداره که هیچی
    به حرفشم گوش نمیکنن!
    تجربه اینو ثابت کرده!
    والا...
    حاجاقا یه پیشنهاد
    بدین کامنتارو من تایید کنم قول میدم تهشون والا هم بذارم
    حالا شاید به این خوبی در نیاد ولی حداقل کامنتای بچه های مردم که با ذوق و شوق میان اینجا گم نمیشه ...
    منم چیزی نمیخام فقط تو عایدی های مرحمت دوستاتون شریک.
    قبوله ؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    من امین ناموسم!
    کامنت خصوصیا چی میشه؟!
    نه اصن راه نداره!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • آره.دیگه اسرافه:-)
    برو!!!باز صفرنشی بندازی گردن ما

    پاسخ:
    پاسخ:
    به طلبه ممتاز حوزه اینجور میگی؟!
    >:-(
    سال 88 رفتیم یه جایی که آب و هواش بد نبود؛منطقه عشایری بود و خب کلی خاطره داریم از کار باهاشون. :)
    اما آبش یه سری املاح داشت که به مزاج بچه های ما نمیساخت و به جز من و دوسه نفر دیگه همه مریض شدن. هر روز یه سری از بچه ها رو با یک آدم سالم میفرستادیم دکتر. چه دکتری!
    یه روز من مسوول دکتر بردن بچه ها بودم. یکی از دوستان رو به سختی خیلی زیاد و با صرف کلی وقت راضی کردیم که بیاد دکتر. نامبرده تا اون روز در مقابل همه ی درمان های خونگی و دارویی مقاومت کرده بود؛ اما ما راهش انداختیم که بیاد. :)
    رفتیم درمانگاه، چه درمانگاهی! شبیه هر چیزی بود جز درمانگاه؛ ایضا پرسنل محترمش.
    3 نفر مریض بودن و من همراه مریض. همین دوست ما که به سختی راضی شده بود بیاد؛ توی راه به من گفت اصلا تو از کجا میدونی که من بیام دکتر خوب میشم!؟ گفتم من موظف به تکلیفم؛نه قایل به نتیجه! من امروز موظف بودم بدحال ها رو ببرم دکتر. همین!
    دوستم که تا اونموقع یکسره غر میزد، با همین یه جمله ساکت شد و دیگه چیزی نگفت.
    +دکتر 3 تا دوستم رو جدا ویزیت کرد و دارو نوشت. اما بعد که اومدیم توی ماشین؛ متوجه شدیم که نسخه ها رو جابه جا نوشته بود برای بچه ها!!!
    یه موقعی هم خودم یه جایی(همون نزدیک مرز) رفتم دکتر؛ همه ی علایم رو که به طور مفصل گفتم؛ دکتر گفت خب حالا چی بنویسم براتون!؟
    منم گفتم و اون نوشت!!!
    چطور بود خاطره ی ما!؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    عالی! عالی!!
    لذت بردم
    من همیشه از شنیدن خاطرات تبلیغ لذت بردم!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی!
    چرااینقدر دیرنظرارو تاییدمیکنی!!!:-)
    یه آدم کم حوصله,که حوصله ی هیچکاری رو نداره.نشسته داره نظرا رو میخونه!!!!
    گناه داره طفلی!!!زود زود نظر را و تاییدکن.دلش خوش باشه.بدبخته,بیچاره.

    پاسخ:
    پاسخ:
    میخوام برم رد کار و زندگی!
    زن و بچه ندارم
    درس و کار و تحقیق و ... که دارم!
    والا...
    خدایی از شیش نشستم
    یعنی چهار ساعت
    اسرافه دیگه!
    خو شما بد برداشت کردی
    اصن برم حذفش کنم خوبه؟؟؟:(
    :دی
    خو اگه من شرایط ازدواجمو نگم 4روز دیگه به بن بست برمیخوریم راس نمیگم وجدانن؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    بده تو مسایل خصوصی مردم دخالت نمیکنم!
    وجدانا راس میگین
    حاجی من میخوام توبه کنم
    :((((
    شرمندمون کردی حالا میگی نفرمایید:((((

    پاسخ:
    پاسخ:

    منظورتون از توبه همون ماستمالی با اون چندتا ستاره است؟!
    عاغا اصن نمیخواد شما توبه کنی
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • ای بابا!
    عیز دلم ما هی نمیخایم حاجی یادآوری بشه بهش اون داستان رو شما میگی بنویس ادامه ش رو؟!
    ننویسیاااا!
    ناراحتت می کنه...
    عب نداره!
    دشمنتون!
    موشکل نداره!

    پاسخ:
    پاسخ:

    به چندتا از دوستان قولشو دادم
    باید نوشت
    یه پست کوتاه و مختصر بیشتر ازش نمونده!
  • ولایت عشق2
  • سلام.
    دمت گرم
    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    به به رفقای قدیم!
    یاحق
    علاقه مندیاتون چیه بگین !
    باشد بتوانیم خوشحالتون کنیم

    +حاج اقا؟ اون ادامه کامنتتون چیشد؟من همچنان منتظرم

    پاسخ:
    پاسخ:

    موتور تریل!!!
    دوربین عکاسی!!
    کوله پشتی!!
    نسخه خطی!!!
    چاقو و دوربین شکاری!!!
    لباس و شلوار کتون!
    :-P

    کدوم ادامه کامنتا؟!
    متوجه نشدم.
  • خانومه اقایX
  • اصلن لطف به حاجی نیامده انگار !
    به همان عکس ها قانع باش حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    اومده فقط ما کم توفیقیم!
    با گوشیم خب
    :-(
    حاجی من الان احساس شرمندگی میکنم:-\

    پاسخ:
    پاسخ:
    نفرمایید!
  • دوشیزه فلانی
  • خودتون رو ناراحت نکنین اصن شروع نکردم هنو!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شرمنده!
    منتظر دوستی هستم که از دیشب مارو کاشته!
    والا...
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • خدا نصیبت کنه حاجی
    از دوستتون بسیااااااااااار تشکر کنین با پرتقال بوش رفت

    پاسخ:
    پاسخ:
    به حرف خود حاجی گوش نمیدن
    که این همه پیشنهادهای توپ داده
    به حرف دوست ناشناس حاجی...
    والا...
  • گیس بریده
  • جان خودم حاجی حالا که اینطور شد این سری برات یه سنگ خوشگل کار شده میارم که اصن تا عمر داری هی بگی خدا بیامرزتت گیسو:دی
    البته حتمن دوبله حساب می کنم باهات...صرفا بخاطر اون یه گونی هله هوله ای که داری و من ندارم

    پاسخ:
    پاسخ:
    استاد!!!
    همه موارد فوق با عشق!!! و به رسم رفاقت هدیه شده بودن
    میخواستم بخرم که میرفتم در مغازه
    والا...
    شمام دیگه همه رو به چشم مشتری میبینین ها!

    داشتم دیگه ندارم تموم شد
    الفاتحه
    بله ما مکلف به وظیفه ایم و نه نتیجه. میشه در مورد این جمله یه خاطره بگم حاج آقا!؟
    هر موقع استادمون رضایت بدن دفاع میکنیم. بعدش قصد داریم نذوراتمون رو ادا کنیم انشالله.

    پاسخ:
    پاسخ:
    برمایید بفرمایید
    قصه شبمون هم جور شد!
    ان شا الله به زودی زود
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • حاجی بگین مامانم مامانای قدیم
    من باید ماهی پاک کنم چون مامانم از بوی ماهی بدش میاد
    الانم کل خونه رو با اسپری خوشبو کردم تا مامان خانوم که تشریف میارن حالشون بد نشه :((

    بوی دستم نمیره که نمیره که نمیره که نمیره که .........
    :((

    پاسخ:
    پاسخ:
    عوضش من خیلی خوشم میاد از این کارا
    جالبه خب
    انگار سر کلاس تشریحی!!!!!
    دوستی فرمود از تفت؟! پرتقال یا نارنج استفاده کنین
    ولی من میگم بزارین همینجوری باشه
    و هعی دستتونو بگیرین زیر دماغ خانواده و دوستان
    خیلی حال میده!
    جدی!!!
    در ضمن نمیتونم که پستش کنم! میترسم مثل اون جعبه جواهرات موزیکال بشه که از اون روستای مرزی برام فرستادن! درش بشکنه و بلا استفاده بشه.
    یادش بخیر. بس که با محبت بودن همه هم ما رو ماچ میکردن هر روز.
    من گذرم به کلاسای دوستام هم میفتاد اونا هم پامیشدن به ماچ کردن.
    خدا رو شکر که من با بچه ها کار نمیکردم؛ وگرنه آخرش کار به گریه و زاری و.... میرسید. :(

    پاسخ:
    پاسخ:
    کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد
    اما کسی که خودشو به خواب زده نه!

    ما عذر داشتیم واسه بوسیدن و بوسیده شدن!
    :-))
    راس گفته واقعا.منم از طریق وب شما با وبای خوبی آشنا شدم. البته به صورت خاموش!
    حاجی کاش نمیگفتی انقد خوش برخوردی.شما نمیگی ریا میشه یه موقع؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه عآدم خشن و سختگیر و چندشی ام
    که نگو!!!
    آیکون حاجی در حال زدودن آثار ریا!
    واقعا ارزش دوستی به لپتاپه!؟
    شما که تبلت اهدایی رو نگرفتید، چطوری میخواید این لپ رو بگیرید؟
    البته نذر ما سر جاشه ها!
    منتها یعنی اگر من نذر نمیکردم دشمن بودم یعنی!؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    ارزشش که نه
    ملاک دوستی واقعی و راه تشخیصشهست ولی!
    اون فرق میکرد
    شما هم مکلف به وظیفه اید نه نتیجه!
    کی دفاع میکنین به سلامتی؟!
    دوست هم نبودید!
    والا...
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • حاجی دستمک بدجوری بوی ماهی میده حالم داره بد میشه
    هر کار میکنم از سرم نمیفته.شما پیشنهادی جهت رفع این مشکل نداری؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    از همخونه ای شمالی پرسیدم نمیدونس
    شمالی هم شمالیای قدیم!
    والا...
    بالای لبتونو یه کم عطر بزنین
    که شامه تون پر بشه
    و متوجهش نشین!
    شد پنج هزار تومان!
    مرسی :)

    + بقیه ماجرای ناکامی عشقیتون رو بنویسید حاج آقا. یک بار برای همیشه تمامش کنید خب.

    پاسخ:
    پاسخ:

    یک بار برای همیشه اون لپتاپو به ما بدید و تمامش کنید خب!
    واقعا!؟
    یعنی الان دشمن محسوب میشم؟ :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    در حال حاضر دوست محسوب نمیشین!!!

    العاقل یکفیه بالاشاره!
    والا...
    حدیث امام حسین یادتون رفت حاجی آقا !

    + کلیپ همونی بود که عرض می کردین ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیخوایم وبلاگ جامع احادیث بنویسیم که!
    والا...

    دست شما درد نکنه!
    با دل حاجاغای مملکت بازی کردین!
    اصن حالم بد شد با دیدنش!
    :((
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • ماجزء کدوم دسته ایم حاجی؟؟!
    +طبق حدیث آخری جزوء عموم که نیستیم!!
    با ما عدالت هم نداری که لاقل جزوء دشمن ها باشیم:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما جزو دسته جداگانه و ویژه ای هستین به نام:
    خودی ها!
  • جوجه مهندس
  • حاجی خععععععععععععععععععععععععععلی نامردی خییییییلی
    الهی که.........................

    پاسخ:
    پاسخ:

    ممنونم!
    متشکر!
    قابلی نداشت!
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • حاجی مشکووووووووووک میزنی
    کجا میری یهو پیدات نمیشه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    کی؟!
    من؟!
    :)
    ما چی محسوب میشیم؟
    دوست یا دشمن!؟ :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    قبل و بعد دادن لپتاپ فرق میکنه!!!
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • البته در این که ما تجربه مون خیلی کمتر از شماست هیییییچ شکی نیست حاجی :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا تجربه های خوب و شیرینتونو زیاد کنه!
    عجببببب
    حاجی داشتیم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    حساب حسابه
    کاکا برادر!
    والا...
  • سانسور شد!
  • ینی مردم فکر بد میکنن؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    چون آدرس داشتین
    نخواستم کسی حرفی بزنه به شوخی یا جدی
    که خدای نکرده ناراحت بشین!
    (کم نداشتم از این موردا متاسفانه!)

    دوست آن است که از دوستش محافظت کنه
    من من منو یادت رفت حاجی
    داشتیم؟؟؟
    منم به شخصه کامنت بازیات با دیگرانو دنبال میکردم
    :-|

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون که قبول نیست!!!
    نقدی!
    نقد نقد!
    شما یه دیزی هم به ما باختین ندادین!
    والا...
    :(((
  • سانسور شد!
  • حاج آقا رو پیشنهادم فکر کردین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    عآره!
    زیاد!
    باهاتون در میون میزارم!

    + پیشنهاد کاریه!
    :)))
  • یلــــــــــدا
  • چه خوب!
    منم چند تا دوست وبلاگی دارم که با دنیا عوضشون نمی کنم!
    در پناه حق

    پاسخ:
    پاسخ:

    کثر الله امثالهم!
    والا...
    چه خوب که اومدین
    خوشحال شدم
    بودنتون قوت قلبه حاج اقا
    بابت صحبت هاتونم ممنون
    بله دوستان خوبی دارین

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاری نکردم!
    خودم دلم گرفته بود گفتم بیام!
    والا...
    البته بدم نیست یه منتی هم سر دوستان بزاریم!
    :)))
    عاقا دارم ترغیب میشم یه چیزی برات بدوزم یا هم ببافم منم یه سهمی در این پست داشته باشم :|

    آیکن حسادت و غبطه حتی :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوستی به دله!
    والا...
  • مــــــن؟!
  • یه قابلمه کوچولو دیزی که برا مـــن؟! کنار گذاشتی بعد کسری نیومد که بیاردتش بعد مــــــن؟! اجازه دادم که خودتون بخوریدش یادت رفت حاجی خان..

    پاسخ:
    پاسخ:

    چون بی اجازه خوردیمش محسوب نشد!
    ایشالا دفه بعد!
    :))
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • سلام حاج آقا
    خوبی انشالا؟
    خوش بحالتون با این دوستای مجازی که از صدتا دوستای واقعی بهترن

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام سنجاقک!!!
    :))
    شکر خدا

    خدا نصیب همه بکنه!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • ای خدا این افتخار و سعدت رو به من ارزانی فرما تا اولین کامنتر این پست باشم

    پاسخ:
    پاسخ:

    هیهات!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی