حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

 

ایشون هم که در تمام پستاشون حتی شده به یه جمله، تیکه ای چیزی میندازن به ما:

http://108-o-nim.blogfa.com/post/185

و آخرین پستشون که نگران ما شدن!!! واقعا؟!

http://108-o-nim.blogfa.com/post/193

 

وقتی یک لطف میکنه!

و آدم با خوندن پستاش باورش نمیشه تنها ۱۵ سال داشته باشه!!!

http://m-d.blogfa.com/post/489

 

البته ایشون از ما اسم نبرده ولی...

http://khatereham370.blogfa.com/post/153

 

بعضی پستارو هم ما به خودمون میگیریم، حتی اگه واسه ما نباشه!!!

http://gonbadefiroozehee.blogfa.com/post/275/%d8%aa%d8%b3%d9%84%db%8c%d8%aa

 

این وبو خیلی دوس دارم! طنز ساده و روون و جالبی داره:

http://kalagh-siah.blogfa.com/post/89

http://kalagh-siah.blogfa.com/post/87

 

عنوان صحیح تیتر اینه: قابل توجه حاجی!

http://tanhaemina.blogfa.com/post/270/%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d8%aa%d9%88%d8%ac%d9%87-%d8%b4%d9%84%d9%87-%d9%86%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7-

 

دانستن فلسفه هر چیز، کار هر کس نیست!

حاجی ره

http://holecheese.blogfa.com/post/348

 

آخر ما دوتا میزنیم به تیپ و تار هم:

http://takfekr.blogfa.com/post/60

 

خانم مهندسم که لطفشون مستدامه:

http://gahneveshthaye-man.blogfa.com/post/125

 

ایشون هم که تازه یه مدته با هم آشنا شدیم اما...

http://1bimar.blogfa.com/post/86

 

و ایشون که تازه امروز روشن شدن

وما در اولین بازدید رسمیمون اینو دیدیم:

http://gozar-zendegy.blogfa.com/post/58/51-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%b1-%d8%b0%d9%87%d9%86-%d9%85%d8%b4%d8%ba%d9%88%d9%84%db%8c-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d8%b2%d8%af%da%af%db%8c-

 

پ.ن:

این پست مدتها بود ثبت موقت شده بود

که دیگه امروز با یه اضافاتی رونمایی شد!

 

مطمئنا لطف این چنینی خیلی از دوستان اینجا نیومد

و متاسفانه جا افتاده به دلایلی از جمله فراموشی!

(پس اگه چنین پستی رو سراغ دارین بگین اضافه کنم!)

 

فایده این چنین پستی که سومین اون هم محسوب میشه

(قبلا توی دو تا پست مستقل همین کارو کرده بودم!)

اولا اطمینان بخشیدن به دوستانه که وباشونو میخونم هر چند خاموش

و مهمتر این که سر دوستانو گول بمالیم

و مشغولشون کنیم به خوندن پست و وبلاگهای دیگر دوستان

اینجوری هم سر ما خلوت تر میشه

هم خودتون با هم دیگه آشنا میشین

والا...

 

  • ۹۲/۰۹/۲۲
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

ما گیاهخواریم حاجی
به مزاجتون سازگار هست؟

پاسخ:
پاسخ:
خیلیم عالی!
شما اصن خام گیاهخوار هم باشی ما پایه ایم
والا...
حاجی چقدر میگیری وبلاگ مارم تبلیغ کنی؟

پاسخ:
پاسخ:
چه غذایی رو خوب درس میکنین؟!
یه چیز معرکه ها!!!
تا بعد من نظرمو بگم
;-)
دمتون گرم حاجاغا ک نظرای منو تایید نمیکنید)):
واقعن که ها!
ی کنکوریه بدبخت دلش میگیره میاد اینجا)))))))=

پاسخ:
پاسخ:

خواهش میکنم!
قابلی نداشت!

کنکوری باید بره درس بخونه
نه وبگردی!
والا...
کجا دیر اومدم؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:

به جمع ما!
به شام آخرش رسیدین فقط!
:)))
ی پست ثابت بذاری واسه کامنتا فک کنم کارت راحت تر شه حاجی
چون اونجوری پستارو میخوننُ هرچی حرف ب ذهنشون رسید تو ی کامنت میگن ن چن تا

پاسخ:
پاسخ:

هرچی باشه شما پیشکسوتین
و چند تا وب بیشتر از ما فیلتر شدین!
والا...
چرا اتفاقا!
این چند هفته ای پشت هم دارم امتحانامو گند میزنم!یکیشم همین امروز!

پاسخ:
پاسخ:

معلوم شد پست 692 رو قبول ندارین!
کار دیگه ای از من برنمیاد!
:(
  • ๑دختر زمستونی๑
  • حاجی من یه هفته اس روشن شدما ...
    نظر داده بودم مبنی بر اینکه اجازه بگیرم و لینکتون کنم ...
    بعدم ازتون راجب رائفی پور پرسیدم ...
    خب من بیشتر آخر هفته هستم و شما هم تند تند آپ میکنین و من به گرد پاتونم نمیرسم که نظر بدم ...
    بعدم شما خوشحال میشین که ... کامنت کمتر .. کامنت دونی خلوت تر ... خیال حاجی آسوده تر ...
    خب فک کنم رفع اتهام شدم ... من دیروز روشن نشدم ...
    راستی سلام ...
    بعدم متشکرانیم بسی بسیار فراوون ... از بازدید شما ... اصلا انتظاری ندارم من ...
    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:

    شرمنده ام!
    اینقدر مشغله هام زیاده که به جا نیاوردم!
    ولی یادم اومد!
    ما هم سعی میکنیم زین پس آخر هفته ها باشیم!
    سلام علیکم!
    شما لطف دارین!
    ااااااااااااااااااااه اعصاب ندارماااااااااااااااااااااا
    با نوشته های شما حالمون خوب میشد
    این دلخوشیو نگیرید از ماااااااااااااااااا
    :(((((
    باید کمی بیندیشید!!
    چوضشه؟؟؟
    عایا این کار خوبیس؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    به آرشیو مراجعه کنین!
    هفتصد تا پسته!!!
    :)))
    شاید دیگه فقط آخر هفته ها بیام!
    شما دیر اومدین
    تخصیر ما چیه؟!
    حاجاقا نگرانتون شدیم...
    کجاموندین؟
    ای بابا
    ی خبر بدین وقتی این گونه نمیاید!!!
    :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    خبر!
    خبر!!
    خبر!!!
    زین پس یحتمل آخر هفته ها بیام!
  • دختر 81 کیلویی
  • وخت شما به خیر و خوشی!
    از شما برای دقت تام به اسممان دعوت به عمل می آورم!!!!

    الان فقط من آنم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    مبارکه مبارکه!
    شیرینی هم میدین عایا؟!
    خیلیم عالی!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • حاااااااااجی!
    چنان استرسی دارم که باورت نمیشه!
    هی وب شمارو رفرش می کنم!!!
    شما هم که نیستین انگار!

    پاسخ:
    پاسخ:

    معتاد شدی به اینجا؟!
    شروع کنین به ترک!
    هر چه سریعتر!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی یادت رفته پستی رو که برات اون شعر گهر بارو گذاشتم بذاری!

    پاسخ:
    پاسخ:

    لینکشو بده!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • به به !!!چه حاج عاغای معروفو محبوبی:-)

    پاسخ:
    پاسخ:

    عآدم باید تو آسمونا معروف باشه
    نه تو دنیا!
    بله حاجی!

    ما هم که کلا فراموش شده ایم!

    نه به وبمون سر میزنید!

    نه نظرات ما رو تایید میکنید!

    همش هم که ما رو ضایع میکنید!(اینو شوخی میکم!البته شوخی که نه،ضایع کردن ما کارتونه)



    پاسخ:
    پاسخ:

    شما که رسما تعطیل کردین!!!
    آپ نمیکنین که ما بیاییم!
    والا...
    فراموشتون هم نکردیم
    اشتباه میکنین!
    اتفاقای خوبی این چند وقته واستون نیفتاده!؟
    عآره همونا!!!
    اثر دعاهای منه دیگه!
    والا...
    پستو گزاشتینو الفراااااااااااااااردی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    چاره دیگه ای هست؟!
    مجبورم!
    مجبور!
    حاجاغااااا؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    هان؟!
    ماشالا حاج آقا شما که بوی غذاهاتون تا خونه ی ما و همه دوستان میرسه.شامی ساده ی ما چه به کار شما میاد؟:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما چیکار دارین؟!
    شاید ما داریم با سیلی صورتمونو سرخ نگه میداریم
    و همه عکسا و پست ها الکی ان!!!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • حاجی فک کردی خیال کردی والا
    شما پست فوق العاده هم نمیزدین ما میرفتیم این وبارو میخوندیم
    + محض اطلاعتون که نمیتونین با این کارا سر مارو گول بمالین که نیایم اینجا سرتون خلوت بشه
    ++ ارادت

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا فک کردم خیال کردم!!!
    :)))

    راههای دیگه رو هم امتحان میکنم!
    :))
    عالی بود حاج عاغا
    لذت بردم
    تشکر
    من الان فردا سه تا امتحان دارم
    یکیشو ک کنسل کردیم یکیشم فرداکنسل میکنیم الان این سومی حکمش چیه!!
    دوساعت دیگه باید پاشم درس بخونم!
    ای داد!
    دیگه حداکثر ساعت 4!باید بیدار شم

    پاسخ:
    پاسخ:

    حکم دو مورد قبل رو داره!
    البته احتیاط مستحب هم داره!

    خدا صبرتون بده!
  • جوجه مهندس
  • السلام علیکم
    به به چه با مرام
    ای ولا که اینطور هوای مخاطبینتون رو داشتین
    الحق که حاجی والا هستین

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم!
    هل جزاء الاحسان الا الاحسان!؟
    والا...
    منو بگو اون شب چه خودم رو زحمت دادم و ادامه مطلبش رو با اون همه گیجی برداشتم!!!
    چرا پستهایی که ازت تعریف می کنم نمیذاری آزار دهنده؟
    اصن دیگه بهت حاجاقا هم نمیگم!
    آخرین باری هم هس که تعداد افراد آنلاین رو رو می کنم برات:
    28 نفر!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اشتباه بود آخر!!!
    وقتی پستو گذاشتم خودم اول همه لینکارو امتحان کردم
    مال شما اشتباه بود!
    در آینده ایشالا!!!

    ممنون از اطلاع رسانیتون!
    خودم نمیدیدم!
    جدی!
  • فیروزه ای
  • شما به خودتون بگیرید درمورد اون پست

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی خیلی ممنونم!!!
    من یه چیزی بگم صادقانه: دوستان خیلی خوبی دارین حاجی.
    من این چند وقته از همین جا وبای خیلی قشنگی پیدا کردم:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    ر.ک: پست 705

    با تشکر از شما!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی