حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

جای هیچ گونه نگرانی نیست

اصن نگران نباشید دوستان

ازش چند تا عکس گرفتم

که امیدوارم جای خالیتونو پر کنه

 و داغ دلتونو تازه!!!!!!!!!!!!!

لینک عکس:

 http://www.8pic.ir/images/42008758731526293434.jpg

پ.ن:

عجب چیزی شده بود

یکی از بهترین دیزی هایی که از زیر دستم دراومده!

گوشت نذری امام حسین ع چه میکنه!!!

والا...

  • ۹۲/۰۹/۲۲
  • حاجی ره

نظرات  (۴۲)

حاجی هرکی دست پختِ منوخورده یه دل نه صد دل عاشق ِ خودم شده!اصن یه وضی..
نامردا به آبگوشت راضی نمیشن..

پاسخ:
پاسخ:
از خداشونم باشه آبگوشت
والا...
رفیقی که چایی آبگوشت و کله پاچه دوس نداشته باشه
اصن رفیق نیس
باید دورشونو خط کشید
حاجی پیازاشو ریزتر میکردی!!
گوجه هاشم که خیلی درشته!!
سیب زمینی ام پوستاشو میکندی!!
[آیکون گربه دستش به گوشت نمیرسه و از این صوبتا]

پاسخ:
پاسخ:

پیازشو درشت کردم چون دوس ندارم بخورمش!
فقط واسه مزه ای که به ابگوشت میده
بعد درش میارم و میزارم تو کاسه همخونه ای که دوس داره!
گوجه رو هم میزاریم واسه کوبیدن آخر
دیگه چرا ریزش کنیم؟!
سیب زمینی رو پوس بکنی دیگه آبش به اون خوشرنگی نمیشه!

رفقارو دعوت کردین یه آبگوشت بدین خب!
خشک . خالی که نمیشه!
والا...
از قیافش که برمیاد اینهمه مواد غذایی رو حروم کردین!
مگه اینکه گوشت نذری مزش رو تغییر داده باشه.
پختن اینجور غذاها فوت های کوزه گری خاصی داره که خانوم ها بلدن و آشپزهای حرفه ای.
دیزی باید خوشرنگ تر باشه، آبش غلیظ تر باشه و از همه مهمتر موادش رو باید با حوصله و عشق! خرد کنید و آماده کنید.
به هر حال نوش جانتان. :)

پاسخ:
پاسخ:

میاییم دستپخت شمارو هم میخوریم
بعد قضاوت میکنیم!
والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • ماتو آبگوشتامون گرجه نداره,چراo_O

    راستی حاجی فرق دیزی و آبگوشت تو قابلمه ای که توش غذا درست میشه!!!
    دیزی رو تو هرکره(ظرفای سنگی) درست میکنن.وآبگوشت تو قابلمه معمولی:-)))
    جدی میگما.از یه آشپز پرسیدم:-)
    شاید ساده بنظربیاداماتو طعم ش تاثیر داره

    پاسخ:
    پاسخ:
    اگه بهش اضافه کنی گرجه دار هم میشه!
    از آسمون که نمیفته
    باید بریزی توش مهندس!!!

    به علممون افزوده شد!!!
    آجرکم الله
    آخرش آه بچّه ها تو رو هم میگیره حاجی !

    پاسخ:
    پاسخ:

    آه من چی؟!
  • فیروزه ای
  • ما چشممون به دست حاج آقا نیست. خداروشکر 1 ساعت پیش آبگوشت زدیم به بدن.
    اما نذر ما بود که شما خوردیدش. ما هم بزرگواری کردیم و بخشیدیم
    ثوابش بهمون میرسه

    پاسخ:
    پاسخ:

    چشم حاجاغا به دست خداست!
    از کیسه حاجی بخشیدن حسنه محسوب نمیشه ها!!!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • باشه رعایت می کنم!
    اما شب بر می گردم!

    بهترین حاجاقای دنیا خوش بگذره بهتون!
    اگه شد یه عکس هم بذارین!

    پاسخ:
    پاسخ:
    خدا پشت و پناهت!

    چه جلافتا!!!
  • جوجه مهندس
  • کجا ببندید برین والا
    مردم یه پاشون آنتالیاست یه پاشون مالزی!
    اونوقت ما یه پامون تو کامنتدونی وب شماست اون یکی پامونم تو آرشیو
    + تفریحات سالم را از ما دریغ نکن حاجی.
    ++ آیکون جوجه در حال التماس از حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:
    مردم انتالیا و مالزی میرن پول خرج میکنن
    اینجا چی؟!
    یه چی هم طلب دارن!
    این جای نت هدیه دادنشونه!
    والا...
    یرام دعا کنید
    روزتون بخیرو شادی

    پاسخ:
    پاسخ:

    همچنین!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی کامنتارو نبند!
    خواهش!

    ( آیکون دوشیزه فلانی مضطر )

    پاسخ:
    پاسخ:
    پس یه کم رعایت شصت بیچاره منو بکن
    که اینقدر با موبایل تایپ نکنه!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • والا یعنی چی ؟فی الصیف ضیعت اللبن!
    دیگه شورش رو در آوردین
    وقتی ملت تو فیض بوک دنبال عشگ و حالن اونوخ من صب قبل از صبونه میام اینجا بعد از ناهار میایم اینجا بعد از عصرونه میایم اینجا بعد از شام میایم اینجا حتی سر کلاس دزدکی با گوشی میام
    خوب چرا اینقدر باید جالب باشه که این همه وقت روش بزارم ؟
    اگه این همه وقت رو روی مسایل اوپن مخابرات فکر میکردم کلی علم مخابرات پیشرفت میکرد
    حاجی کمی فکر کنید از این جالبی بکاهید لدفن

    پاسخ:
    پاسخ:
    یه دفه شان نزول اون ضرب المثل عرب جاهلی رو تو یه پست مفصلا گفتم
    خودمم نمیدونم کجاست!
    پیشنهاد بدین از کجاش بزنیم که از جالبیش کاسته گردد!
    مثلا کامنتارو دیگه جواب ندیم
    یا اصن ببندیم!
    خودمون و خلقی راحت میشن.
    والا...
    سلام کجایین حاج اقا؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    منزل تشریف داریم!
    پشت درین الان؟!
    خخخخخخ
  • دوشیزه فلانی
  • ای خدا یه مین بده بزنیم وسط این وبلاگ و یه ملتی رو راحت کنیم تا بدونن دشمن کیه!
    گزینه های روی میزم رو فراموش نکنین هااااااااا!!!
    خود دانی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقت کنید که حتما ضد تانک باشه!
  • جوجه مهندس
  • خدا مرگم بده حاجی امید من به شماست یعنی چی
    گفتم ساعت 4 صبح میرم فیض بوک قبل اون همچنان توسلم به شماست
    منو از لیست حذو نکنی حاجی اینطوری شیکست عشقی میخورم با چه رویی برگردم شهرمون
    + حاجیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مهربون

    پاسخ:
    پاسخ:
    توسل به خدا و خرما با هم؟!
    فی الصیف ضیعت اللبن!
  • خانومه اقای x
  • مشهدی یا امام رضارو کشتن؟
    این حرف از یه حاجب بعیده !
    اینو شمابگی بقیه چی میگن!
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    پ ن پ کار قمیای ساکن مشهد بوده!
    والا...
    یه کاری میکنین پاش وایسین!
  • دوشیزه فلانی
  • من دشمن نیستم!

    پاسخ:
    پاسخ:
    صد رحمت به دشمن!
    شما رو دس هر چی دشمنه بلند شدین
    ;-)
  • جوجه مهندس
  • حاجیهمخونه ای های من روزی دارن 8 ساعت میرن فیسبوک ،روزای تعطیل 12 ساعت شبکه های اجتماعی رو شخم میزنن شوهر گیرشون بیاد اونوخ من دارم دستی دستی ایندمو خراب میکنم تو وبلاگ شما
    با توکل به خدا فردا 4 صبح پا میشم برم فیسبوک

    پاسخ:
    پاسخ:
    یه دعای حاجی کار سه ماه فیضبوق گردی رو میکنه!
    خبر نداری!
    من جلوتو نمیگرم برو!
    چون از همین لحظه از لیست محتاجین به دعا حذف شدین!
    واگذارتون کردم به فیضبوق
    ببینم چجوری آینده ای رو که اینجا خراب کردی
    دوباره میسازی!!!
  • جوجه مهندس
  • حاجی قدر همچین همخونه ای رو بدونید ایشون جای بسی قربون صدقه رفتن دارن به مولا
    مورد داشتیم همخونه ای های من پس ورد وبلاگمون رو زدن که کانت خصوصیهامون رو چک کنن

    پاسخ:
    پاسخ:
    مار تو آستین پرورش میدادین؟!
    لاحول ولا قوه
  • دوشیزه فلانی
  • خودشیفته فراهانی!!!
    دشمن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اصن یه گوله ی اعتماد به نفسه که شما ازش آویزونین!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    این پیشنهادها فقط از طرف دشمن میشه!
    والا...
  • خانومه اقای x
  • گمونم حلیم هم دوست داری نه ؟
    مخصوصا پر دارچین باشکر عای میچسبه عای میچسبه!
    دیشب خونه مادر شوعریمون شب اخر روضه بود
    هیچی دیگه خیلی یادت کردم
    مادستمونم تا بازو تو عسل کنیم
    تو حلق شما
    باز مشهدی ها ظالمن!
    عای خدا جوابشونو بده

    پاسخ:
    پاسخ:
    خدا طرف قمیهاس نه مشهدیا
    که امام رضا رو شهید کردن!!!!!!!!!!!!!!
    خدایا داد ما رو از این ظلمه بگیر!
  • جوجه مهندس
  • خوش به حالتون شما بنده نظر کرده خدایید که از این موقعیتهای تاپ نصیبتون میشه
    + من تا پله دوم بیشتر نرفتم اونم با اون اعمال شاقه از طرف ملت اما هنوز که هنوزه مزش زیر زبونمه و خوابشو میبینم معررررررررررررررررررررررررررررررررکه است حاجی.
    ++ هم خونتون رو توجیه کنید که چطور با آبگوشت بز باش ملت رو اول صبحی تو آمپاس قرار دادید که مجبورن جهت تلافی از هر دری وارد بشن واللللا

    پاسخ:
    پاسخ:
    اون داستانو شنیدیدن که بهلول جای هارون نشست
    ریختن حسابی زدنش؟!
    همون!!!

    + همخونه ای من اصن توجیه نیست
    حتی نمیدونه من وب دارم
    اینقدر دامنه سیف زون ما زیاده
    دیگه از این بیشتر!!!
  • دوشیزه فلانی
  • پف یعنی باد کرده!!!
    خوب اون ذرت ها هم باد می کنن دیگه!
    آخه ... کجاش شبیه پفه؟!!!
    بیشتر شبیه پپپپپپپپپپووووووفه!!!

    من اون پیشنهاد رو نداده بودم اون دفعه! خدایی!
    مارمول اعصاب و روان حاجاقا دروغ نمیگه!

    پاسخ:
    پاسخ:
    اصلش که چسترفیلده!
    ما ایرانیا این بلا رو سرش آوردیم!

    قضیه پیچیده تر شد!
    یه نفر دقیقا همین پیشنهادو اون دفه به کسری داده بود!
    دشمن زیاد شده این روزا!
    هعی وای من!
  • جوجه مهندس
  • شما حاجی مهربونی هستیم خدا شما رو برای تمام جوامع چه روحانیت و چه مهندسی حفظ کنه.
    خدا رویتونو بیشتر کنه.
    ایشالا دس به سنگ میزنین طلا بشه.
    ایشالا شب بخوابین صبح پاشین ببینین یه گلکسی زیر بالشتتون هست.
    ایشالا صبح پاشین برین دم در ببینین یه لپ تاپ از اون خوشجلاش و با کلاساش جلو در انتظارتونو میکشه.
    پیر شین حاجی.
    + وای منبر رفتن چه حالی میده شما رو منبر رفتین تا حالا از این واقعیاشها.
    ++ خدا رفتگانتونو بیامرزه بچه که بودم مادر بزرگم منو میبرد مسجد تا حاجی پیشنماز بیاد من وول میخوردم میرفتم رو منبر میگفتم صلوات عزیزخدا بیامرزم و خانوم مسنای مسجد دعوام میکردنو یه بار اونقدر نیشکونم گرفت که کبودیش هنوز رو دستمه

    پاسخ:
    پاسخ:
    اینقدر منو خندوندین
    حالا این همخونه گرام فک میکنه حاجی خل شده!!!
    بله منبر رفتن خیلی حال میده
    مخصوصا هر چی بری بالاتر!!!
    آبجوشم واست بیارن!
    به به!!!

    یخ بزارین روش!!!
    :)))
  • خانومه اقای x
  • خوبه نه لبو دوست داریم نه ابگوشت نه دیزی نه کله پاچه !
    همه اینا که عکسشو گذاشتی نوش جونت!
    ولی مطمئنم شما هم اش دوست داری
    هم شله
    هم دیگچه !
    سوز به دلت

    پاسخ:
    پاسخ:
    یا امام ریوف!
    خودت جواب این مشدیای ظالم رو بده!
    با رفتو آمدو اینا شد 1ساعت

    پاسخ:
    پاسخ:
    خب حالا!
    میخورین یا میبرین؟!
    البته تحقیقات من ادامه خواهد داشت.
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی همچین میگی پیشنهاده بی شرمانه که ...!!!
    لپ دیگه!
    اصن خبر واحد داریم درباره اش!

    خوب جای ... فیل می گفتین پف فیل! مجبورین مگه؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    من همون موقع تقوا به خرج دادم از کسری نپرسیدم کی همچون پیشنهاد بیشرمانه ای داده!
    هی هی هی...
    خب ... با پف چه فرقی داره؟!
    هر دوش بی تربیتیه به نظرم!
    اینقدر حاجاغای مودبی ام من!
  • جوجه مهندس
  • یه روز ما ناهار تو خونه دانشجوییمون آبگوشت داشتیم طبق معمول منو و یه جوجه دومی سر استخون قلم دعوامون شد ، ... یه جوجه دیگه از تو آشپزخونه داد زد چتونه خونه رو گذاشتید رو سرتون ، مگه شما سگید که بر استخون دعوا میکنید ؟؟؟ صد بار گفتم استخونا برا اون برا جوجه سومیه ...!!؟؟
    من :|
    جوجه دومی:O

    پاسخ:
    پاسخ:
    بیچاره جوجه سومی!
    :)))
    بهله اصن اصلش ورزشه دیه
    رو این دمو دسگاهای ورزشی پارک مطهری ورزش کردیم
    حله؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    امروز صبحو میگین دیگه؟!
    البته بازم مدتشو نگفتین!
    مدت خالصشو نه رفت و آمد و استراحت و اینا
    چهل دقیقه شد؟!
    من خیلی بهتون مظنونم
    یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست
    مطمینم!
  • جوجه مهندس
  • ای حاجی
    دس رو دلم نذارین که خونه
    کو اون مهندسین بی درد جامعه؟
    کو او حاجی های با درد جامعه؟
    همه چی به هم ریخته
    قدیما شیخ های نون و ماست میخوردن مهندسا دیزی و سالاد اندونزی
    اما الان مهندسای طفلی نون دارن اما بی ماست



    + بخیل نیستیم نوش جونتون شما بخورین انگار ما خوردیم ما هم دلمون میشکنه دعا میکنم فردا خدای مهربون 6پرس جوجه با مخلفات نصیبمون میکنه

    پاسخ:
    پاسخ:
    انصافا من متنبه شدم
    و دست از کار زشتم برداشتم!
    هم یه عالمه دیزی مونده
    هم شب سالاد اندونزی در خدمتیم!
    ماشالا رو نیس که
    اصن من 10 درصد به خاطر آش نخوابیدم 90 درصد به خاطر دیزی
    این انصافه؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    شما به یه سوال من جواب صادقانه بدین:
    ورزش کردین؟!
    انصافا؟!
    اگه آره
    نوع ورزش و مدت آن را ذکر بفرمایید.
    با تشکر
  • جوجه مهندس
  • السلام و علیکم
    حاج عاقا
    صبح عالی متعالی
    چه کردین روز تعطیلی والا
    + سر سفره برای همه جوجه های گرسنه که دور از شهر و دیار خودشون تو خونه دانشجویی فقط از تخم مرغ تغذیه می کنن دعایی بفرمایید.
    ++ خدایا از این نذری نصیب مهندسین با درد جامعه هم بگردان.

    پاسخ:
    پاسخ:
    مهندس با درد؟!
    اصن داریم؟!
    مردم؟!
    عمر گرانبهاتون رو تو خوب چیزی صرف کردین!
    ده سال!
    فقط برای اینکه بفهمین معنی اون دو تا کلمه!
    من به آینده تون خوشبینم یا شیخ!
    شما به همین ترشی نخوردن ادامه بدین حتما ی چیزی میشین!

    پاسخ:
    پاسخ:
    حالا خوبه همونو هم توش موندین!
    قطره ای بود از اقیانوسهای بیکران علوم ما!!!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • شما بنده رو به این و اون تشبیه می کنین و دچار دژادوو شدین!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    اگه تشخیص شما اینه
    حتما همینطوره دیگه!
    آقا اجازه نمیدونم!
    ما عربیمون در حد صفر
    میشه شما معنیشو بگین؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    حوزه که ثبت نام کردین
    بر فرض محال قبول شدنتان
    ده سال بعدش اینو میفهمین!
    من که نمیام حاصل ده سال تجربه و تحصیلمو مفت و جانی در اختیار دیگران قرار بدم!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • بی سواد! هی حالا بیا سواد حوزه ات به رخ ما بکش!
    این جانب یعنی من! امکان نداره به طرف مقابل بگی این جانب ولی معنای شما یه ایشون بده!!!
    البته شما زبونتون که تو چشم و چار مائه! یه جوری مصادره به مطلوب می کنین و تموم!
    تا دیشب پریشب مارمول بودیم شدیم حالا خرمگس!
    لا انت ثبات الشخصیت یا شیخ!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    شما هستین که هر روز تو پوست یه جک و جونوری میرین
    امروز هم شخصیت خرمگسانه به خودتون گرفتین!
    تخصیر منه؟!
    والا...
    یا ابرفرض!
    تازه کلاس ده حوزتون اینه؟
    کلاس اولش چی بهتون یاد میدن

    پاسخ:
    پاسخ:
    اون حدیث رو گفتم:
    الحسود لایسود
    ترجمه بفرمایین ببینم!
    دو کلمه بیشتر نیستا!!!
    والا...
    نوش جان

    پاسخ:
    پاسخ:

    قسمت و نصیب دوستان
    ان شا الله
  • دوشیزه فلانی
  • عکسایی که اون شب از من گرفتی چی شد؟!

    قابلمه ی منو که یادت نرفت حاجی؟!!
    همون که مارکش دسینیه!
    اون!

    پاسخ:
    پاسخ:
    بر خرمگس معرکه ...
    نظراتت غیرقابل تاییده ها
    گفته باشم!
    والا...
    دوستان این اجانب میخوان حاجاغای پاک و وارسته چون منو بدنام کنن
    همه بگید:
    مزگ بر منافق!!!
    مثل کلاس اولی ها!همونو که شما هم ندارین!
    خخخخخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    الحسود لایسود!
    این کلاس ده حوزه بود
    خوبت شد؟!
    والا...
    تازه شاعرم هس این حاجی!
    خواهش میکنم قابل نداشت!! :))

    پاسخ:
    پاسخ:
    ببخشید فرصت نبود قصیده بگیم
    در کمتر از ده ثانیه سروده شد!
    همون گوشت نذری امام حسین بوده و گرنه آشپزی شما،چه عرض کنم؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    همونو هم که شما ندارین!
    والا...
    حاجی آشپز!!!
    توانایی در طبخ هرگونه غذا!! از دیزی گرفته تا سالاد اندونزی!!!اون وخ این حاجی نباید تبلت داشته باشه عایا!؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    قربان فهم و کمال تو
    کنیم جان را فدای تو
    این بیت بدیهه سرایی شده تقدیم به شما که اینقدر نکته سنجین
    کاش همه مثه شما بودن
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی