حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 699: فی تعقیب رزقنا! (به دنبال روزی!!!)

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۵ ق.ظ

 

کاپشن و پوتین پوشیدم

رفتم زیر بارون

دنبال یه لقمه نون!

(استغفرالله! ترانه شد!!!)

دو تا بربری کنجدی دااااااااغ

با فلفل دلمه ای واسه سالاد اندونزی شب

حتما تشریف بیارید

احتمالا کسری  و دوستان هم باشن

  • ۹۲/۰۹/۲۲
  • حاجی ره

نظرات  (۳۲)

نهههههههههه
نههههههههههههههههه
بدلتون بد را ندید ما ازون خانواده هاش نیستیم
والا

پاسخ:
پاسخ:

اینجا بد نداریم!
چرا که:
آنکه به درگاه ایزد به جان ارزد، البته بر خان "حاجی"به نانی بیرزد!!!
:)))
عاغا تودلم موند برگشتم!
کامنتا زودتر تایید بشه صلوات بفرس دی:
الفرار
شب بخیر
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:

شما هم شدین مثه دوشیزه فلانی؟!
:((
:|
خدا فردای مارو بخیر کنه!!
والا کسی داوطلب نشد بیاد ارشادمون کنه
شبتون شیک
خدانگهدار

پاسخ:
پاسخ:

وجدانتون چی؟!
اونم خواب بود؟!
:)))
  • مــــــن؟!
  • قم هستیم حاجاغا...
    شما هم که هوای دوستان رو دارید تو این سرما صلاح نمی بینید خب دیزی مـــــن؟! رو می دادی کسری سر راهش میاورد خب...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب من نمیدونستم!
    کسری هم نیومد اصن!
    والا...
    ترانه ای که وزن عروضی نداره ،شده مثل حرف زدن روحانیون! موفق باشید

    +دیزی هم دل سوزوندن داره
    به قول خودتون...والا

    برف قم مثل تهران نیست ،تمیزه تمیزه !ازش استفاده کنید !
    دعا کنید تگرگ هم بباره ...

    طبق دفعه ی قبل همه ی کامنت ها رو تو یه کامنت نوشتم !


    پاسخ:
    پاسخ:

    مشکلتون اینه که قالب براتون مهمتر از محتوائه!!!

    برای کسی که طعم دیزی رو نمیدونه حرفی واسه گفتن ندارم!!!

    حالا کو برف؟!
    تگرگ آفت و قهر طبیعته!
    باید کشاورز بود تا فهمید!

    آجرک الله!
    واااااااااااااااااای حاجاغا کجا گذاشتین رفتیننننننننننن

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخر باید رفت!!!
    چه زود چه دیر!
    قالبمو عوض کردن خوشحال میشم نظرتونو بگید

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی سنگینه
    هیچ وخ نتونستم با موبایل بازش کنم!
    :(
    کارت اهدای عضو ها نه عضویت توسایت
    اره میدونم
    خب لینک بدید لینک همون صفه

    پاسخ:
    پاسخ:

    سمت چپ سایت
    روی عکس کارت آبی رنگ اهدای عضو کلیک بفرمایید!
  • دوشیزه فلانی
  • خوب حالا!
    تند تند تایپ می کنم دیگه!
    خوبه منم غلطاتو بگیرم؟
    تو پست قبل نوشتین پوشیدن جای پوشیدم
    ببری نوشتین جای بربری!!!



    هی نخاستم بگم یه کاری کردین بگم!

    واقعا خدانگهدار حاجاقا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من با گوشی آپ میکنم
    عذرم موجهه!
    شما چی؟!
  • دوشیزه فلانی
  • جمع مکسر چه فرقی گذاشت بین اون و خودم که گفتم؟!
    ( تحاهل العارف دوشیزه فلانی )

    خدایی دیگه رفتم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    تجاهل العارفه!
    امیدوارم
  • دوشیزه فلانی
  • من نه انسم نه جنم!
    حاجی تکلیف مارو روشن و واضح کن!
    من مارمولم!!!
    خیلی بدم میاد ازت اگه بگی از شر مارمول مارو مصون بدار!

    پاسخ:
    پاسخ:
    از "شرور" مارمول مارا مصون بدار!
    موسسه محک هم فرم دارن تو سایت برا گرفتم کارت اهدای عضو؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    بله!
    فرم های اینترنتیه!
    شرایط عضویت رو مطالعه بفرمایید.
    ...

    پاسخ:
    پاسخ:
    معمولا هر وخ رفقای طلبه به ما زنگ میزننیا اس میدن که کجایی
    پشت درن
    میگن درو وا کن!
    جدی!
  • دوشیزه فلانی
  • قبول کردم میگم فقط به خاطر اون 2 3 تا کامنتی که سانسوری بوووودا!!

    تازه اصن چه پر بیراه بگم چه نگم به کسری سفارش دادم!

    چرا هی کل می کنیم؟!
    دقت کردین؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    خدایا ما را شرور انس وجن مصون و محفوظ بدار!
  • جوجه مهندس
  • نه دیگه کامنتا بی پاسخ بشن که باید بریم آپلو هوا کنیم
    ولی دقت کردین اگه استیو جابز اندازه ما که برای نوشتن کامنت برا شما فکر می کنیم فکر کرده بود الان یه موبایل ساخته بود که ماشینم میشد تازه اگر مرتب با کلمه والا رو به رو میشد الان با موبایلاشم میشد پرواز کرد :دی

    + یه آگهی هست که تی وی داخل کشور پخش میکنه ((بالا بالا )) من اونو میبینم اشک گوشه چشمام جمع میشه یاد شما می افتم که میگین والا والا
    ++ آیکون جوجه مهندس در حال پاچه خواری از حاجی
    +++ خدایا این چاپلوسیها رو از ما قبول کن و زودی حاجت مارو بده بریم تا حاجی رو خسته نکرده باشیم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    پس شما از اونایی هستین که تا حاجتتونو بدن سریع خدا و حاجی رو فراموش میکنین!!!
    دستتون رو شد! خدایا حالا حالا ها حاجتشو نده!
  • دوشیزه فلانی
  • آره میگم اما کم!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    همین که قبول کردین خیلیه!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • از حضور شما عذر میخام!
    این اصطلاح با اونی که معنی خوبی نمیداد یکیه اما تو جمله معنیشون عوض میشه!
    جمله ی شما مشکل نداش!

    پاسخ:
    پاسخ:
    ما که چیزی نفهمیدیم!
  • دوشیزه فلانی


  • ببببببببببببببباید!

    من هیچ وخ بیراه نمیگم!

    پاسخ:
    پاسخ:
    نباید!
    خیلی وقتا هم میگین!
    کسری عشق منه هااا
    حاجی چیز خورش نکنی!

    پاسخ:
    پاسخ:
    پس واسه چی هر هفته میاد اینجااااااااا؟!
    در ضمن شما؟؟؟!
  • دوشیزه فلانی
  • پ ببببببببببببببببببباید ...
    اصن حاجاقای لاغر از اصالت شیخ بودن درمیاد! من اینو قبلا اعلام کردم!

    اصن از روزی که من اون بیت معروف رو سرودم:
    یا شیخ به شوق وب تو می زنم از درس

    شما همه ش دارین قافیه می دین و نیم مصراع میگین و اینا!
    ببین من واسطه ی شکوفاییه چه استعداداییم!

    پاسخ:
    پاسخ:
    اصلنم نباید!!!

    پر بیراه نمیگین!
    معنا کنین اون مثل رو استاد ادبیات!
  • دوشیزه فلانی


  • سالاد اندونزی پر سسه! مواظب خودتون باشین!

    پاسخ:
    پاسخ:
    ما از این ادا مداها نداریم!
    حاجاغا هرچی تپلتر
    تو دل برو تر!!!!!!!!!!!!!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی تشریف بردین یا چون من هستم رو نمی کنین انلاینین؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    گزینه دو!
  • مــــــن؟!
  • آقا این کسری یه سره اونجستا...
    آدرس بدید مام بیایم خب...
    آقا اصلا دیزی مـــــن؟! رو بذار کنار آخر شب میام می گیرم...
    این سالاد اندونزی خوردن داره...

    پاسخ:
    پاسخ:
    کسری تاج سر ماست
    میدونین چند دفعه مارو به چایی دعوت کرده قهوه خونه؟!
    میدونین چقدر پفک نمکی و لینا نمکی و ... فیل واسم آورده؟!
    شما اینارو که نمیبینین!
    والا...
    بعد هم
    تو این بارون و سرما میخواین بیایین قم؟!
    من که صلاح نمیبینم!
    خخخخخخخ
  • دوشیزه فلانی
  • زور نمیخاد که لپ کشان!! رو میخاد!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا فهمیدم اون پیشنهاد بیشرمانه رو کی به کسری داده بود!!!
    ای دل غافل!!!
  • دوشیزه فلانی
  • من برم به کسری یه سفارش بکنم و بیام قابلمه ام رو بگیرم!
    حاجی جای امن بذارش!

    پاسخ:
    پاسخ:
    کسری طرف منه
    الکی زور نزن!
    سالاد اندونزی چه صیغه اییه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    صیغه نیست
    سالاده!
    نمیدونم والا!
    انشالا
    خوبین؟
    خوشین؟
    راستی دست قلمتون درد نکنه
    خوب مینویسید
    بسی لذت میبرم از حضور

    پاسخ:
    پاسخ:
    الحمدلله
    راضی ایم به رضای خدا
    یه نون خشکی هست
    آب میزنیم دور همی با رفقا میخوریم
    از چی ناراضی باشیم؟!
    والا...
    خوشحالیم از حضورتان ایضا
    سالاد اندونزی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    چه حاجی باکلاسی!!!
    موش به جونتون!

    پاسخ:
    پاسخ:
    جزو افتخارات بنده اینه که سالاد اندونزی رو وارد حوزه علمیه کردم!
    جدی!
    شاید یه موقع یه پست درموردش گذاشتم
    والا...
    من نبودم چقد آپ کردین!!
    حاجی جون احوال شما چطوره؟؟!
    جای مارو خالی کن کنار ِ اون نون بربری آ...

    پاسخ:
    پاسخ:
    هر لقمه ای که خوردم
    با اشک چشم بود و یاد دوستان!!!
  • فیروزه ای
  • ما آخرش نفهمیدیم صبحونه چی شد! نهار کو؟ شام سالاد؟
    آخی یادش بخیر اون روزایی که ما هم از این کارا می کردیم

    پاسخ:
    پاسخ:
    این قید و بندارو بندازین دور
    غذا رو باید هرموقع آماده شد خورد
    والا...
    چرا دیگه نمیکنین؟!
    بازم والا...
    ای الهی حاجی چی بگم که فقط بلدی از دور ما رو وسوسه کنی تا حرص بخوریم.آخه آدم این همه از غذایی که میخواد بخوره تعریف میکنه؟تا ملت بخوان.شاید نداشته باشن حاجی تو این گرونی
    نه من از شما میپرسم خدا رو خوش میاد؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    قصد ما خیره
    ببینین سازوکارش اینجوریه:
    ما هعی میگیم و تعریف میکنیم و عکس میزاریم از چیزای خوشمزه
    بعد ملت دلشون می خواد
    وچون همون موقع فراهم نیس واسشون
    دلشون میشکنه و آه میکشن
    اون لحظه دقیقا لحظه اجابت دعاست!
    بعد اینا آرزو میکنن از این چیزای خوشمزه داشته باشن
    چند روز نگذشته حاجت روا میشن
    نه خرید کردن
    نه زحمت پختشو کشیدن
    به همین سادگی به همین خوشمزگی!
    خوش بگذره
    :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    قسمت شما این خوشیا
    ایشالا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی