حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

بدو بدو

دیزی از شب گذاشته دارم!

بدو تا سرد نشده!

بدو که تموم شد!

(یکی دو ساعت دیگه کار داره! خیلی عجله نکنید! خیابونا هم لیزه! والا...)

 

پ.ن:

با خودتون چتر بردارید

داره عین سیل بارون میاد.

  • ۹۲/۰۹/۲۲
  • حاجی ره

نظرات  (۴۴)

اختیار دارید حاجاقا.
شما خودتون گل هستید. :)

پاسخ:
پاسخ:
بله بله همینطوره!!!!!!
حالا خیالتون راحت شد؟ :)

پاسخ:
پاسخ:
خب الان چه گلی به سرم بزنم؟!
مریم؟
سوسن؟
یاسمن؟
...
یه خاطره بگم در مورد آدرس دادن :)
چند سال پیش رفته بودیم یه جایی که حدود 2 ساعت با چارپا و از توی کوه های صعب العبور با افغانستان فاصله داشت.
یه دختر بچه ای از من آدرس خواست. گفت میخوام که نامه بنویسم براتون. :)
منم دلم نیومد که بگم نه. چند ماه بعد برام یه بسته رسید. یه جعبه جواهرات موزیکال. اما بس که توی راه دست به دست شده بود؛ درش شکسته و....
یادش بخیر. توی برنامه هام هست که حتما یه بار دوباره برم اونجا.

پاسخ:
پاسخ:
چه عجب!
الوعده وفا!!!
خیلی خاطره قشنگی بود
آدم دلش میلرزه!
بیشترین خاطرات منم از تبلیغ با بچه هاست
چقدر پاک کم توقع ساده و مهربون بودن.
خدا یار و نگهدارشون باشه
و براشون بهترینهارو رقم بزنه!
آمین
:)
مثل یک مرررررررررد آدرس دادن یعنی چطوری؟
میشه بگید!؟

پاسخ:
پاسخ:

اگه آدرس وب داشتین تو خصوصی بهتون میگفتم
والا...
برو بابا!
مگه دست خودته؟
کچلت میکنیم!


پاسخ:
پاسخ:

شماره چند میزنین؟!
منت چیه حاج آقا!؟
خدا به دور! این لپ که قابل شما رو نداره.
ما یه جعبه پای آناناس و هر میوه ای که خواستید ضمیمه ی نذرمون میکنیم که از دلتون دربیاد. خوبه؟
چه میوه ای بزاریم توی بقچه ی نذری؟
و سوال مهمتر: چطوری نذرمون رو ادا کنیم؟

پاسخ:
پاسخ:

شما مثه یه مرررررررررد آدرس بده
من اولین تعطیلات بعد از ماه صفرمیام همشو باهم میبرم
دوشواری نداره که!
شما هعی اکل از قفا میکنین!
والا...

حدیث قدسی بود این؟
ثواب و اجرنذری هایتان را با منت گذاشتن و اذیت کردن حاجاغا باطل نکنید.
آخه اسم شما رو بولد کرده بود.

پاسخ:
پاسخ:
چه فرقی میکنه وقتی کسی گوش نمیده؟!
والا...
اصن میخوام این وبو ببندم!
خب چکار کنم حالا؟
لپ با پای! خوبه؟
بیاید شمال خوبه ها! شاید توی یکی از همین درهای سفید خونه ای باشه که گلابی جنگلی داشته باشه؛ صاحبش هم یه کارخونه دار با یدونه دختر باشه؛ شما هم حاجت روا شدین اینجوری! بد میگم حاج اقا!؟
اگر نه خب بگید چکار کنم!؟
میخواید ببریم از طرف شما خیرات کنیم؟

پاسخ:
پاسخ:
اینقدری که من واسه رسیدن به این لپ تایپ کردم
اگه سفارش تایپ گرفته بودم
الان پول خرید یه لپ نو و گل گلی رو داشتم!
آدمو از زندگی سیر میکنین

لا تبطلوا نذوراتکم بالمن و الاذی
ثواب و اجرنذری هایتان را با منت گذاشتن و اذیت کردن حاجاغا باطل نکنید.
والا...
الان رفتم دیدم غذامو.چقدر خوشرنگ بود کیف کردم.
من همیشه از خودم میپرسیدم چرا کسی منو کشف نکرده تا الان!
مدیونی اگه فک کنی من خودشیفته ام.
خخخخخخخ

پاسخ:
پاسخ:
نه خدا نکنه!
خودشیفته چیه!
به نظر بیشتر متوهم میایید.
خخخخخخخ
بروووووووووووووووووووو آموووووووووووووووووووووووووووو!
شما دارین با یک عدد آشپز حرف میزنید ها!یادتون نره.
خخخخخخخخ

پاسخ:
پاسخ:
به کسی که نیمرو میپزه نمیگن آشپز
تازشم ما که نه چیزی دیدیم نه خوردیم
والا...
فروش!؟
نه بابا. فروش چی!؟
لپ نذری رو مگه میفروشن؟ من فقط خواستم نذرمو قبل روا شدن حاجت ادا کنم!
که شما میگید نه! نمیخواد!

پاسخ:
پاسخ:
من گفتم؟!
شما هعی سنگ میندازین جلو پای حاجاغای مملکت!
عجبااااااا

پاسخ:
پاسخ:
خودتون شرط کردین!
والا...
نخواستیم اصن
میریم دستچین خودمون میگیریم
والا...
حاجی امقد خسیس

پاسخ:
پاسخ:
از اولشم میدونستم یه شیرازی از پس همچون تعهدات سنگینی بر نمیاد!
کجا؟!
باید به من دیزی بدین!
مگه خودت از خودت تعریف کنی؟
خواهرزاده ی عزیزشششششششششش!
ناهار از تو سایتهای آشپزی ی پلوی جدید ساختم.نمیدونم چی از آب در میاد.
با ترشی و دوغ.

پاسخ:
پاسخ:
همین که پا میشه از بندر واسم ترشی میاره خودش نشون دهنده درجه عزیزیه
گفتن نداره که!
والا...
من میگم چی میشه:
یا شفته یا آش!!!
خخخخخخخ
قمی نبود. ساکن قم بود. :)
قمی ها تاج سر ما هستن. :)
ما کارمون با گوشی و کامپیوتر هم راه میفته. لپو گرفتیم که گاهی ببریم دانشگاه اونجا بدون لپ نمونیم.
بعدشم الان داریم پروژه اجرا میکنیم که صبح تا شب اینجا زمین گیر شدیم!
همینه میگیم بیاید ببریدش، شما هی میگید چند سال طول میکشه آدرسو پیدا کنید.
بعدشم شما برو بازار ببین با این مشخصات الان بهتون لپ با چه قیمتی میفروشن!

پاسخ:
پاسخ:
اون جمله آخر یعنی چی؟
مگه قصد فروش دارین؟
نفهمیدم!
اومدی نسازیاااااا
اگه خوابیده بودم که دیه بیدار نمیشدم تا ظهر
من نمیدونم نمیشه بپیچونی

پاسخ:
پاسخ:
خب اتفاقا الان ظهره
و این مشکوکه!
در مورد ورزش هم هنوز مدرکی ارایه ندادین!
دیزی تون الان اینجاس
شما شرایطو داشته باشین حله
والا...
حالا من بگم تا یکم بسوزی.من ی ترشی درست کردم به چه خوشمزگی.
به به به به!
با نهار ظهر هم میارم میخوریم و هی یاد شما می افتم و میخندم.

پاسخ:
پاسخ:
خاله ام از بندرعباس ترشی بندری واسه خواهر زاده عزیزش آورده مااااااااه
(خوبه فقط ترشی بندری آورده نه ... بندری! والا...)
ما هم فقط یادمون رفت
حالا ناهار چیه؟!
نوشابه با ترشی؟!
خخخخخخخخ
خو من تنها زندگی میکنم
به نظرت کس دیگه ای میتونه خورده باشه همرام؟
:-\

پاسخ:
پاسخ:

تنهایی خوردنتون ثابت شد و مورد قبول هییت داوران قرار گرفت
بقیه اش؟!
:)
ما یه دوست ساکن قم داشتیم؛ اینجوری آدرس دادنو اون یادمون داده. همیشه میگفت قم، در زرده منتظرتونیم.
بعد چند سال اومد گفت رنگ در خونمونو عوض کردیم حالا اومدین قم، در سبزه خونه ی ماست.
من فکر کردم توی قم مرسومه اینجوری آدرس میدن!
خب حالا چطوری باید آدرس داد یا شیخ!؟

پاسخ:
پاسخ:
خواهشا رو قمیها عیب نزارین
حالا خوبه همه شاهدن ما از شما اینجور پیچوندن رو یاد گرفتیم
اینجور که شما دو دستی و سف لپو چسبیدین
آدرسم بدین چیزی گیر ما نمیاد
والا...
حاجی این چه آدرسیه آخه؟من میخوامممممممم
اصلا من میخوام بدونم تنهای از گلوت رفت پایین؟
من دیزی میخوام با دوغ!با سبزی و باترشی و الخ و دولخ.

پاسخ:
پاسخ:
دیدی چی شد؟!
ترشی یادمون رفت!
جاتون خالی
اینقدر این همخونه ای به به و چه چه کرد و تشکر
که من دیگه خجالت کشیدم از خودم!
اخ اخ من از 6 صبه بیدارم :(

پاسخ:
پاسخ:
اونوخ همیجور دس رو دس گذاشتین؟!
آشپزی
پیاده روی
نون بگیرین
...
حاجی دیزی منو بفرس
صب جات خالی رفتم اش گرفتم
منتظرم ینی

پاسخ:
پاسخ:
ثابت کن!
به همه شرایط پایبند بودید عآیا؟
تا هفت بیداری
ورزش
آش
همه شو هم خودتون خوردید؟
خدا وکیلی؟؟؟!!!
  • فیروزه ای
  • حاجی خودتون به من گفتید طلبه هستما.
    حواستون باشه
    من که اومدم و چون زشته خودم تنها اونجا باشم باید یه بچه ممیز با خودم بیارم حالا با یکی از این بچه ها هماهنگ می کنیم و تشریف میاریم
    بعدشم زود میرسم.کلی تجربه رانندگی تا قم دارم به تنهایی

    پاسخ:
    پاسخ:
    یادم نمیاد!
    اینجا همه غیر ممیزن!!!
    خخخخخ
    باور نمیکنم!
    والا...
    نوش جان.
    دیزی نذریه؟ مخلفاتش چیه؟
    باید همونجا خورد یا میشه با قابلمه هم برد؟
    نذر طلبه هاست یا به ما هم میرسه؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    مخلفات دیزی دیگه
    از جمله گوشت نذری حسینیه اعظم زنجان که قسمتمون شده
    بنده نذر طلبه ه کردم که فقط خودم و همخونه ای هستیم
    طلبه دیگری یافت نشد!
    هم میشه همینجا خورد هم میشه با قابلمه برد
    قم - در زرده!
  • فیروزه ای
  • میگم حاجی جدی اگه دیزی در کار نیست و اینا ظهر تشریف بیارید خونه ما
    از صبح مامانم یه آبگوشتی بار گذاشته که بیا و ببین
    فکر کنم بوش تا اونجا رسیده که سر صبحی توهم دیزی زدی. بچه ها رو هم به هوس انداختی

    پاسخ:
    پاسخ:
    چی چی رو دیزی در کار نیست!
    تازه رفتم زیر بارون بربری گرفتم!!!
    البته ییام تا اونجا فقط ببینم
    مگه مریضم خب؟!
    والا...
  • فیروزه ای
  • خودم اول صبح حلیم خوردم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا توفیقتونو زیاد کنه!
    ما که ماههاست توفیقشو نداشتیم...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حق الناس حاجییییییی.
    باید از بندش بخواییییییییی.
    بعلههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    پاسخ:
    پاسخ:
    مهندسا نه بنده ان نه ناس!
    تو هیچ دسته و گروهی اصن قبولشون نمیکنن!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی داشتیم؟؟؟؟
    :-\

    پاسخ:
    پاسخ:
    نه!
    ولی از این به بعد داریم!!!
    عه؟کلا من به همه چی دیر میرسم!
    خیلی ممنون که خبر دادین:)

    پاسخ:
    پاسخ:
    بازم خبری شد بهتون خبر میرم
    خیره ان شا الله
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • نمیدونی فرق دیزی و آبگوشتو؟؟!!!!
    جدی؟!!
    پس چجوری آخوندشدی:-)

    پاسخ:
    پاسخ:
    آخوند شدم سرآشپز که نشدم!
    والا...
    دیزی فرقش با آبگوشت چیه؟ من نخوردم تا حالا

    پاسخ:
    پاسخ:
    منم از خیلیا پرسیدم هیچکی نمیدونه!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • کی گفته این شعرو؟!:دی
    مخاطب این شعر کسیه که یکی توبه پذیره.نه ما:-)
    گفته باشم.من اصن توبه پذیرنیستم:-))))

    پاسخ:
    پاسخ:
    منم به درگاه خدا توبه میکنم نه شما که بنده خدا هم نیستین!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • نچ نچ نچ .شک نداشته باش.یقیقن داشته باش که شکستی:-)))
    ای توبه شکن.:-)

    پاسخ:
    پاسخ:
    صدبار توبه شکستی باز آ!
    من نمیتونم دیگه جمعه ها هم توبه مو نگه دارم
    فقط شنبه تا پنج شنبه
    والا...
    صبر و تحمل ما هم حدی داره واسه اذیت نکردن بقیه!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • غذا بامخلافاتش خوبه دیگه:-)
    نگا داری مغلطه میکنی دیزی ندی ها!!!
    خب شما دیزی شو بده.حالانوشابه شو یه کارمیکنم دیگه.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سس هزار جزیره هم میخوای؟
    به عنوان مخلفات؟!
    نه دبگه ما نمیتونیم با اینهمه اختلاف سلیقه سر یه سفره بشینیم!
    والا...
    (فک کنم توبه مو شکستم!)
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی ماهنوز صبحانه نخوردیما:-)
    منتظریم....
    پس کی نذری ما میرسه؟!!!:-)))))

    پاسخ:
    پاسخ:
    گفتم نذری طلبه هاست!
    طلبه این شما؟
    والا...
    این چه دیزی که سه روز داره میجوشه؟
    چه خوب که صبح شد یعنی من شبای جمعه از حسادت میترکم.

    این چه مسئولینی هستن که رسیدگی یادشون میره

    پاسخ:
    پاسخ:
    دیزی خودمه
    دوس دارم یه هفته بجوشونمش!
    والا...
    بجای حسادت واسه آینده برنامه ریزی کنین!
    مسیولین هیچ وقت به هیچ فکری نبودن
    خودتون باید آستین بالا بزنین!
    الان نه بابا! الانه که نه!
    نامحرم اینجاس خب!!!
    آستینتونو بزنین پایین لطفا
    عجب بارونی میاد! :)
    چتر که برداره آدم یه وقت بارون قهر میکنه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    موافقم!
    هیچ وقت چتر نداشته ام!

    نمایشگاه نقاشی که دیروز صب پرسیدم
    گفتن همون روز صبح تمومه!
    دیگه سانس عصر هم نبودن که بخوام بهتون خبر بدم.
  • خود خود خودم
  • چترهارا باید بست...

    دیگه چتر نمیخواد که کسی دنبال خودش راه بندازه...:)

    پاسخ:
    پاسخ:
    بله بله بله!
    اعتراف میکنم که اشتباه کردم.
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی .ما زنبیل مون رو از ساعت8گذاشتیما!!!!
    بازنیای بگی تموم شدو به شما نرسیدوووو
    گفته باشم.:-)

    پاسخ:
    پاسخ:
    حالا خوبه کامنتا ساعت داره
    و دروغگو رو رسوا میکنه!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • تا دوساعت دیگه که ظهرمیشه:-)
    الان صبحانه میخوای بدی یاناهار؟!!!!!
    نذریه دیگه؟
    :-)))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:
    نذر طلابه!
    نه مهندسین!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • سرصبحی دیزی؟
    دیزی با نوشابه دوست دارم
    عاغا دیگه هوس کردم

    پاسخ:
    پاسخ:
    حالم بد شد!
    نوشابه؟
    سر صبح؟
    زمستون؟
    با دیزی؟
    من که هیچ وخ با شما نه دیزی میخورم نه کله پاچه!
    مگه اینکه بخوایید تو رفتار زشت و زننده تون تجدید نظر کنین
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • اگه دوس داشتین نظرم رو تایید نکنین!

    دیزی؟

    اولم!!!
    من توصفم هاااا!
    اینم قابلمه! فقط کف گیر تهش نکشین که خراب نشه!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    مجبورم دیگه!
    شرمنده ام!
    من از صدای کشیدن ملاقه به کف قابلمه خیلی خوشم میاد
    دیگه خود دانید!
    والا...

  • دوشیزه فلانی
  • سلام بهترین حاحاقای دنیا!
    صب بخیر!
    حیف یه کم دیر پاشدم وگرنه مچتون رو گرفته بودم!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    این هندونه ها که زیر بغل ما میزاری دلیل نمیشه واسه شما بیشتر دیزی بکشم ها!
    صد بار هم گفتم هعی شب و صب بخیر نگو!
    بگیر بخواب حاجییییییییی!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    حیفه صب جمبه!!!
    شب جمعه نداریم
    حداقل صبحشو از دس ندیم
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی