حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 697: لیله الجمعه الاخر! (شب جمعه ای دیگر!)

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ

دوستان شب جمعه است

قبل از خواب وضو بگیرین که خوابتون تا صبح عبادت محسوب بشه

سه مرتبه سوره توحیدرو بخونین که ثواب ختم قرآن رو داره

تسبیح حضرت زهرا سلام الله علیها رو هم فراموش نکنید

ما هم دعاگویتان هستیم

یاحق


  • ۹۲/۰۹/۲۱
  • حاجی ره

نظرات  (۲۵)

حاجی دیگه تاموقع صبح میشه که؟!!

پاسخ:
پاسخ:

چی؟!
جمعه و شبش تموم شد بابا!!!
والا...
آیت الکرسی فراموش شد حاجی

پاسخ:
پاسخ:
شما فراموش نکنید!
:))
بله؟
قضیه چیه؟
ازدواج؟
هه..
بله صددرصد

پاسخ:
پاسخ:

مختصر و مفید!!!
والا من اصلا منظورم این نبود چرا حسادت ...من از اتفاقی ک دیشب افتاد ناراحتم دلم میسوزه
مگه شما حسادت میکنید؟

پاسخ:
پاسخ:
اتفاقه با خواست خدا و صلاحدید او بوده یا نه؟!
رضا برضایه و تسلیما لقضایه باشین!
والا...
کی من؟!
نه اینکه دستم نرسه به گوشت حاج آقا ،من خودم هر گوشتی رو نخواستم!
بعدشم تا وقتی که من مجردم این شب نباید هیچ معنی داشته باشه!



پاسخ:
پاسخ:
چشم! من به مسیول مربوطه اش میگم!
من اگه بدونم کی این شبو اختراع کرده؟
چه معنی میده واقعنی؟

پاسخ:
پاسخ:
معنی میده استاد
معنی میده
از جمله مستحبات دین اسلامه
این که شما دستت به گوشت نمیرسه
دلیل نمیشه بگین بو میده که!
والا...
از چه نظر؟

پاسخ:
پاسخ:
از باب حسادت به متاهلین متاله گفتم!
اشتباه حدس زدم عایا؟!
آخ نگین دلم کبابه از دیشب .
:(

پاسخ:
پاسخ:
ماه صفر تموم که شد
آستین بالا بزنین
والا...
مرسی :|
تجدید نظر کنم؟ یعنی چکار کنم؟
رنگ در خونمونو بگم عوض کنن؟

پاسخ:
پاسخ:
ای خدا مارو بکش!
خب حالا چکارکنم پس؟
لپو لندازم توی کوچه؟

پاسخ:
پاسخ:
لپی که برای من نمیجوشه میخام ...
برا من چه فرقی میکنه
اصن بندازینش تو دریا
یه صدای شلپ قشنگی میده!
&
مگه این که بخواین تو آدرس دادنتون تجدید نظر کنین!!!
چشم شما دیزی بده
بقیش با من

پاسخ:
پاسخ:
الان ساعت هفت گذشته!
دارین ورزش میکنین؟!
ورزش باستانی؟!
کباده و میل و ...؟!
خخخخخ
عاغا من از دیشب که میخواستم بخوابم دیزی گذاشتم
الانم بقیه موادشو اضافه کردم و
میخام دوباره بخوابم
خواستم بگم دیزی نقده نقده!
پولشم بفرسی خودم حاضرم بگیرم
در این حد قانعم ینی

پاسخ:
پاسخ:
قبول!
من که یکی و نصفی لیوان شیر با خرما خوردم
و الان میخوابم
کنار بخاری و گرررررررررررم
نمیدونم شما چطور میخواین تا هفت بیدار بمونین
بعد برین حسابی ورزش کنین! حسابی یعنی حداقل چهل دقیقه!
و بعد هم تازه برین یه قابلمه آش بگیرین
و همه شو هم تنها بخورین!!!
البته به من هم ربطی نداره
مشکل خودتونه
فقط بگم هرکدوم از شرایط اگه کاملا رعایت نشن شما بازنده این!
والا...
5صب پاشدم رفتم دانشگاه
6 اومدم
7 خوابیدم تا حدود 10 الانم در خدمتم



حالا میدی؟
دیزیو میگم

پاسخ:
پاسخ:
میدم
نتونستی هم میگیرم!
دیل؟!

بهم دیزی میدی باهات شرط ببندم؟

پاسخ:
پاسخ:
شما بگو امروز کی و چقدر خوابیدی
بعد!
واسه اینکه مغبون نشم میگم!
ما به پروفشنالیتی و کرامات خاصه ی شما اعتقاد داریم که میپرسیم ازتون حاج آقا! :)
نمیشه قبل برآورده شدن حاجت ما بیاید لپو ببرید؟ خسته شدیم بش که هی نشستیم پشب سیستم، زل زدیم به اجرای برنامه و...

پاسخ:
پاسخ:
با اون آدرسی که دادین باید چند سالی صبر کنین
که تمام در سفیدارو بزنم
و برسم بهتون!
والا...
وقتی فکر و عقیدتون اینه که جواب نظرات رو بدین،ما دیگه چی بگیم؟!
فکر کردم مثل پست قبل دیگه نمیخواین جواب بدین
واسه چت روم نشدن بهترین راهه
یا مثلا فقط جواب سوالا رو بدین
و یا اینکه جوابی ندین ک نیاز به ادامه بحث داشته باشه
کمتر هم شوخی بفرمایید...

پاسخ:
پاسخ:
یه باره بگین در وبو تخته کنیم دیگه!
والا...
من بتونم با تهدید یا تطمیع این دوشیزه فلانی رو سر عقل بیارم
هشتاد درصد کامنتا کاهش پیدا میکنن!
والا...
  • مـــــن؟!
  • حاجی مچکریم...
    می گن صلواتم فرستادنش امشب خوبه..
    بفرستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    بسیار عالی!
    اذن و اجازه نمیخواد که!
    ما اعمال قبل از خواب رو واسه مجردا گفتیم
    وگرنه اعمال این شب عزیز زیاده!
    والا...
    درود بر حاج آقای محترم
    عارضم خدمتتان که پدر چشم هایمان ....
    از ظهر وبلاگتان را زیرو رو مبکنبم نه تمام می شود نه دل می کنبم بی جنبه ایم دیگ
    آمما ... دلمان را باز نمودید خدا دلتان را باز بنماید
    اگر امتحان خسته ی توپولوژی نبود ادامه میدادم حتتتتییی
    راستی خاموشی بیش نیستم فق خاستیم یادآوری کنیم ایول دارید با این اخلاقیات ک کمتر حاج آقایی دارد
    شاد باشیو سربلند

    پاسخ:
    پاسخ:
    درود و تبریک ویژه
    پستی که با موبایل بزاری بهتر از این میشه؟!
    شنیدین به طرف گفتن چرا اینقدر بچه ات سیاه و زشته؟!
    همووووون!!!
    موفق و موید در توپول لوژی!!! و غیره

    سلام
    اخوی ما فکر کردیم به ی راه حل درست رسیدین واسه نظرات!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    گوش میکنم پیشنهاداتتون رو!
    اینا رو که خودمون هم بلدیم!
    توصیه های پروفشنال تر بفرمایید!
    حاج آقایید مثلا!

    پاسخ:
    پاسخ:
    به یه حاجاغای پروفشنال تر مراجعه بفرمایید.
    بعدی!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • باشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوش بگذره!
    حاجی حکم متاهلا چیه که وقت ندارن...؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    اونا احکام و مستحبات دیگه ای دارن که خارج از بحث ماست!!!
    ممنون حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:
    گوارای وجود!
  • فیروزه ای
  • بچه های شیطون بیشتر در نظر هستن.
    ما مظلوما رو هم دعا کنید

    پاسخ:
    پاسخ:

    همه از دم!
    یا حق.

    پاسخ:
    پاسخ:
    حق نگهدارت!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی