حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 696: مکان لجتکم! (مکانی برای چت شما!)

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۳ ب.ظ
 

به چت وبلاگی حاجی خوش آمدین!!!

انصافا اینجا چت رومه؟! 

نه! گفتم انصافا!!!

نیست ولی شده!!!

والا دیگه خیلی عقب موندم از تایید کامنتا

فک نکنم دیگه بتونم برسم به تاییدشون

هر لحظه هم بیشتر و بیشتر میشه

کامنتای این پست رو بدون جواب تایید میکنم

نمیتونم نظرات رو باز بزارم!!!

دشمن در کمینه!

ولی زود به زود میام و همه رو تایید میکنم!

قول!

بشینین عین بچه های خوب و مودب با هم حرف بزنین

کاری هم به کار من نداشته باشین

با هم دیگه آشنا بشید

 

حدیث داریم: دوست حاجی دوست منه!

  • ۹۲/۰۹/۲۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

یعنی اینجا داره شیر تو شیر میشه؟

پاسخ:
پاسخ:

میشه؟!
شده!!!
:))
  • زهره سادات
  • والا بیوگرافی من که تو پروفایلم هست...
    حالا قیمت رو کنین ببینیم چی میشه!(اون آیکنی که تو چشماش دلاره)
    حاجی ببخشید اما سفر خرج داره، می دونی که...
    حاجـاغا؟؟

    تازه اومدیم باهاتون حرف بزنیم ـا !
    خب همتون یه بیو بدین آشنا شیم :)))))
    :)
  • دوشیزه فلانی
  • زهره جان شما فقط اسم حاجی رو رو کن کافیه!
  • زهره سادات
  • میگم حالا که حاجی قرار نیست جواب بده و چشم تو چشم بشیم، می خواین من آمارش رو بهتون بدم؟ کی بوده ؟ قبلن کجا بوده؟ چی می نوشته؟ کجایی هست و اینا؟
    تا حالام که ساکت بودم تو رودروایسی گیر کرده بودم. به قول خودش والا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    استثنایا:
    یعنی شما رات به قم نمیفته؟!
    والا...
    سلام
    آفرین
    به این میگن یه راه حل منطقی و مدیریت صحیح
    ان شاتلله عاقبت بخیر باشید
    یا حق
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حالا که نظرای این پست بازه !!بیاین پشت سرحاجی غیبت کنیم.
    خخخخخخخخخخخ
    این رو واسه کسایی می گم که اگه حاجی جواب شون رو نده کامشون تلخ می شه...
    بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر...
    جاش چی میاد رو دیگه خدا می دونه.
  • فیروزه ای
  • چه کاریه تایید دار میکنید پیامارو
    همینطوری ثبت بشه بچه هاو خودتون راحتترید
    فقط اگه توطئه ای شد خوددانید
    اما شما یه بار بشینید و ببینید بچه ها چی می گند بی دغدغه
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • خدایی این پستت خیلی باحال بود!!
    هنوز دارم میخندم

    +حاجی نمیخواد خب نظرا رو جواب بدی!!گناه داری دیگه:دی
    خدایی!!!!
    اولین پیش قدم!
    نظرای منو از این به بعد جواب نده !!
    [آیکون مهندس فداکار]
    حاجی کامنتاتو به رخمون می کشی؟؟
    امروز ی حاجی اومده بود محل کارم.من دیدمش زدم زیر خنده.یاد شما افتادم.
    حلال بفرمایید.
  • دوشیزه فلانی
  • من میخام دست راست حاجی باشم! با کس دیگه هم کار ندارم!
    حتی با امیر حسین که حاجی خیلی میخوادش!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی