حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 694: التصمیم الکبرویه! (تصمیم کبری!!!)

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۹ ب.ظ

بیایید همه با هم یه تصمیم بزرگ بگیریم!!!

همه بریم بخوابیم

که فردا روزی دیگر است!

:)))

 

پ.ن:

کامنتها هم بمونه تا وقتی دگر!!!

 

+ من بعنوان اولین نفر رفتم!

  • ۹۲/۰۹/۱۹
  • حاجی ره

نظرات  (۲۴)

جرات داری نذار اون پست رو امشب

پاسخ:
پاسخ:

رفتین تو جبهه دشمن؟!
:((
  • دوشیزه فلانی
  • ووووی ووووی!
    هنو نذاشتی؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    نزارم میخوای چیکار کنی؟!
  • دوشیزه فلانی
  • خوب!
    شب داره شروع میشه حاجی!
    میرم پیاده روی و بر می گردم!
    امیدوارم که پست حجره رو گذاشته باشی بهترین حاجاقای دنیا!

    پاسخ:
    پاسخ:
    چه غلطی کردیم!!!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • مادر این بچه کیه؟ هی عربی حرف میزنه؟
    جمعش کنین لطفا!!!

    لا طاقتی الی فرصه المعهود!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    الهی ارحم بی!
  • دوشیزه فلانی
  • چه شرطی؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    قلت لک سابقا:
    الفرصه ان کان وجدت شرطها!
  • دوشیزه فلانی
  • سلام!
    صب بخیر!
    خاطره ی حجره رو باید بگی هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!
    حاجی مرررررد باش و بگو!
    گفتی امشب!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ظهر و عصرتون به خیر و خوشی
    چشم
    چشم
    چشم
    الیته به شرطها و شروطها
    و الفرصه من شروطها
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی واسه بار آخر و جدی جدی شب بخیر!
    پاسخ:
    پاسخ:

    من دیگه باور نمیکنم!
    :(
  • دوشیزه فلانی
  • یه خاطره از حجره بگو برم!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    یه خاطره توپ دارم واست فردا شب!
    شما برو!
  • دوشیزه فلانی
  • در شرفم.چطور؟
    پاسخ:
    پاسخ:
    تشریف ببرین استراحت بفرمایین
    خسته شدین اینقدر کامنت گذاشتین!
    والا...
    واسه خودتون میگم!
  • دوشیزه فلانی
  • من بسیار زیاد تجربه ش کردم.
    رو اعصابه!
    پاسخ:
    پاسخ:

    الان خوابیدی شما؟!
  • دوشیزه فلانی
  • خوبه حالا خودم بهت گفتماااااااا!
    حالا می دونین جدا دژادوو چیه؟

    مثلا شما سر کلاسی و داره یه اتفاقی می افته ( مارمول می بینی!!! ) یه دفعه زارت یاد میاد که عهههه؟ انگار این صحنه رو دیدی!

    تازه من تلاش می کنم از اون چه که قبلا دیدم ادامه ی ماجراهای در حال اتفاق افتادن رو به یاد بیارم اما آب تو هاون کوبیدنه! به یادم نمیاد که نمیاد!

    اینجوری شدید شمام؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    آهان! فهمیدم!
    یه حالتیه که اکثر افراد تجربش میکنن!
    من خیلی کم!
    اسمشو بلد نبودم!
  • دوشیزه فلانی
  • شما دچار آشنا پنداری شدین!
    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره دیگه!
    واسه همین به یادتون میفتم!
  • دوشیزه فلانی
  • خو بیفت!
    شما دچار دژادوو شدین!!!
    حاجی از دست رفت!
    پاسخ:
    پاسخ:

    من خوبم!
    شما چطوری؟!
    چی چی؟؟؟
  • دوشیزه فلانی
  • حاجاقارو می بینین؟!!
    قیاس مصادره به مطلوب می کنه بعدم میگه من کم آوردم!
    میگم مارمولک می بینی یاد اون فیلم بیفت همینه هااااااااااااااااااا!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    استاد!
    تبادر ذهنیه!
    دست من که نیست!
    خودش میاد!
    من مارمولک میبینم یاد شما میفتم
    حالا هعی شما بیا بگو نیفت!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • خو اونجوری که معلومه!
    نه قبول نیس!
    تازه مثلا هم نتیجه این بشه که درسای شما سنگین تره - که هست - اون وخ من مرد نیستم که اعتراف کنم!!!
    پس از شرش بگذر یا شیخ!!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    همه شاهد باشن دوشیزه فلانی
    کم آورد
    زد زیرش
    منفعل شد
    جرزنی کرد
    شکست خورد
    عقب کشید
    اظهار عجز کرد
    ناتوان شد
    پشیمان شد
    خودشو تسلیم کرد
    ...
  • دوشیزه فلانی
  • مرد نیس اونی که بعد از گذاشتن عکس و گزارش ما مبنی بر چگونگی درس گرفتن ما از استاد و... اعتراف نکنه سنگین بوده! مممممررررررررررررد نیس!
    پاسخ:
    پاسخ:

    شما یه عکس از کتابای درسیتون بگیر
    منم میگیرم
    دوستان قضاوت کنن!
    کل بندازیم؟!
    جل الخالق!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه؟!
  • دوشیزه فلانی
  • بله حتما از منابع مورد نظر و کتاب معهود جناب صفا یه عکس میذارم تا شما:
    " لعلکم تفلحون "! به عاقبت من دچار نشید!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    اینا واسه ما آب خوردنه!!!
    بیا منابع حوزوی رو ببین که قدر بدونی!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • عفی یا شیخ!!!

    + از دست نسرینه که من عربیم ضعیف شده!
    پاسخ:
    پاسخ:

    میترسم تاریخ ادبیاتت هم تقویت نشه!!!
    خسر الدنیا و الاخره!!!
    حاج اقااااااا کوجایین؟؟؟
    هی میریمو میایم در میزنیم نیستید چرا!!!
    دی:
    پاسخ:
    پاسخ:

    اون همه پست گذاشتم که چند روزی نیام!!!
    والا...
    نمیشه شبا زودتر بیاین تا من از خوابم نزنم و همزمان حوصله ام هم سر نره؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    چه توقعا
    چه جلافتا
    چه ...
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • لا عنوان له هذا الپست یا شیخ؟
    پاسخ:
    پاسخ:
    باز عربیت ضعیف شد چند وقت نبودی؟!
    لا عنوان لهذا البست یا شیخ صحیحُ!
  • جوجه مهندس
  • السلام و علیکم
    یه حدیث قدسی هست که میگه:
    ای کسانی که تا نیمه های شب بیدار می مانید و وب گردی میکنید آگاه باشید که حاجی شما رو گرفته است.
    + غیر این بود پست نمیذاشت ملت نظر بدن بعد بره بخوابه

    قال جوجه (ره):
    ای کسانی که وب گردی میکنید حتما در بین دوستان مجازیتان یک عدد حاجی اهل دل داشته باشید تا رستگار شوید.
    ++ حاجی فکر کردین فقط خودتون بلدین حدیث نازل کنید منم به درجه اجتهاد رسیدم از خودم حدیث در میکنم.
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم و رحمه الله
    من دیدم هیشکی نمیره بخوابه طی یه اقدام انتحاری رفتم خوابیدم
    اونم ساعت از یک گذشته!
    تمام!
    تازه تا شیش ماه آینده هر کی نیم نمره از امتحانش کم بشه
    میگه تقصیر حاجیه!!!
    والا...
    احادیثتون مضمونا حسن هستن
    قثط حیف که سند ندارن!
    خخخخخ
  • جوجه مهندس
  • السلام و علیکم و رحمت الله حاجی
    اعتراف می کنم من هر وقت میام می بینم حاجی چند تا پست پشت سر هم گذاشته که من حضور فیزیکی نداشتم آپ لایک بزنم براش کلی حسودیم میشه و دروری میگم اما بعدش به خودم دلداری میدم که اینا همه شون که ساعت 12.5 به بعد شب تو نت میان و پست میذارن معتاد میشن آخرش ^_^
    والسلام علیکم و ورحمت الله والا
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام جوجه!!!
    برعکس من خوشحال میشم که تونستم در برم!!!
    معتاد نمیشن جانم
    هستن!!!
    وتحصیل حاصل هم که محاله عقلا!!!
    ولی همین معتادهارو ترجیح میدم
    به اونایی که عین جوجه که ساعت 8 شب میرن میخوابن!!!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی