حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 692: اسکن! (آرام باش!!!)

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۳ ب.ظ

 

به پیشنهاد استاد

قرار بود با بنده خدایی هماهنگی کنیم واسه یه طرحی

زد و طرف شد رایزن فرهنگی یه کشوری!!!

پرید!!!

باز با پیشنهاد و معرفی استاد

قرار شد با یه بنده خدای دیگه ای هماهنگ کنیم

باز یکی دو هفته معطل کردیم

زد و طرف شد سفیر یه کشوری!!!

اونم پرید!!!

امروز تو جلسه حال همه مون تو قوطی بود بدجور!!!

یعنی یه موقعیتایی از دستمون رفت که حالا حالاها دیگه پیدا نمیشه!

فقط استاد بود که می خندید

و میگفت:

مطمئن باشید هر چه پیش بیاد براتون

بهترین چیزی بوده که میتونسته براتون پیش بیاد!

به این باور برسید که خیر شما تو همین بوده!

و خیر این نرسیدن شما به هدفی که داشتید بیشتر از رسیدنشه!

 

پ.ن:

کارا رو بسپارید به خدا

که از همه چیز خبر داره

هر کاری هم که بگی میتونه بکنه

براش تعیین تکلیف نکنید

جواب مثبت طرفتون

و قبولی در امتحان

و شفای مریض

و استخدام

و...

ازش بخواهید خیرمون رو رقم بزنه

هر چی که باشه!!!

هر چند خوشمون نیاد

هر چند به نظرمون بد بیاد

هر چند خیرشو نفهمیم

هر چند...

پ.ن:

و عسی ان تکرهوا شیاً و هو خیرلکم

و عسی ان تحبوا شیاً و هو شر لکم

و الله یعلم و انتم لا تعلمون.

شاید چیزی را ناخوش دارید و در آن خیر شما باشد

و شاید چیزی را دوست داشته باشید و برایتان بد باشد

خدا می‌داند و شما نمی دانید!

(جمله آخرو داشتین؟! خدا میداند و ما نمیدانیم!!!)

  • ۹۲/۰۹/۱۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۴)

مگه تو آدمیزاد نیستی؟آدم هم دروغ میگه گاهی!
مگه اینکه حوری موری فرشته ای چیزی باشی!
خخخخخخخخخخخ

پاسخ:
پاسخ:

گزینه آخر!
کم که نمیاری تو جواب دادن!
850 کجا بود؟یادم نمیاد.

پاسخ:
پاسخ:
یعنی میخواین بگین من دروغ میگم؟!
میشه 50تومن!که باعث شدم خیلی خوشحال شی رو منظورمه!
به قول آرش: برفس!

پاسخ:
پاسخ:
از هشتصد و پنجاه بدهکاریتون کسر کردم
هشتصد رند برفس!
حاجی میدونی من این پست تون رو امروز پرینت گرفتم و تو محل کارم گذاشتم جلوی چشام تا همیشه هر وقت ناامید شدم یادم بیفته و آروم شم.
این پست تون به حق قشنگترین مطلبی بود که تا حالا خوندم از شما.

پاسخ:
پاسخ:
خیلی خیلی خوشحال شدم
خیلی!
  • جوجه مهندس
  • حاجی والا
    این استاد گرامیتون دست رو هر کی میذاره به جاه و مقام سیاسی میرسه که
    نکنه شما رو واسه یه طرحی به یکی دیگه معرفی کنه شما هم بشید سفیر کشور تریندادتوباگو ما بی حاجی بمونیم

    + خدایا حاجی رو برای ما حفظ بفرما
    ++ خدایا خداوندا بلاگفا رو بی حاجی نگردان
    +++ بار الها مارو بی حاجی نکن
    هر چند خوشمون نیاد، هر چند به نظرمون بد بیاد ، هر چند خیرشو نفهمیم هر چند...
    ++++ برای سلامتیش صلوات
    پاسخ:
    پاسخ:

    ربطی به استاد نداره جانم!
    ما برکت و خیرمون زیاده
    دست به هرچی میزنیم طلا میشه!!!!!!!!!!!!!!
    خدا هر چی رو که خیره واسمون و واستون مقدر کنه!
    اللهم صل علی محمد وآل محمد
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • :/
    احساس میکنم دیگه داره از سعه صدرمن سوء استفاده میشه!!!!!:)
    پاسخ:
    پاسخ:

    تعریفتو کردم چش خوردی؟!

    دوستان تو کامنت خصوصی نوشتن:
    این خانم مهندس خیلی با جنبه اس... یعنی همین قد که از بعضی کامنت هاش فهمیدم....دمش گرم... ما هم یاد بگیریم....

    من: هیچم اینطور نیستی!!!
    والا...
    من ساعت خوابم رد شده ی زمانی شب زندخ داری بودیم برا عممون...اما الان چن ماهیه ده نشده خوابیم...
    چه سریه!!!
    انقد حال میده
    ساعت 6 غروب
    7 غروب
    8
    9
    10
    اخرش 11
    کلاا عوض شدم...
    قضیه چیه!!!
    اره دیگه من برم..شب بخیر

    شب بخیر
    التماس دعا
    پاسخ:
    پاسخ:

    شبهکم الله بالخیر!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • :/
    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا مهندس؟!
    چرا؟!
    گواهینامه دارم ، منتهی باید قول بدی شیشه های ماشینش دودی باشه !
    تا دو هفته ی بعد مدل ماشین و آپشناش رو برام بفرست تا برناممونو هماهنگ کنیم !

    پ.ن: همین روزاست که به عنوان راننده رالی استخدام بشم ! :))
    پاسخ:
    پاسخ:

    ماشین بنز ضد گلوله شیشه مشکیه!
    فقط یه نکته:
    بلدی رو دوتا چرخ برونی؟!
    تازه گاهیم بعدا می فهمه آدم خیرش چی بوده خجالتم میکشه از خدا بس که قبلا نق زده.
    یه سوال، اگه آدم یه اشتباهاتی کرده باشه، ولی نه صد در صد یه کاری رو. اونوقت اگه به نتیجه نرسه چه کار کنه؟بگه مصلحت بوده؟ بخاطر اشتباهش بوده؟
    اصلا یه چیز دیگه، ما مگه چند درصد مواقع، میدونیم کار صد در صد درست چیه؟ که بخوایم عمل کنیم و بگیم من به تکلیف عمل کردم خیالم راحته؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    جوابتون مفصله!
    خلاصه:
    ما مکلفیم به وظیفه
    و از جمله وظایف ما علم پیدا کردن به صحت اون کاره قبل انجام دادنش!
    وقتی بعد از جستجو و تحقیق به صحت کاری یقین کردیم
    این یقین ما برای ما حجته!
    و من الله توفیق
    تسبیح من کو؟؟
    یکی نیس به من بگه توزندگی نداری؟ درس نداری؟ خواب نداری؟
    شماا چطور؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    اوه اوه!!!
    من الان ساعتو دیدم!
    عاغا همه برید بخوابید!
    سریع!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • عذاب وجدانم داری!!اینقدر اذیتم میکنی؟؟؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    حال میده خب! چیکار کنم؟!
    :((
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • اره.خدایی آیه آرامش بخشیه.والبته امیدبخش هم هست:-)
    موقع کنکورم خیلی یاداین آیه می افتادم.اصن استرست از بین میرفت:-))))
    پاسخ:
    پاسخ:

    الان خواستی بگی:
    کنکور قبول شدی؟!
    رشته مهندسی میخونی؟!
    قرآن خوندی؟!
    عآدم خوبی هستی؟!
    :)))

    + مهندس من عذاب وجدان دارم اینقدر شمارو اذیت میکنم
    و شما هیچی نمیگی!
    جدی.

    ماشاالله !
    دست رو دختر مجرّد بذاری ، عروس میشه

    با کسی بخوای طرح هماهنگ کنی، رایزن و سفیر میشه !

    حاجی طرحی نداری با ما هماهنگ کنی ؟ بلکم ما هم وکیلی وزیری چیزی شدیم ! :))

    پ.ن: گرچه بر آن چه بر شما رفت احاطه ندارم که نظر درستی بدم ، امّا به نظرم میرسه .معطّل کردی مرغ از قفس پرید . لیس للانسان الّا ما سعی !
    این مصیبتی که به شما اصابت کرد از تعلّل شما بود یا مصلحت خدا ؟

    پ.ن2:حاجی من جلو شما میرم بالا منبر خیلی معذّب میشم !
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    برکت از هر انگشتمون میریزه!!!

    واسه موقعی که وزیر شدم راننده میخوام!
    گواهینامه رانندگی داری؟!
    :)))

    + تعلل ما عمدی نبود
    داشتیم هماهنگیها رو بین خودمون انجام میدادیم تا دست پر بریم!
    و تازه تعلل هم نبود!
    مگه یکی دو هفته واسه این کارا و طرحهای بزرگ در سطح بووووق زیاده؟!
    نه والا...

    حدیث داریم:
    هر چه برای مومن اتفاق میفته خیر اونه!
    ما هم مامور به تکلیف و وظیفه ایم نه نتیجه!

    + حافظ وظیفه تو دعا گفتن است و بس
    در بند آن مباش که شنید یا نشنید

    + ما لذت میبریم از مصاحبت شما استاد!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی