حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 690: الضیافه! (میهمانی!)

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۴ ب.ظ

 

تو ماشین نشستیم منتظر آماده شدن پیتزا

رفیق راننده که روحانی و معممه میگه:

حاجی! یه چی بگم گوش میکنی؟

میگم: بگو!

میگه: سرتو تو آبگوشت میکنی؟!

هر هر هر هر

میگم: (بوووووووووق)

میگه: نه! جدی! یه چی بگم؟!

باز میگم: بگو!!!

برو از اون لبوئیه واسم لبو بگیر!

یه گاری لبوئی داره از میدون رد میشه و از ما دور!

دس میکنه از جیبش بهم پول بده که میزنم بیرون از ماشین

تو میدون میدوم و از یه تصادف جون سالم به در میبرم!

به طرف میگم: لبوهات نرمه؟! پخته پخته؟

میگه: نرم نرمه! نیگا!

چاقوش به همشون فرو میکنه!!!

یه تیکه ازشون میکنم میخورم!

کیلوئی چند؟!

۴۰۰۰ تومن!

اندازه ۵۰۰۰ تومن بده!

 

پ.ن:

گفتم تو تاریخ بمونه این لحظات!

همیناست که میمونه از ما!

والا...

  • ۹۲/۰۹/۱۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

اینم دعوت مستقیــم

بفرمیو لبو ؟ :D
پاسخ:
پاسخ:

بزارین وقتم خالی بشه...
حاجی سر کوچه ما یه پیتزا فروشیه... گفتم که در جریان باشین کلا
پاسخ:
پاسخ:

این دیگه یه دعوت کاملا مستقیمه!!!
هیچی غلط املیی بود
توجه کنید
هیچی نیس
خونسرد باشید
نفس عمیییق
.
.
فقط سیستم عوض شده طول میکشه عادت کنم
دی
پاسخ:
پاسخ:

جمعی رو از نگرانی درآوردین!
آجرک الله!
عاغا محدثه منم میام........
عاغا ما هم هستیم چارپایه.
چیشتم؟ سیاره نشدمم؟ ططیاره؟ دی:
پاسخ:
پاسخ:

ما که چیزی نفهمیدیم!
والا...
ما که زمین کشاورزی داریم عریض .. آآآه

خودمون لبو تولید می کنیم می خوریم.. دلت بسووزه :D
پاسخ:
پاسخ:

مهم اینه که ازش لذت ببری
چه بکاری چه بخری!

+ من اینجور کامنتهارو یه جور دعوت غیر مستقیم حساب میکنم!
گفته باشم!
اره سیستمم عوض شده .نههههههههههههه کلا گفتم ..میخواستم جو بدم دی:
آرشیوم هس
شعرام هس
اقا هستتیم در خدمت
پاسخ:
پاسخ:

حالا ماه شدی!!!
:)))
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی بخاطر یه لبو خودتو به کشتن ندی!!!!!!:-)
    از بس حواست به لبوهاست,نزدیک بوده خدایی نکرده تصادف کنی!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    به خاطر لبو نبود مهندس!
    به خاطر رفیق بود!

    + این چیزا رو مهندسا نمیفهمن!!!
  • بهانه گیر
  • سلام

    من معمولا خودم درست می کنم, لبو...
    فکر می کنم اینا چرکن :|||

    هر چند بچه های من در هر دو حالت نگاشم نمی کنند :(
    التماس دعا
    پاسخ:
    پاسخ:

    نفرمایید!
    چرک چیه؟!
    من به این میگم: زنـــــــــــــــــــــــــــــــــــدگی!!!

    http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/12/14/1391121413000584_PhotoL.jpg
  • فیروزه ای
  • صرفا جهت اعلام حضور یه روح سرگردان
    پاسخ:
    پاسخ:

    فرشته سرگردان!
  • دوشیزه فلانی
  • من اینقد از این لبو کثیفای چرخی دوس دارم!
    مامانم نمیذاره بخریم!
    هی میگه خودم درست میکنم و از این حرفا!
    خوب من از اونا دوس دارم!
    اییییییییش!

    + لپ تاپو خاموش کردم, آخرین عملیات قبل خواب رو انجام دادم بعد دوباره اومدم لپ تاپ رو روشن کردم ببینم چی ج دادین یا پست گذاشتین!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    آدم هر چیزیو که نباید به مامانش بگه!
    والا...
    قاچاقی خریدنش هم حالش بیشتره!

    + خدا عقل بده!!!
    خودمو میگم!!!
    :)))
    مشغولید ظاهرا
    پاسخ:
    پاسخ:

    مثه همیشه!
    iهر هر! دی:
    تحویل نمیگیریدا حاج آقا نظر تایید نمیکنید عیب نداره من که میام روزی یکی دوبارو از شما همدعوت میکنیم بیاید
    هرطور دوس دارید
    درضمن لینکتون کردم
    قلمتون پایدار
    خیلی عالیه
    منم دست به قلمی دارم
    موفق باشید
    پاسخ:
    پاسخ:

    فرصت نکردم تایید کنم هنوز
    مطالبتونو خوندم!
    با موبایل!
    حسن ظن داشته باشین
    از کجا میگین نیومدم؟!
    خیلی لطف کردید
    ایشالا جبران کنیم

    + فارسی مینویسین؟!
    خبریه؟!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی