حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 689: کل یوم هو فی شان!!!

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۹ ب.ظ

دیروز بعد از نماز صبح چون مسئول صبحانه بودم

نخوابیدم و صبحانه گرم و مفصلی دادم به همخونه ای گرام

هشت تا یازده رفتم سر کارم (باید تا دو میموندم ولی!)

یازده برگشتم که باز ناهار درست کنم

ناهار درست کردم و یه ساعت خوابیدم

بعد با دوستی که به طمع ناهار کشونده بودمش خونه

چند ساعتی زبان تمرین کردیم

و بعد باهم تا هفت شب رفتم کلاس زبان

هفت تا هشت هم رفتم حرم

به نیابت از همه رفقای مجازی زیارت کردم

هشت تا  ده هم خونه یکی از رفقای طلبه جلسه هفتگیمون برپا بود

که رفتیم و هعی خمیازه کشیدیم

قبلش به میزبان گفتم من میخوابم!!!

بعد رفقا رو مجبور کردم واسم پیتزا بخرن

پیتزا بلونز!!!

جزایر پلونزی شنیده بودیم پیتزا بلونز نه!!!

ما هم واسشون لبو گرفتیم!

ساعت یازده و نیم عینهو نعش اومدیم خونه!

 

پ.ن:

اونوخ کامنت میزارن که:

 دارید وقتتونو تلف میکنید!!!!

حیفه!

والا...

 

دوشنبه 18 آذر1392 ساعت: 18:2 توسط:حدیث ...

راه حل فقط اینه که یا با تنهایی کنار بیاید! یا از تنهایی در بیاید!
شما از تنهاییتون خیلی استفاده ها میتونید بکنید!

دارید با بی حوصلگی تلفش میکنید! حیفه!
ازتنهاییتون لذت ببرید تا وقتی قسمت بشه از تنهایی درآیید!
چقدر خودآزاری میکنید!

وب سایت ایمیل
[عنوان ندارد]


  • ۹۲/۰۹/۱۹
  • حاجی ره

نظرات  (۵)

  • رهگذر نسیم
  • بود اهو که صیادش به یک تیر افکند در خون دلی راصید کردن کوشش بسیار میخواهد
    در جواب دوستمون حدیث که گف از تنهایی در بیاید مگه از تنهایی در اومدن به همین سادگیاست.
    کوشش بسیار میخواهد...............

    پاسخ:
    پاسخ:
    احسنت! مرحبا به ناصرنا!
    مخصوصا با شرایط سنگینی که ما داریم!
    والا...
    من که نگفتم وقتتونو تلف میکنید!!
    گفتم تنهایی ای که میشه ازش لذت برد رو تلف میکنید!
    هی از تنهایی مینالید خب چرا منو دعوا میکنید
    اصلا من دیگه حرف نمیزنم
    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه شما تو وقت من یه ساعت خالی پیدا کردین؟!
    نه! انصافا؟!
    بده کامنتتونو تو یه پست مفصل جواب دادم؟!
    من شوخی کردم!
    اصن شکر خوردم!!!
    ما از شما مستفیض میشیم
    خیرتونو از ما برنگردونین!
    والا...
  • فیروزه ای
  • هر کسی از ظن خود شد یار من!
    میاند میبینن اینجا همش از سرخوشیا مینویسید.
    بیشتر آدما اون چیزی که میبینند و میخواند ببیند برداشت میکنن نه اون چیزی که واقعیه
    پاسخ:
    پاسخ:

    هر کسی از ظن خود شد یار من!!!
    بعله...
  • دوشیزه فلانی
  • پیتزا و لبویی که خوردین و خواااااااااااااااابی که کردین نوش جونتون!
    خیلی حلالتون باشه!
    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا دسته جمع!!!
    :))))
    حاجاغا.. شما که ماشالله اینقدر برنامه هات پرباره

    یه دعا هم واسه من بکن

    به خدا بگو نوکرشم بیاد منو شفا بده !

    باید برم پیش روانپزشک با این وضعم..یه دعایی بکن

    ما که رو سیاهیم.. شاید دعای شما مستجاب شد!
    پاسخ:
    پاسخ:

    نفرمایید!
    نفرمایید!
    نویسنده جوانی مثه شما
    با اون آهنگ قشنگ وبش که نباید اینجوری کامنت بزاره!
    من همیشه گفته ام:
    غصه آدمو عمیق میکنه

    + اگه میخوایید راحت باشید و بی غصه
    از هیچ کس هیچ چیز توقع نداشته باش
    حاجی ره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی