حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 688: لا عنوان له! (عنوان ندارد!)

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۷ ب.ظ

حوصله ندارم

بهونه ام میاد!!!


پ.ن:

دو سه روزه هعی کار صبح و کلاس عصر میپیچونم

و به خودم استراحت میدم

سرماخوردگی!

  • ۹۲/۰۹/۱۷
  • حاجی ره

نظرات  (۶۶)

  • ریحانه السعید
  • خودم از دعایی که کردم پشیمون شدم!!!
    یک شبانه روز چنان درد ومرضی به سراغم اومد...همش هم استراحت و در حال پیچیدن به خودم!!!مامانم و برادرم وآقایی هم پرستارم!!!در حد خودشون!!!پشیمون شدم در حد لالیگا که چر اقدر سلامتی خودمو ندونستم!!!بقیه که طفلیا خوابشون برد من موندم پیچ و تاب های خودم!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما گفتیم که از خدا خیر بخواید و خودتون انتخاب نکنین!
    والا...
    بیماری کفاره گناهان مومنه!
    مبارکه!
    خدا بد نده..انشالا خوب میشید
    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا بد نمیده که!
    والا...
    ما هم خوب بودیم خوبتر شدیم!
    :))
    مگه تو قم شغلم پیدا نمیشه؟!
    پاسخ:
    پاسخ:

    یکی دو ساعت پیش چهار کیلو خریدم دکتر!
    ممنون از تجویزتون
    بهتری حاجی؟
    شلغم بخور!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره!
    هست و من نمیخورم؟!
    والا...
    من افسردگی گرفتم.
    عجیب همه راهها به سمتم بسته شده.
    یکی بگه من باید چی کار کنم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ازدواج!
    مـواظب خـودت بـاش!

    پاسخ:
    پاسخ:

    رو باباو حال نداریم!!!!
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: عاره رفیق! تازه به نقاهتش که میرسه هی آه میکشی..هی آه میکشی..اونوخته که یه بشر داد میزنه : خــــــو کوفت! چقد آهــــــــــ....میکشی!
    چمدونم...البته مام هیشکی نیس حتی بهمون بگه کوفت...
    والا...
    میگم این چوب خشکتو به ما قرض میدی؟ واسه بلن شدن عصا لازم دارم...بلکه هم بشکنه جفتمون راحت شیم..اونوخ خودم میام همخونه ایت میشم...
    قربونت: خیالات
    پاسخ:
    پاسخ:

    به ما نمیگن کوفت
    میگن: باز چته؟!

    اگه هم هیشکی نبود که بهتون بگه
    بگین من بهتون بگم!!!

    بیا ببرش!
    بودن و نبودنش که واسه ما زیاد فرقی نداره!
    والا...
    فقط به شرطی که پسش نیاری!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • السلام علیک یاحاجی.
    کیف احوالکم؟!!!!:-))
    خوب بودی بهترشدی؟؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم
    الحمدلله و المنه!
    بهترترم!!!
    حاجی آقا سلام
    نکنه خدایی نکرده دچار افسردگی خفیف شدید
    توی آفتاب خیلی قدم بزنید
    پاییز بخاطر کمبود آفتابش کسلی و بی حوصلگی میاره !
    +با اتفاقایی که این چند وقت افتاد هم که نور علی نورشده!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم
    ما افسردگی مزمن داریم
    هفته ای حداقل نصف روز سهمیه مونه!
    راضی ایم!
    شما آفتاب به من نشون بده تا من برم زیرش قدم بزنم!
    والا...

    + عاره واقعا...
    بفرما
    http://1bimar.blogfa.com/post/83
    پاسخ:
    پاسخ:

    چی رو بفرمایم؟!
    میگه همچون صفحه ای پیدا نشد که!
    عاقو کامنت ما خورده شد؟

    دیده نشد؟

    خصوصی بود حذف شد؟ چی شد سرنوشتش :))
    پاسخ:
    پاسخ:

    من و کامنت خوری؟!
    من و ندیدن؟
    من و حذفیدن؟!
    سرنوشت رو باید از سر نوشت!
    خخخخخ
    تو راهه! میاد!
    اندکی صبر...
    اصن لذتی که توو پیچوندن ِ کلاسا هس تووی خیلی چیزا نیست...
    حاجی طلا و مس رو دیدی؟؟!!
    اون طلبه که دوستِمحمدجوادِمنو یادِ شما میندازه!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره دیدم!
    چند باره!
    وانت که نداریم
    ولی خوب هیکلامون بهم میخوره!
  • باران سادات
  • آخییییییییییی.....چه حال بدی!!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    دعا بفرمایید سادات!
  • ریحانه السعید
  • خوش به حالتون سرماخورده این و بهانه گیر و در حال استراحت!!!دلم یک سرما خوردگی مشت!!با یک هفته استراحت مطلق!توی خونمون(نه خوابگاه!)می خواد...
    کمبود محبتم ندارم خب دلم اینجوری میخواد...همش استراحت و حال بد و سردرد و گلو درد وضعف و...
    شما دلیلی براش میدونید؟؟؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه ما دلمون نمیخواد؟!
    خیلیم میخواد!
    والا...
    البته استراحتی که عآدم پرستار داشته باشه
    نه این که خودش سوپ درس کنه
    و خودش قرصاشو بخوره
    و خودش قربون صدقه خودش بره!

    دلیلشم به نظرم اینه که "زندگی" نمیکنیم
    فقط کاره که میکنیم!
  • فیروزه ای
  • اگه بگم داره! دم بختم هست از این حالت درمیای حاجی
    پاسخ:
    پاسخ:

    من و این همه خوشبختی محاله محاله
    ...
    وقتایی که دپرسی پستات بیشتر بهم میچسبه !
    انگار خیلی دلی میشه نوشته هات حاجی
    پاسخ:
    پاسخ:

    جــــــــــــــانم!!!

    + چیکار کنیم که نمیتونیم مثه شما همیشه دلی بنویسیم؟!
    کسرایی گفتن حاجی ای گفتن!
    والا...
    اللهم اشف کل مریض

    پاسخ:
    پاسخ:

    آمین یا رب العالمین...
  • بنجامین باتن
  • آخ که منم سرما خوردم... خوب شی ایشالا!

    پاسخ:
    پاسخ:
    خدا همه مریضارو شفا بده!
    شما کجا اینجا کجا؟!
    خب اراجیفم واسه ،حوصله ندارم و بهونه ام میادتون بود!
    اینکه وقت کافی ندارین یه بحث دیگست که راه حلشو قبلا عرض کرده بودم خدمتتون...

    پاسخ:
    پاسخ:
    باید برم عرایضتونو دوره کنم!
    جدی!
  • جوجه مهندس
  • الهی آمین
    ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻧﻮﮐﺮﺗﻢ ﻗﺒﻞ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﯼ منو ﺭﻭ ﺷﻔﺎ ﺑﺪﯼ ﺍﻭﻝ ﮐﺎﺭﻩ حاجی رو ﺭﺍﻩ ﺑﻨﺪﺍﺯ :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه خدا جون! کار ایشون واجبتره!
    من میتونم یه کم دیگه صبر کنم.
    والا...
  • جوجه مهندس
  • والا
    بیست و دوی بهمن که حیات وطن است

    خود روح خدایی است که در جان و تن است

    ما زنده به آنیم و از آن یاد کنیم

    یوم الهی که یادگار از آن ماه بهمن است

    یوم الله۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل را به حاجی تبریک می گویم . . .
    اینم ربطش

    پاسخ:
    پاسخ:

    تبت بالاست!
    کسی پیشت هست مراقبت باشه؟!
    خدا همه مریضارو شفای عاجل و کامل عنایت بفرماید!
  • جوجه مهندس
  • محض اطلاعتون مجلس ایران اول چاله میدون بوده بعد صندلی در آورده :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه ربطی داشت به دهه فجر؟!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجاقا؟
    خیلی تو پر ما میزنیییییا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    قرار بود جدل یاد بگیری
    یادت رفت؟!
    این عکس مال یه سفر یکی دو روزست که به دعوت یکی از دوستان رفته بودیم ویلاشون تو کوه ! وقتی یه مقدار از کوه بالا رفتیم رسیدیم وسط مه !

    پ.ن:برای پیشگیری از انتشار عمومی عکس اصلی و تشویش اذهان عمومی ، لینک عکس در کامنت بعدی به طور خصوصی ارسال می شود

    پاسخ:
    پاسخ:
    آه این بچه ها آخر میگیرتت!
    :)
    ما دعا میکنیم از آسمون صاف بیفته توی بغلتون انشالله تعالی که دیگه بهانه ای هم نباشه.
    خوبه حاج آقا؟
    ما در زمینه ی ازدواج دوستانمون مستجاب الدعوه هستیما!

    پاسخ:
    پاسخ:
    خدا خیر دنیا و آخرت رو واستون جمع کنه!
    ما نیز رو هر کی دست بزاریم سریع عروس میشه
    تو فامیل معروفیم به این قضیه
    البته دردسریه واسه ما
    ولی چه میشه کرد؟!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی بلیط ( یا معادلش که همون تاپیک حجره س ) رو بایستی بدی!
    مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررده و قولش!


    پاسخ:
    پاسخ:
    باشه
    ولی نگفتم که کی!!!
  • دوشیزه فلانی
  • اگه طنزی تو روش آب طلا دادن بود نگرفتم اما تذهیب رو دوس دارم!
    عاشق اون نقش و نگارای لاجوردی و نارنجی و سبز وتند و تیزم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    طنز نبود جدی بود
    اونا نگارگریه در کنار تذهیب یعنی طلاکاری!
    برو بخواب دیگه
    چشات پف کرده!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • خوبی سرما خوردگی اینه که هر وقت انگشت میکنی تو دماغت دست پر برمیگردی! :)) خخخخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:
    اه اه اه...
    اینم از مهندس مملکت!
    تحویل بگیرین!
    چاله میدونیا هم اینجوری کامنت نمیزارن!!!!!!!!!!!!!!
    والا...
    حاجی میترسم ترک تحصیل کنی ! بی خیال ! یه عکس سبک تر می فرستم برات

    پاسخ:
    پاسخ:
    خدا خیرت بده!
    مادرم حسابی دعات میکنه!
  • جوجه مهندس
  • السلام علیکم حاجی
    خدا بد نده

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم
    مگه خدا بد هم میده؟!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • با آب طلا بنویسش!

    پاسخ:
    پاسخ:
    باشه!
    اتفاقا چند روز پیش رفتم روش آب طلا نویسی رو از یه مذهب کار طلبه پرسیدم
    و عملی بهم نشون داد!!!
    حوصله ندارم و بهونه ام میاد و رسیدن به اینکه ”که چی” و تثبیت شدنش،مدت هاست جزیی از وجودمون شده که نه اون دست از سر ما برمیداره و نه ما...
    راهکار نداره...
    باید دید و نگرشتو تغییر بدی...
    موقعیتتو تغییر بدی...
    اگه همیشه خودتو مقصر میدونی، همینطوری که هستی خودتو بپذیری...
    آدمای اطرافت و موقعیت های خودتو همینطور که هست بپذیری ...
    اینا شاید یه کم حاتونو خوب کنه
    در کنار بینش داشتن
    اون موقع ها ما فقط تو این حال و هوا بودیم،هر روزم بدتر شدیم...
    اگه کمی بینش داشتیم شاید اوضاعمون طور دیگری بود...


    (به کار بردن ”مفرد ” مربوط به شخص شما نبود،کلی عرض کردم.جسارت نشه یه وقت

    پاسخ:
    پاسخ:
    استفاده کردیم
    بهش فکر میکنیم
    راستش من از همه چیز و همه کس راضی ام
    فقط از این ناراحتم که وقت کافی ندارم که به کسی و کاری به اندازه لیاقتش بپردازم!
  • دوشیزه فلانی
  • باجگیری در نهایت خشنونت!


    پاسخ:
    پاسخ:
    ما تا حالا به کسی باج ندادیم و نمیدیم!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • گرفتار اونیه که اسیر شما بشه!

    پاسخ:
    پاسخ:
    اووووووووووف!
    عجب حدیثی!
  • خانم نقیضه
  • آره خوب!
    باید زودتر با من آشنا می شدی! تا سعادتت نصفه و نیمه نباشه!!


    پاسخ:
    پاسخ:
    ما سعادتمون کامل کامله
    اصلن هم تصمیم نداریم نصفش کنیم و با کسی شریک بشیم!
    والا...
    سخت نگیرید حاجی. :) شاید از غیب سر راهتون افتاده باشه. شما که نزولش از آسمون رو نباید ببینید حتما! :)
    دقیقا وقتی که ناراحتید لحن طنزتون گزنده میشه و متفاوت.
    الان شدین مثل همون موقع ها که در مورد اون خانوم می نوشتید....
    صبر کنید و توکل. به خودتون استراحت بدین. از فشار کاریتون کم کنید. کمی بهتر میشین انشالله.

    پاسخ:
    پاسخ:
    البته اون داستان ادامه داره که من نگعتم
    و در آخر از اسمون رو سرش سکه های طلا میریزه که مفصله!
    نزول که هیچی
    باید درست بیفته تو بغلمون
    همین و بس!
    ما از فشار کاری کم میکنیم اون نمیکنه!!!!!!!!!
    انشا الله
  • خانم نقیضه
  • تحفه ندارم اونجا که بخام سینه خیز بیام!
    والا!!!!


    پاسخ:
    پاسخ:

    پیدا میکنی!
  • دوشیزه فلانی
  • خاطره شمال رو بگو!
    تاپیک حجره رم را بندا!

    پاسخ:
    پاسخ:
    باجگیری؟!
    سلام
    بپا یه وقت مثل ما نشین...
    گرچه بعید میدونم!
    حالا حالا ها جا دارید تا به حال و روز ما برسید...
    که ان شاالله نرسید...
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    چجوری شدین شما دقیقا؟!
    راهکار بدین که ما نشیم!
    آخ آخ آخ پاییزه و کوه سرررررررد ، چایی نوک کوه آی می چسبه ، آی می چسبه !

    الآن این ورا اگه بری کوه، پر از مه شده!

    گرچه من هم کم سعادت شدم ! و مثل خودت زنجیر ! خیلی وقته نه سری به دریا زدم، نه کوه، نه جنگلی!

    خدا این باغ تو روستا رو از ما نگیره ! آخرین ملجأ ماست!
    دلم میخواد این آخر هفته همه چی رو تعطیل کنم ، برادران کارمازوفو بزنم زیر بغل و برم اون جا !

    این آخر هفته فقط 2 ساعت با خانواده رفتیم، فقط 2 ساعت!. پرتقال ها به رنگ آتش در اومدن. فصل سرما رسیده و سبزی های باغچه دیگه رشد نمی کنن. برگ های پاییزی درخت خونه ی عمّه که از بالای دیوار بین دو خونه به خونه ی ما سرک کشیده، بخشی از باغچه رو نارنجی پوش کردن.
    بوته ی فلفل هنوز محصول خوبی می ده.خیار محلّی هنوز پابرجاست. لیموشیرین ها خوشرنگ شدن و نارنگی ها نارنجی ...

    جات خالی حاجی، جات خالی

    پ.ن: کامنت رو خواستی تایید کنی، جز خط اوّل بقیشو سانسور کن ! خوش ندارم دستنوشته هام رو کسی بخونه ، به استثناء حاجی !

    پاسخ:
    پاسخ:
    همه شاهد باشید!!!
    الان من دیگه میتونم کمر راست کنم
    زیر بار سنگین این توصیفات وحشیانه و شکنجه گرانه؟!
    دانشگارو که ول کردم
    میخوای حوزه رو هم ول کنم
    بچسبم به عشقم سفر؟!
    این بود رفاقتت؟!
    هعی...

    + یه بار ماجرای تخته سنگ وسط دریا رو واسط تعریف کنم
    یکی از خاطراتم از شمالتون!
  • دوشیزه فلانی
  • معلومه که رو سیاهیش نمی ارزه!
    دیدی حاجی!
    قبول کردی!
    سلب نقص کردی یعنی اثبات شد حرف من!

    پاسخ:
    پاسخ:
    تهی پای رفتن و بلند سفری رو ترجیح میدم
    و خودمو گرفتار نمیکنم!
    والا...
    بفرما نسکافه تلخ..

    پاسخ:
    پاسخ:
    خوش به سعادتت!
    واسم نگه دار...
  • خانم نقیضه
  • معلومه!!
    واسا عقب!
    برم لوت بدم!

    شما از غرب تهران حساب کن!
    میشه 3 ساعت دیگه!

    پاسخ:
    پاسخ:
    چ کم سعادتن بعضیا!!!
    اصن ده ساعت!
    سینه خیز که نمیخوای بیای!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • کفش جنگ جا وا میکنه!
    جنگم تموم میشه!
    رو سیاهیش به شما می مونه!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    باز هم نمیارزه!
    نچ! نمیارزه!
  • خانم نقیضه
  • بستگی داره به اینکه کجای تهران باشی حاجی!

    + حاجی مرد میخای چی کار؟ چی رو داری ترویج می کنی؟
    نچ نچ نچ!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    شما از ترمینال جنوب حساب کن
    ایستگاه مترو هم که داره!

    دارم مردانگی رو ترویج میدم منحرف!!!
    البت که سرماخوردگی بهونست همون عوارضیه که گفته بودی
    جهنمو ضرر پاشو بیا بخش خودمون بستری شو تا دلت خواست بهونه بگیر غر بزن اینجا بازار این کارا داغه

    پاسخ:
    پاسخ:
    اینقدر میخوام دو هفته ناقابل رو تخت بیمارستان بخوابم
    سوپ های آبکی و کمپوت بخورم
    و هعی کتاب بخونم
    و بنویسم
    و گوش کنم!
    وهیچکس هم ازم کاری نخواد
    همه بگن: آخی!
    حاجی حالش خوب نیس
    مزاحمش نشیم!!!
    میشه یعنی؟!
    درک میکنیم حاجی.
    میگذره.
    توکل به خدا. :)
    سخت نگیرید. انشالله خدا یک همراه و همدم خوب و مهربون برای دنیا و آخرتتون به زودی بفرسته براتون.
    البته کمی هم خودتون همت کنید.
    شاهد از غیب که نمیرسه یهویی. :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    باید از غیب برسه
    وگرنه قبول نیست!
    شنیدین حکایت اونی که از حاجاغا شنید کسی فلان عملو به جا بیاره
    از اسمون رزقش بهش میرسه
    پاش خورد به سنگی
    گنجی بیرون اومد
    برش نداشت
    گفت حاجاغا گفت از اسمون میاد!
    حکایت ماست!!!
  • بهانه گیر
  • سلام

    از پاسخاتون پیداست, خیلی هم بد حال نیستین شکر خدا!

    در ضمن دنیای مجازی یه بهانه گیر داره اون هم بنده هستم!!!
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    وودی آلن میگه:
    اونایی که با طنز صحبت میکنن
    با احساستر و غمگین ترن!

    دوس ندارم جاتونو بگیرم
    به زودی میرم!
    حاجی امشب به یاد تو، نبات نمی ندازم تو چایی !
    ما رو هم تو کسالت خودت شریک بدون :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    رفیق به تو میگن!
    بزن قدش...
    حاجی این هفته رو که داری میپیچونی ، من جات بودم یا میرفتم سفر ، یا یه سر میرفتم یه جایی یه دوری میزدم !

    راستی اینم یه انیمیشن کوتاه که مطمئنّم ندیدی ، "تعادل" برنده ی اسکار انیمیشن کوتاه سال 1990 ! آدمو به فکر فرو می بره ! انیمیشن کوتاه به این عمیقی ؟
    http://minitoons.ir/post/79

    پاسخ:
    پاسخ:
    آخ از سفر نگو که دلم خونه
    زنجیر شدیم به قم بدجور!
    آخر خریت میکنیم و باز لگد میزنیم به بختمون
    اصن ما جنبه کله گنده شدن رو نداریم
    همه چیو به یع سفر دو روزه یا چایی نوک کوه میفروشیم
    والا...
    یه چی بالای دو ساعت پیشنهاد بده تو این اوضاع
    البته میبینمش
    کوتاه ها رو خیلی دوس دارم ولی
    لپم ندارم که ببینم
    میبینی؟!
  • دوشیزه فلانی
  • گفتم بهت یه بار دیگه:

    مرد را چون در شبستان زن نباشد / بهره از عالم در این دنیا ندارد!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تهی پای رفتن به از کفش تنگ
    بلندی سفر به که در خانه جنگ
    میدونین که ادامه چیه؟!
    همون!!!
  • خانم نقیضه
  • از تهران تا قم چن تاس؟
    همون قد!
    تخته گاز حساب کن 3 ساعت!
    اووووووووووووه!
    دوشواری جنیست!!!

    سانسورش می کنی حیف!
    وگرنه بت می گفتم!

    پاسخ:
    پاسخ:
    کمتر از دو ساعت!
    معلومه تا حالا قم نیومدین!
    نچ نچ نچ
    مرد میخواد که بار غم مارو بکشه
    خانمها سریع دق میکنن
    میمونن رو دستمون
    والا...
    یکی رو میخواد مثه مجم که درد رو بفهمه
    مرررررررررررررررد هم باشه
    والا...
  • خانم نقیضه
  • خوب من هستم!
    ( آیکون فداکاری )
    بیا غر بزن!

    + در ضمن دل هم دارررررررررررررررررررررررررم!
    بله!

    پاسخ:
    پاسخ:
    چند صد یا چند هزار کیلومتر با قم فاصله دارید؟!
    غیر از دوشواری جنسیت!!!
  • دوشیزه فلانی
  • 23 تا آنلاین

    پاسخ:
    پاسخ:
    با موبایلم!
    21 رو دیدم!
    وقتی کسی نیست چه یکی چه بیست و یکی چه هزار یکی!
    هعی...
  • دوشیزه فلانی
  • دل منو شکستی این جور شدی!
    هار هار هار هار هار هار هار هار هار هار هار!

    پاسخ:
    پاسخ:
    نمیدونستم دل هم داری!!!
    من، شب، یک فلاکس آب جوش، یک چای کیسه ای زعفرانی و یک قندان کشمش !

    جات خالی حاجی !

    پاسخ:
    پاسخ:
    جام خالی!
    ماه مره!!!
    از عاشق جماعت هیچی بعید نیست....

    پاسخ:
    پاسخ:
    عشق هم قوانین خودشو داره!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • بسته پیشنهادی بنده به شما:
    یه انمیشین باحال باچایی,اینجور مواقع حال آدموخوب میکنه:-)
    جناب دکترمهندس:-))))

    پاسخ:
    پاسخ:
    شما یه انیمیشن بگو که من ندیده باشم!!!
    چایی تنها بهم نمیچسبه!
    :((
  • خانم نقیضه
  • خوب یه کم بهونه بگیر!
    یه کم غرولند کن!
    بخواب!
    خوب میشه!
    همخونه ای برات سوپ نمی پزه چرا؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    مشکل اینجاس که هیشکی نیس غرولند کرد و بهونه گرفت
    همخونه ای بیشتر یه چوب خشکه!
    ما از هم طلاق عاطفی گرفتیم
    مدتهاست!
    خودم یه قابلمه بزرگ سوپ مرغ درست کردم
    دو روزه دارم میخورم تموم نمیشه!!!
    به بها دهند... نه به بهانه ...... :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما فقط بهانه داریم
    نه بیشتر!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • عه.راستی یه چیزی!!!
    یه دوست داشتم همینجوری شده بود!!!
    هیچی دیگه بنده خدا زیاد دووم نیاورد
    گفتم بهت بگم یکم روحیه بگیری:-)))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:
    یعنی میشه؟!
    خدایا برسون!
    عجبببببب

    پاسخ:
    پاسخ:
    عادیه!
    عجیب نیست که!
  • خودِ خودِ خودم
  • حالا شما سرما خوردین!
    ما که سرما نخوردیمو حوصله نداریمو نمیتونیم بپیچونیم :/

    پاسخ:
    پاسخ:
    ما هم سرماخوردگی رو بهانه کردیم
    که وجدانمون آروم بگیره!
    والا...
    خوبه که بی حوصلگی یه بهونه داشته باشه...کار جایی پیچ میخوره که حالت بده و نمیدونی چرا

    پاسخ:
    پاسخ:
    ما هم بیحوصلگیمون واسه سرماخوردگی نیس
    چون تقریبا تموم شده
    یه جورایی هیشکی نیس
    باز کار و درس
    باز ...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • آخ گفتی:-\
    خوش بحالت میتونی لاقل استراحت کنی.من اینقدکلاسامو از اول ترم پیچوندم.دیگه الان که واقعنی حالم بده نمیتونم غایب شم:-\
    هی روز به روزم حالم بدترمیشه!
    اگه مردم حلال کنید:-)

    پاسخ:
    پاسخ:
    کلا مهندسا هیچ وقت به آینده فکر نمیکنن!
    حلال کنیم اون همه آزاری که به ما رسوندین؟!
    والا...
    سلام نکنه باز رفتین تو فاز عاشقی

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    عآخه عاشق بهونه گیر میشه؟!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی