حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

 

عاغا ما هر چی هیچی نمیگیم شما هم هیچی نمیگین!

بیشتر از یه هفته است لپتاپم خرابه

و تحویل رفقا دادم که بتعمیرن

تازه دیروز معلوم شده که از پسش برنمیان!!!

قرار شده بدن دس تعمیر کار!

منم هعی از لپ این و اون میکشم!!!

یا خیلی هنر کنم با گوشی میام میخونمتون

و بعضی کامنتارو که متنشون کوتاهه رو جواب میدم!

(با گوشی نمیشه کامنت بلندهارو جواب داد! حداقل گوشی من اینجوره!)

 

پ.ن:

به قول آرش

کسی باباش کارخونه لپتاپ سازی نداره!!!

که یه لپتاپ تست خداقل بده به ما یه مدت!

دعاش میکنم ها!!!

والا...

 

پ.ن:

سعی میکنم تا آخر امشب کامنتارو جواب بدم

هرچند همخونه ای گرام گفته هفت و نیم لپتاپشو میخواد!!!

وقتی هم نشست پاش (واسه درس البته! برخلاف من!!!)

دیگه معلوم نیست کی پاشه

و اصن نوبت به من برسه یا نه!

شرمنده همتونم!

ولی عوضش دیشب از ۹ شب تا سه شب حرم بودم

واس دوستای مجازی که شما باشین

حسابی دعا کردم

و نیابتا زیارت مفصلی به جا آوردم!

کیه که قدر بدونه؟!

والاووو

  • ۹۲/۰۹/۰۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)


البته حس و حالم دخترونه هم هست اگر چه نه به دخترا می پرم نه پسرا.یه مدته تو این فکرم یا خنثام یا...
خدایا من رو ببخش.
یاحق.

پاسخ:
پاسخ:

تو فرشته ای دل انگیز!
فرشته ها هم خنثان!
والا...
سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی...
چه
خیال ها
گذر
کرد
و
گذر
نکرد
خوابی

پاسخ:
پاسخ:

مجم!
حرفات همش حرف ماست!
کاش دختر بودی!!!
:)))
سلام حاج آقا

گفتم که دوستام هم شما رو میشناسن....دوستم گفته بهتون بگم براش دعا کنید بتونه بیاد حرم حضرت معصومه...آخه تا حالا نرفته حرم حضرت معصومه....

خداحافظ

پاسخ:
پاسخ:

سلام
عآخی...
خدا نصیبشون و نصیبتون کنه دسته جمع بیایین!
مدرسه رو هماهنگ کنین
منم میشم راهنمای تور!
(ما دعا میکنیم و به نیابتشون هم زیارت میکنیم در اولین فرصت!)
سلام
حاجی من که دو سه ماهه میخونمت
ولی کامنت نمیذارم که وقتتو نگیرمو
دفعه بعد که رفتی حرم ویژه دعاکن

پاسخ:
پاسخ:

سلام
به روی چشم!
اسم زیباتون یادم میمونه!
یاحق
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی لپ تاپ منم خراب شد :-\
    خدابگم چیکارت نکنه.همش تقصیر شماست.
    من از چش شما میبینم

    پاسخ:
    پاسخ:

    امان از آه دل!
    حاجی یعنی لپ تاپت به ملکوت اعلا پیوست.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    روحش شاد!
    فقط جلسه ختم نمیزارم که مثه اون دفه پیتزا نره تو پاچمون!
    تا پیتزا دادیم آمارگیرمون زنده شد!
    والا...
  • باران سادات
  • حاجی بیا کرج منزل ما.....
    لپ تاپ دو عدد....تبلت یک عدد....یک عدد سرفیس......
    یک عدد پی سی.....با نت وای فای.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    مطمئنم که خمسشو ندادین!
    درسته؟!
    حتما باید بیام اونجا؟!
    خودم میتونم انتخاب کنم یا درهمه؟!
  • فیروزه ای
  • مارو بانو میشناسه. از راه دور سلام میکنیم و ان شاءالله میشنوه! حاجاغای خسیس

    پاسخ:
    پاسخ:

    یادتون باشه ها!
    شما از لیست خط خوردین!
    خودتون از دور سلام بدین!
    والا...
    2 تا لپ تاپ دارم ! با من دوست میشی ؟
    :))
    پاسخ:
    پاسخ:

    حتما! حتما!
    شماره تو واسم خصوصی بزار!
    امام سجاد(ع) : چون ملائک بشنوند که بنده مومن برادر خود را دعا میکند در غیاب او و یا او را به خوبی یاد میکند گویند خوب برادری هستی از برای برادرت. دعای خیر به او میکنی و حال این که او حاضر نیست و او را به خیر یاد میکنی.خدا به تو داد دو مقابل آنچه از برای او خواستی و ثنا کرد بر تو دو مقابل آنچه ثنا کردی بر او و از برای تو است فضیلت بر او (منبع : اصول کافی جلد چهارم ظاهرا ! العده علی تبیان!)

    من هم چون میخواستم یه خیری به تو برسه خواستم برام دعا کنی ! التماست کردم فقط به خاطر خودت !به جان لپ تاپت قسم !

    پ.ن: از الآن به فکر یه لپ تاپ دیگه باش !
    پ.ن2: اینجوری که در هم دعا می کنی حاجتا قاطی میشه ها !
    پ.ن3: سانشاین که ندادی ، سایتم که سر نمیزنی ، اقلّا ما رو بذار تو VIP لیست التماس !
    پاسخ:
    پاسخ:

    من که واسه خودم هیچی نمیخوام!
    پس دعات نکنم دیگه؟!

    پ.ن: باید به فکر یه دوست دیگه باشم! که حداقل یه لپتاپ بهمون هدیه بده!
    2: عاره اتفاقا!!! یکی خونه میخواس! دعا کردیم بچه دار شد بیچاره!
    3: ما سانشاین میگیریم نمیدیم
    من لپ دارم که سر بزنم؟!
    ما دعاهامون عمومیه! وی آی پی اینا نداریم!
    اگه میشه منم برم تو لیست محتاجان ب دعا:)
    پاسخ:
    پاسخ:

    معذرت میخام!
    گرفتین مارو؟!
    عاخه میگه:
    شما قبلا آدرس این وبلاگ را در فهرست وارد کرده اید
    به به ببین چه کا رخیری کردی که خدا همچین سعادت ینصیبت کردها
    خیر دنیا اخرتو بده به باعثو بانیش که اون ساعت شب از خواب شیرین کندتت اورده به این فیض برسی
    سایه این دوستان همیشه رو سرت
    نعمت این دوستان خوب
    خدا حفظشون کنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    چی بگم که دلم خونه!
    بگم اینجا هم خون آلود میشه!!!
    کسی که حاجی ای را از خواب بیخواب کند چگونه امید بهشت دارد؟!
    حالا شما از کجا فهمیدین که با رفقا رفته بودیم؟!
    چهار اثر فلورانس اسکاول شین!
    هر چی گشتمش پیدا نکردم بخونم
    ناچارا دانلودش کردم
    پاسخ:
    پاسخ:

    به به!!!
    خدا توفیق کنه فرصت خوندن یا شنیدنشو!ا

    از دست شما.شما دست اونو از پشت بستین با این حاضر جوابی.
    پاسخ:
    پاسخ:

    من و آرش دستمون تو دست همه!
    خخخخخخ
    سلام
    خوانندگان خاموش جزو کدوم دسته اند احیانا؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    متاسفانه این دسته در دعاهای مستجابه ما جایی ندارن!
    براشون متاسفم!

    (شوخو!)
    کلا اونایی که اینجا میان
    با هر اخلاق و عقیده ای
    جزو دوستان ما هستند
    گشنم شده.این فایل صوتی کتاب حالمو خیلی خوب کرد.
    فعلا میرم.شاید دوباره بیام.شاید باشین و شایدم زور رفیقتون بیشتر بود و گرفت لپشو
    فعلا حاجی.
    ایام به کام
    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا میگفتی اسم اون کتاب صوتی رو!
    والا...
    موفق و موید و شاد و در پناه حق
    نفرمایید.شما حاج آغا هستین.حرف شما رو قبول میکنه
    شوهر خواهرم زنگ زده غر میزنه که تو خجالت نمیکشی نمیای قم؟
    منم گفتم الان زمستونه.حال و حوصله هم ندارم.
    پاسخ:
    پاسخ:

    فرمودیم: من که نمیتونم برم خواستگاریش!
    شما یه دستی بالا بزنین جوون مردمو از تجرد در بیارین!
    ترشید!!!
    محل ماموریت هم اصفهانه!
    قم چه خبره؟!
    والا...
    امّن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السّوء !

    الآن ما که تو وبلاگ دوستانت نیستیم تکلیفمون چیه حاجی ؟ یعنی واسه ما دعا نکردی ؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    فکر اونجاشو هم کردیم!
    ملتمسین دعا رو هم همیشه گفتیم!
    یادمه شما جزو التماس کنندگان بودی!!!
    نه؟!
    بنده هم هر چند روز یک بار میرم زیارت برای همه دعا می کنم ،نیابتاً زیارت هم می کنم ولی نمی گم که ریا نشه !
    +حضرت علی ع شبونه می رفت برای کمک به ایتام و نیازمندان
    که کسی نبیندش که ریا نشه !(یکی از دلایلش بود البته )

    ()
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما میگیم که ریا بشه اصن!

    راستی مگه حضرت ریا در وجودشون بوده که شب میرفتن که ریا نشه؟!
    چون فرمودین به عنوان یکی از دلایل!
  • دوشیزه فلانی
  • خوش به حالت حاجی...
    منم همیشه دعا کن!
    مرسی کلی...
    پاسخ:
    پاسخ:

    به چشم!
    به چشم!
    فقط شارژ فراموش نشه!!!
    روم سیاه.
    آدم نمیشه این بشر.
    یکی بره خواستگاریش تا جماعتی به زندگیشون برسند

    پاسخ:
    پاسخ:

    میشه اما به سختی!!!
    من که نمیتونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    شماها یه کاری براش بکنین!
    والا...
    تو هم از آرش یاد گرفتی؟
    حاجی از خوبیهاش یاد بگیر نه پررو بازیاش
    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه خوبی هم داره؟!
    همین ده دقیقه پیش یه جک بی تربیتی فرستاده!!!
  • داهول ( دامت برکاتهُ )
  • سلام
    یعنی من رو هم دعا کردی تو چقدر خوبی به جدم آدم
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    وقتی من واسه دوستان مجازیم دعا میکنم
    خدا یه نگا به وبلاگ دوستانم میندازه
    واسه همه حساب میکنه!
    حله!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی