حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 665 + 1: عباده الشیطان! (شیطان پرستی!)

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۱ ق.ظ

 

اینقدر این رائفی پور همه رو به توهم انداخته که

الان ما میترسیم واسه این پست شماره بزنیم!!!

 

  • ۹۲/۰۹/۰۸
  • حاجی ره

نظرات  (۴۴)

ممنون از لطفت رفیق!
ای جانِ جانِ جانِ جان
ما نامدیم از بهر نان

پاسخ:
پاسخ:

لطفتان مستدام!
راستی حاجی معجم که بی ادب نیست.
المعجم بدبخت!این همه لغات خوب داره.اینا چرا این جوری ان حاجی.
ما چرا این جوری م حاجی؟
این جا کجاست اصلا؟
من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده ام
من از کجا؟حبس از کجا؟مال که را دزدیده ام؟

پاسخ:
پاسخ:

تقدیم به دوست!
http://www.nosokhan.com/Library/Topic/10IQ
ما همیشه خراب رفیق بودم حاجی.همیشه.
خرابتیم رفیق.

پاسخ:
پاسخ:

ما بیشتر!
آفرین به دقت و ابتکارتون برای ایجاد این پُست

پاسخ:
پاسخ:

مخلصیم میرزا!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • معجم بی عدب والبته شماهم همینطور!جفتتون بی عدبین,خیلی هم بی عدبین:-)
    +منم واسه نمایشگاهم سخنرانی هاشو لازم داشتم.به دردم خورد!
    اونقدارهم بدنمیگه که شما اینقدر ازش بد میگین.منم نگفتم همه سخنرانی هاش خوبه,ولی موسیقیش خوب بود.اونقدرا پیگیرش نبودم که الان ازش حمایت کنم!!!والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    من دیگه چرا بی ادب؟!
    مجم گفت! اصن به من چه؟!
    والا...
    (مجم! یکی خراب بشه بهتر از اینه که دوتاییمون خراب بشیم!)
  • دوشیزه فلانی
  • واسه ادای حقم که شده بذار!
    اوکی!
    منتظرم باشین تا بیام از پیاده روی و بذارم براتون!
    پاسخ:
    پاسخ:

    به روی چشم!
    اگه فراموشم نشد چشم!
    ناراحت میشم!
    :((
  • دوشیزه فلانی
  • رفتم باب اسفنجی دیدم اومدم یه کم دیر شد ج دادنم!
    ببخشید!
    بذارم خدایی؟!!!!
    همراه اول دارین واقعا؟
    نه جوابای دندون شکن استخون خورد کن مث شما میخام بدم!
    بابامم البته خیلی بلده هااااااا! ولی من انگار استعداد ندارم!
    پاسخ:
    پاسخ:
    وقتی باب اسفنجی میبینین میخواین استاد جدل هم بشین!!!؟؟؟
    فقط کلاه قرمزی و پسر خاله!
    به دیالوگهای عاغای همسایه و پسر عمه زا هم دقت کنید!
    این تکلیف این هفته تون!

    بله همراه اولم متاسفانه!
    لطفتان مزید!

    سعدی میگه:
    دختر کو ندارد نشان از پدر!!!
    والا...
  • ๑دختر زمستونی๑
  • سلام ...
    حاجی نه که من هنوز بزرگسال نشدم ... واسه همین این شعره رو حفظم ...
    شیشصد و شصت و شیش سه تا شیش داره
    بقالی سر کوچه کیشمیش داره
    حاجی که از مکه میاد ریش داره
    بچه که از خواب پا میشه جیش داره !!!
    به به ... عجب شعری سروده اند مردم ....
    آقای رائفی پور مگه چی گفته .... اندکی میشناسمشون ....
    یه دونه برنامشونو اتفاقا راجب همین شیطان پرستی دیدم که خوب بود ... ینی چیزای جالبی یاد گرفتم ....
    تازه من میخواستم بقیه برنامه هاشو دانلود کنم که ... نکنم آیا ؟؟!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    خیلی استفاده کردیم!!!
    واقعا سعدی و حافظ و بابا طاهر و اینا باید بیان لنگ بندازن!!!

    ایشون خیلی حرفای جالب میزنن
    اما حرف درست نه!
    حیف مغزه که با این خزعبلات پر بشه!
    البته خوب و بد با هم قاطیه ها!
    ولی چون تشخیصش واسه همه ممکن نیست و سخته
    عادم گوش نده خیلی به نفعشه!
    باید رفت دنبال حرف محکم و مستند و درست و حسابی!
    نه این چیزا که معلوم نیس ایشون از کجا در میارن!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • ببین حاجی اصن دارم به هستی و وجود داشتنت شک میکنم!
    یه خصوصی بذار اون 4 تا رقمو تمام!!!


    ( حاجی شوخییییه هااا! )
    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی دوس دارم!
    اینجارو جمع و جور کنم!!!
    چشم!
    ما خیلی گردن شما حق داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • دوشیزه فلانی
  • چرا!
    به خودتونم میدم! شماره تون رو خصوصی بذارین اگه راس میگین!
    آهان کلا شارژ مارژ نمی خره!
    پول رو می ریزیم به حسابش! چطوره؟
    راستی اینقد دلم می خاد از یه نفر مث شما جدل یاد بگیرم!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که راس میگم!
    ولی شما میخواین معامله کنین!
    کار باید فی سبیل الله باشه!
    شما رمز شارژ رو واسم خصوصی بزارین!!!
    چکار دارین به شماره من؟1
    والا...
    یه مدت دیگه همینجور به کامنتیدنتون ادامه بدین (ادبیاتو حال کردن؟!)
    خودبخود استاد جدل میشین!
    اصن نگران نباشین!
  • سانسور شد
  • ...
    ...
    ...
    ...
    ...

    پاسخ:
    پاسخ:


    ساعت هفت و نیم گذشته و همخونه ای داره چپ چپ نیگا میکنه
    اونوخ شما ...
    ببینین اینجور آبمون تو یه جوب نمیره ها!
    درک کنید!
    این دفعه رو باشه
    ولی انصافا فرصتش نیست!
    من الان باید برم تو اون کامنتا بگردم حذف و اضافات کنم
    یه عالمه کامنت تایید نشده مونده
    که هعی دوستان خصوصی میزارن و گله میکنن!
    حق هم دارن!
    منم که چند دفه به شما عرض کردم ای دی تونو بدین
    اما شما مرتب لقمه هاتونو ادور سر میچرخونید!
    (باز امیدوارم دلخور نشین!)
    :(((
  • دوشیزه فلانی
  • شارژ دیگه!
    شارژ پولیه همراه اول!
    راستی گفتم!
    آهان! داره مارو ایستگاه می کنه؟!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    من میدونم!
    اون نمیدونه که قبض موبایلشو باباش میده!
    باباش (بوووووووووووووووووووووق)ه!
    حالا نمیشه به خودم بدین؟!
    اینجوری ثوابشم بیشتره!!!
    نه بابا! خودش پیاده است!
  • دوشیزه فلانی
  • ما به هم خونه ای تون شارژ میدیم که به شما نیم ساعت بیشتر لپ بده! چطوره؟!
    پاسخ:
    پاسخ:

    میگه مثلا چه شارژی؟!
    منحرف نیستا!
    پیاده است
    نه اینکه همراه اول داره
    اصن نمیدونه شارژ چیه و به چه درد میخوره و اینا!!!
    میبینم که لپشونو گرفتن ازت حاجی

    ای داد بیداد.
    پاسخ:
    پاسخ:

    میگیرن
    میگیرم
    بساطیه!!!
    حاجی دمت گرم خوب شد گفتی نمیدونی من چ عذابی می کشیدم.....
    پاسخ:
    پاسخ:

    با این حرفها افکارو مشوش کردن!
    تو روحشون!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی فحش از دورانی بگو که هنوز راه راست به پات کج نشده بود!!!!

    سال پیش دانشگاهی - آخرای سال - داش بارون خفن میومد.بعد 20 نفری رفتیم زیر بارون و هر کی یه دعایی کرد و همه جیغ می کشید آمیییییین!
    بعد نوبت من شد!
    گفتم خدایا راه راست رو به پای ما کج کن!!!
    یه دفعه همه زارت زدن زیر خنده و 33 بند مدرسه لرزید!
    بعد ناظمه از بالا داد کشید بیاین بالا! مسخره هاااااا!
    داشتیم می رفتیم بالا که دیدیم زکی! معلم های یکی دو تا ازکلاسا و دانش آموزاشون دارن نگامون می کنن!
    بزی میگف چه قد سر صدا می کردین!
    اه!
    چه قد یاد خاطرات قدیمی افتادم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما از همون اول پامون به راه راست کج شد!
    فوقع ماوقع!
    توفیق خیلی چیزارو نداشتیم!
    مثلا همین شارژ گرفتن و اینا...
    :)))
    دوستای من اکثرا ازدواج کردند.مجردا هم دوستان دوران دانشگاه هستن که از من دورند.اینجوری میشه که جمعه ها من دلم میگیره.
    پاسخ:
    پاسخ:

    دوستان ما نیز!
    چند نفری بیشتر ازشون باقی نمونده!!
    مشتری نداشت؟!
    تمومه ها!
    ارزونش کردیم!!!
  • دوشیزه فلانی
  • اصن معنی فحش رو بنویسم مزه میده؟!!
    نه خدایی میده؟
    خوب به همین فارسی خودمون فحش میدم!
    حالا اگه میخای زیر نویسشم بنویسم یه فحش آخوندی یا عربی یادم بده تا راضی باشم ازت!
    پاسخ:
    پاسخ:

    نه نمیده!
    راس میگین!

    اصن مگه آخوندا فحش میدن که من بلد باشم؟!
    والا...
    (آیکون حاجی معصوم!!!)
    بد نیستم.
    غروب جمعه ها دلم همیشه میگیره.الانم دارم یک فایل صوتی از یک کتاب رو گوش میدم
    الان بهترم.
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما برعکس!
    اینقدر با رفقا گفتیم و خندیدیم
    که اصن یادمون هم نبود الان عصر جمعه است
    (البته این هفته استثنا’ شد! ما هم معمولا حالی نمیمونه برامون این موقعها!)

  • دوشیزه فلانی
  • آهان!
    خوب نمی دونستم!
    آخه بابای من حقوق می خونه و از این اصطلاح زیاد شنیده بودم که فک کردم معنی مضیقه میده! ( آیکون دوشیزه فلانیه پز بده با باباش!!! )
    بذار پاشم برات حاجی... تورو خدا! اصن اگه نذاری پاشم دستت رو ببوسم از رو دستکش نمیشه!!!
    مرسی که یه لغت یادم دادین! جدی میگم.
    پاسخ:
    پاسخ:

    شما نیابتا از من برین دست باباتونو ماچ کنین!
    که دیگه دستکش هم نمیخواد
    ثوابش هم بیشتره!!!
    والا...
    خیلی دوس داشتم از اینا تو وبم بگم و پست کنم
    حیف که فرصت نمیشه!
    :(
    من نظرامو میخوام
    پاسخ:
    پاسخ:

    نشستم پای همین کار!
    اما همخونه ای اولتیماتوم داده تا هفت و نیم لپشو میخواد!
    :((
    سلام.
    احوال شما؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    خوبم!
    شکر خداوند باریتعالی!
    شما چی؟!
  • دوشیزه فلانی
  • حرج به معنای همون " عسر و حرج " حقوقی نیس؟!!!
    به معنی دوشواری؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    حرج نداشتن یعنی تکلیف نداشتن!
    تکلیف نداشتن هم ناشیه از عدم بلوغ یا جنون!
    یعنی کلا دو قشر محجورن: کودکان و دیوانگان!
    حالا چرا اینارو میپرسین؟!
    خخخخخخخخخخخ
  • دوشیزه فلانی
  • نذار یه فحش به زبان پهلوی بدم بهتاااااااااااا!
    پاسخ:
    پاسخ:

    ترجمه شو هم زیرنویس کن!!!
  • دوشیزه فلانی
  • چی؟
    راس میگی فارسی بگو تا بت بگم!
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما دوشواری نداریم
    اما آخه شما فارسی متوجه نمیشین!
    خخخخخخخخخخخ
  • دوشیزه فلانی
  • هاجی پا رو دم عدبیاطی ما نضارا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    بر شما ادبیاتی ها حرجی نیست!
    خخخخخ
  • شیدا(✿◠‿◠)
  • روزی میرزاجواد آقاسبزواری از شاگردان علامه بحرالعلوم به سفارش حاج شیخ عبدالوهاب مشیر خراسانی به همراه حاج آقا میرزامحمد تقی تربتی فیض آبادی معروف به آخوند خراسانی و حاج سید علینقی نراقی معروف به ملک المتکلمین ، خدمت استاد حاج میرزاآقا ابوالحسن نجفی معروف به مرشدالمتکلمین شرف حضوریافتند، ایشان تشریف نداشتند، همگی برگشتند!!




    پاسخ:
    پاسخ:

    به به!!!
    کل علم تراجم توش بود!
    والا...
  • فیروزه ای
  • عاقا به رائفی پور چه!
    آپدیت شید حاجی!
    3ساله دیگه درمورد شیطن پرستی حرف نزده. روایت عهداشو گوش دادید!
    ببین چه جو زده هستم! حاجی تمااااااااااااااااام سخنرانیاشو دارم و شرکت میکنم.
    پاسخ:
    پاسخ:

    سه ساله حرف نزده!
    اون حرفهایی که سه سال پیش زده چی؟!
    حالا هم چندان فرقس نکرده!
    فقط بند کرده به یه چی دیگه!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • وبت رو گذارش کردم!
    فاشیسم خیانت کار............!
    پاسخ:
    پاسخ:

    گزارش درسته!
    نه گذارش!
    والا...
    حاجی این داستان عشقی تموم شد؟؟آخرش چی شد؟؟
    من رفتم پست عشقی ها رو خوندم با کامنت ها بعضی بچه ها تو کامنتا از ازدواج با دکتر و طلاق گفتن بابا چرا کسی چیزی به من نگفت حالا اخرش چی شد....
    اه از دست تو حاجی ادمو سرگردون می کنی....
    پاسخ:
    پاسخ:

    قسمت آخرش رو نگفتم!
    اونایی هم که میدونن از صندلی داغ میدونن احتمالا!
    میذارمش!
    اگه لپتاپم درس بشه و قلبم!
    همه اش ازش فرار میکنم!!
    :((

    بدم میاد از یادآوریش!!!
    رائفی پور کیه؟
    منم شنیدم.
    پاسخ:
    پاسخ:

    بهتره که نشناسینش و ازش دور بمونین!
    والا...
    اخ گفتی حاجی من هم اعصابم خورده ....اینو ببین
    اسمش دست شاخ دار یا سلام شیطانیه{http://up6.ir/1y0q }
    حاجی من اینقد ازش میترسم وقتایی که ناخداگاه دستم شبیه این علامت میشه سریع رو میکنم به خدا و میگم:استغفرالله استغفرالله خدایا غلط کردم خدایا توبه خدایا توبه.....
    پاسخ:
    پاسخ:

    شما بشنو ولی باور نکن!
    هر شکل و شمایلی در فرهنگ خاصی معنای خاصی داره
    نمیدونم چرا ما چسبیدیم به معرفی خرده فرهنگ منحرف شیطان پرستی؟!
    همین دست به معنای "دوستت دارم" هم هست!
    چرا هیشکی اونو نمیگه؟!
  • خود خود خودم
  • هه!چقد خودمونو به آب و آتیش زدیم سخنرانیاشو برامون بذارن،نقدوبررسی کنیم!
    حالا من باید برم سی دیاشو گیر بیارم ببرم!
    فعلن راز داوینچیشو گیر آوردم!!!!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    سی دی های ایشون ارزش نقد و بررسی هم نداره آخه!
    حیف وقت!!!
    والا...
  • داهول ( دامت برکاتهُ )
  • سلام

    حق داری بترسی
    پاسخ:
    پاسخ:

    باید ترسید از اونچه که یه عده بر سر فرهنگ این ملت میارن!
    والا...
    یعنیا این رائفی پورو! که می بینم احساس می کنم العیاذ بالله خدا هم شیطان پرسته.در این حد.
    گندش رو در آوردن.
    من کاری به رائفی پور ندارما.این که تکلیفش مشخصه. موندم اینایی که میشنن پای حرفای این آدم دقیقا عقلشون رو گذاشتن کجاشون؟
    زیر ب ا س ن شون روش نشستن.
    در این حد،بدم میادااا.در این حد.
    پاسخ:
    پاسخ:

    بزن قدش!
    رونوشت شود به خانم مهندس!!!
    (آیکون حاجی کیفور از انتقام غیر مستقیم!)
  • خانومه اقای x
  • ششصدوشصت و شیش سه تا شیش داره!!!!!!!
    بقیش یادم نیس
    پاسخ:
    پاسخ:

    منم همینقدرشو یادمه!!!
    :)))
  • باران سادات
  • یه نستجیر بالله بگو و والسلام......

    پاسخ:
    پاسخ:

    نستجیربالله!
    تمام شد؟!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • سخنرانیش که در مورد موسیقی بود جالب بود

    پاسخ:
    پاسخ:

    مستند و درست هم بود؟!
    من که خدا رو شکر اصلا دور و بر این که بدونم این شیطان پرستی اصلا چی چی میگه هم نرفتم چه برسه به اینکه بخوام بدونم اصلا کی اونوریه کی این وری.
    اما باور کن حاج آقا من هر وقت دنبال کامنتام میگردم اعصابم خورد میشه.میگم نکنه من توهم میزنم که براتون کامنت گذاشتم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا تکرار نشه!
    &
    کار درستو شما کردین!
    خودشون دغدغه های واهی درست میکنن
    بعد هم خودشون جلسه و کنفرانس تشکیل میدن!
    والا...
    :-))))
    پاسخ:
    پاسخ:

    خندان باشین!
    الان غیر مستقیم گفتم
    در میگم دیوار تو گوش کن:دی
    پاسخ:
    پاسخ:

    موشکل اونجاس که ما حرف مستقیم هم گوش نمیدیم
    چه برسه به غیر مستقیم!
    والا...
    میگم این خارجیش عدد شیطانیه
    فارسیش چون شیشش گردی نداره حساب نمیشه خبری نیس
    پاسخ:
    پاسخ:

    خب خیالم راحت شد!
    زودتر میگفتین!
    والا...
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • نه نمیشناسم
    پاسخ:
    پاسخ:

    خوش به حالت!
    ما که میشناسیم فقط اعصابمون از دسش خرده!
    والا...
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • رائفی پور کیه؟
    این عدد شیطان پرستیه؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    حضرت استاد رائفی پور رو نمیشناسین؟!
    میگن!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی