حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 665: نحن معتقدون! (ما معتقدیم!)

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۳ ق.ظ

 

 

تا حالا چند تا کامنت داشتم که فرموده بودن:

"حاجی هم حاجی های قدیم"

 

ما نیز در جواب میفرماییم:

کلاً هر چیزی قدیمیش بهتره!

والا...

  • ۹۲/۰۹/۰۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

  • فیروزه ای
  • بدمشکوکیدا
    شبا جمعه چرا تا اذان صبح بیدارید؟
    حالا هفته پیش هی یک ساعت یه بار یه پستی می ذاشتید!
    الان که دیگه از ساعت4 شروع کردید!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا این نشون میده همه چی نرماله!
    وگرنه کی از زور بیکاری میاد شب جمعه آپ کنه؟!
    والا...
    تا سه حرم بودم
    بیدار موندم که نمازو بخونم و بخوابم!
    دیدید همه چی آرومه؟!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • نه.حاجی اشتباه میکنی,همه چی هم قدیمی اش خوب نیست.
    مثلن الان همه میگن:مهندس هم مهندس های جدید
    کسی نمیگه قدیم:-))))))
    درمورد حاج عاغاها فقط میگن قدیمش بهتره
    (دلم خنک شد!!!! انتقاممو گرفتم ازت :-))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    مهندسا نه قدیمیاشون خوبه نه جدیداشون!
    والا...
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • جمعهء آرومی داشته باشین حاجی
    ممنونم که حوصله کردین
    برقرار باشین

    پاسخ:
    پاسخ:

    همچنین!
    ممنون از لطف شما!
    یاحق
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • خوش بحالتون
    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا قسمت شما هم بکنه
    هرچند ما اینجا مفت و مجانی نایب الزیاره ایم!
    والا...
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • قبول باشه
    ما رو ویژه دعا کنین حاجی
    پاسخ:
    پاسخ:

    تقبل الله منا و منکم!
    همچنین!
    ما امشب حرم همه رفقای مجازی رو دعاییدیم!
    بسشونه دیگه!
    والا...
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • اصن قابلی نداره حاجی ...
    تو روح شما
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما استقبال میکنیم!
    والا...
    (عاغا ما رفتیم نماز!)
    اون بی وجدانا امتحان گزاشتن
    من وجدان درد بگیرم؟!
    پاسخ:
    پاسخ:

    به هر حال وجدان یکی داره عین روح سرگردان پرسه میزنه
    یه جوری آرومش کنین!
    ثواب داره!
    والا...
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • که تو روح من !!!!!!!
    آره؟؟؟؟!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه نمیخواییش ثوابش باشه واسه خودم؟!
    هان؟!
    حالا وجدانم یجوری باش کنار میام چیز دیگه نباشه حله
    پاسخ:
    پاسخ:

    فک کنم وجدانتون تا صبح کلا محو بشه و از دستش خلاص شین!
    خوش بحالتون!!!
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • بذارین واسه شب یلدا خیرات کنین
    ثوابشم برسه به روح من
    با تشکر
    پاسخ:
    پاسخ:

    باشه!
    ثوابش تو روح شما!
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • من خالصانه گفتم اما شما میتونین بذارین تو یخچال
    بوخودااااا
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما دوشواری نداریم
    فقط یخچال پره
    باز باید یه جلسه ختمی ترحیمی چیزی بگیریم
    و به بچه ها بگم بیان تمومش کنن این همه هندونه رو!!!
    والا...
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • من یکی که حاجی مدرن رو ترجیح میدم،هرچقدرم که افکارش قدیمی باشه فرقی نمیکنه ها،مهم اینه که بلد باشه چجوری با ملت ارتباط برقرار کنه
    شما هزار تا لایک دارین حاجی
    پاسخ:
    پاسخ:

    شب هندونه خوردن خوب نیستا!
    حالا چیکارشون کنم این هندونه های زیر بغلمو؟!
    بزارم یخچال؟!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی