حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 663: نحن مشکوکون! (ما مشکوکیم!!!)

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۳ ب.ظ

همیشه واسم اتفاقات خوبی میفته

که اون اتفاقات خوب باعث اتفاقات بدی واسم میشن!


پ.ن:

الان من به همه اتفاقات خوب مشکوکم!

مشکوک!

  • ۹۲/۰۹/۰۶
  • حاجی ره

نظرات  (۲۲)

  • فیروزه ای
  • ما میگیم پست وبلاگمونو بخونید شما چی جواب میدید حاج آقا.اهه.
    مفهوم خریت رو میخواستم به سمع و نظر بعضی ها برسونم.
    پاسخ:
    پاسخ:

    فرصت نداشتم بخونمش!
    گذاشته بودمش واسه فرصت بهتر!
    الان خوندم و متاثر شدم!!!
    ای کاش میشد به همه اینو فهموند!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حسن ظن ات کجا رفته حاجی!!!!

    ایشاالله که همه اش اتفاقای خوب نصیبتون بش.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما حسن زن میخواییم!
    نه حسن ظن!
    والا...
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • حاج آقا ؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    بله؟!
  • دوشیزه فلانی
  • نذار بگم هر کی که آپ نمی کنه چیه هااااااااااااااا! ( آیکن دوشیزه فلانیه به سیم آخر زده!!! )
    پاسخ:
    پاسخ:

    هر کی آپ نمیکنه حتما لپتاپش ترکیده!
    (نیازی هم به کشیدن لپش نیست! والا...)
  • فیروزه ای
  • ماشالا پاقدمتون خوب بود حاجی
    همین که تصمیم بگیرید برید خواستگاری، سیل خواستگارا خونه دخترو میبره.
    طرف 3تا خواستگار داره. یکیشون دیشب اومده که نپسندیدن.
    میگم نمیشه یه بنگاه بزنید و باعث خیر بشید
    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا خیلی پیشنهاد داشتم!
    یادم باشه در مورد این پا قدمم مینویسم!
    والا...
  • ๑دختر زمستونی๑
  • سلام....
    .
    .
    خوبین شما ؟؟
    غرض از مزاحمت اومدم بگم از وبتون خوشم اومده .... در نتیجه لینکتون کردم ...
    البته با اجازتون ....
    بعدنشم دیگه ... اومممم .... از این به بعد دنبالتون میکنم دیگه ....
    اینجا یه وجهه متفاوت از یه روحانیه ... ینی چه جوری بگم ... ؟!! فک کنم راحت بتونم باهاتون حرف بزنم در صورتی که من عموم روحانیه بعد نمیتونم دو کلوم ازش سوال بپرسم ... خیلی مهربونه ها ... اما .. دیگه دیگه ابهت لباسشون و مقامشون نیزاره من درست حسابی باهاشون بحرفم .....
    معزلاتم برطرف نشده ....
    البت نیومدم اینجا ازتون هی سوال بپرسما ....
    میام می خونم اینجا رو فقط ....
    راضی این دیگه ؟؟ !!
    نباشینم یواشکی میام میخونم ...
    حالا جدی راضی این دیگه .... ؟؟
    یا علی
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    شکر خدا
    به لطف دوستان خوبیم!
    خیلی خیلی لطف کردید
    افتخار دادید!
    ایشالا عروسیم دعوتتون کنم!!!
    یاحق
    آقای آذر میگن :من به تعبیر خواب مشکوکم !
    پس این بیتشونو ازنظریه شما قرض گرفتن !
    کاش از اتفاقات خوبتون تعریف میکردین تا متوجه بشیم غیر از خوردن و شوخی کردن و شکست های پی در پی عشقی اتفاقای خاص تری هم برای شما میوفته !


    +الان لازم نیست بگم شوخی کردم !
    پاسخ:
    پاسخ:

    آقای حاجی میگن:
    مگر زندگی جز خوردن و شوخی و عشق است؟!

    الان لازمه بگم این حدیث بود! (از خودم البته!!!)
  • باران سادات
  • خخلاصه ما دوس داریم وب مارو مزین کنی با قدمات.....
    حاجی مشکوک......چی میشه......
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم دوس داریم وبتونو مزین کنیم البته به شرط ادرس داشتن!
    کلا من هر کامنتی که میاد اول وبشو باز میکنم!
    میشه حاجی شکاک!!!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • اصن حاجاغایی که آپ نکنه حاجاغای آزار دهنده س!
    پاسخ:
    پاسخ:

    خب هست دیگه!
    والا...
    پس شاید بهتر باشه اول اتفاقات بد بیافته! امکانش هست که بعدش اتفاقات خوب بیافته!
    پاسخ:
    پاسخ:

    نه! همینجوری ترجیح میدم!
    والا...
    کار خوبی میکنی.سعی کن همیشه تعادل برقرار کنی.اونجوری خسارت کم تره
    پاسخ:
    پاسخ:

    من نمیکنم!
    خودش میشه!
    والا...
    حق دارین !
    من اصولن آدم پرحرفی ام.خب..نمی تونم کم بگم ! چشم سعی می کنم بهتر بنویسم.قول میدم !
    پاسخ:
    پاسخ:

    مدگرل: هر روز بهتر از دیروز!
  • فیروزه ای
  • میگم این پست "خریت" ما رو هم بخونید ببینم باید چکار میکردم.
    پاسخ:
    پاسخ:

    نفرمایید جانم!
    نفرمایید!
    دور از جووون!
    والا...
  • فیروزه ای
  • برای پریدن اول می ایستی بعد زانوهارو خم میکنی و کوتاه میشی و بعد یه پرش بزرگ.
    فکر کنم پروسه اتفاقات زندگی شما هم همینطوره. فقط مرحله ایستادن و خم شدن رو دیدی حاجی!

    وای چقد فلسفی حرفیدم. استاد نمیخواد برای فلسفه؟ساعتی20000تومن.مفته
    پاسخ:
    پاسخ:

    شما از هرچی روحانی و طلبه دور و برتون میشناسید
    بپرسید که کسی بدایه الحکمه علامه طباطبایی زو 20 گرفته یا نه!
    وقتی گفتن: نه!
    شما بگو یه حاجی هست اون 20 شده!!!
    (خودمو به حراست حوزه لو دادم!!!)
    :((
    حق داری والا حاجی
    خدا یه شوکولات نشونمون میده خوشحال و خندان میریم جلو یکی می زنه تو گوشمون
    خداس دیگه
    پاسخ:
    پاسخ:

    سیلی خدا هم مزه اش کمتر از شکلاتش نیست!
    (عرفانو حال کردین؟!)
    مشکل از سبک عراقی و خراسانی نیست

    همه با قافیه ی عشق مصیبت دارند
    پاسخ:
    پاسخ:

    کار مجم سوزاندن ماست!!!
    خدا هی میخواد یه حالی بهت بده بعد میبینه نه تو خبیثی، میگه بی خیال همون اذیت بشی بهتره، من نمیگما خدا میگه، به خدددااا
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما اذیتا رو هم حال دادن حساب میکنیم!!!
    اینجور عارفی هستیم ما!!!
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • سلام حاج آقا
    خوبی؟
    سر دماغ نیستی یکی دو روزه
    اتفاقات خوبم به شما مشکوکن گمونم
    اگه خبریه به ماام بگو بلکه دلمون شااااد شه
    برقرار باشین
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    خودم سرحالم!
    لپ تاپم تو کماست!
    کلا ارتباطات طرفینی هستن دیگه!
    والا...
    خیر! خبری نیست جز سلامتی!
  • حسین(نای نی)
  • سلام
    حاجی حساس نشو حساس نشو.
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    مگه میزارن؟!
    موافقم حاجی همش فک میکنم اتفاقای خوب دارن سرمو گرم میکنن از اونور اتفاقای بد رو تو پاچم میکنن....
    پاسخ:
    پاسخ:

    درهمه دیگه!
    سوا کردنی نیس!
    والا...
    نباس بذاری هیچ اتفاق خوبی بیفته.یا اگه هم افتاد مدام به خودت بگو این اتفاقه بدیه.خیلی بده.این اتفاق بدیه.
    پاسخ:
    پاسخ:

    اونوخ این زندگیه!؟
    مجم؟!
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: عاخ گفتی...منم میگم بعده هر خنده گریه س
    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی