حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 659: احیاءنا! (شب بیداری ما!)

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۶ ب.ظ

سه ساعته که دراز کشیدم

و همچنان بیدارم

بیشتر از یک ساعت رادیو قران گوش دادم با هندزفری

فایده نکرد...

به کارهای دیروز و امروز و فردام فکر کردم

فایده نکرد...

خاطرات قدیم و جدید رو مرور کردم

فایده نکرد...

تک تک دوستان نزدیک رو یاد کردم و با خودم گفتم الان همشون خوابن

فایده نکرد...

دو سه دفعه با گوشی وبلاگمو چک کردم و باز خارج شدم

فایده نکرد...

تمام وبایی که صفحه اول وبلاگم نشون میداد روخوندم 

فایده نکرد...


پ.ن:

باید برم اتر بگیرم

هر شب ساعت دوازه بگیرم جلو دماغم و تمام!!!

والا...


پ.ن 2:

پست ثبت موقت شده شب شنبه گذشته!

که از دوازده و نیم تا پنج صبح به تاریکی زل زدیم و خواب نرفتیم!!

خدا نصیب هیچکی نکنه!


  • ۹۲/۰۹/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۲۶)

  • ترشی نامه
  • عِلمی عمل نکردین! گوسفند نشمردین

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما تجربی کار میکنیم نه علمی!
    والا...
    manaz haminja dar akharin post rasman elam mikonam
    ba eftekhar link shodid!
    kheili fosfor sozonzam! vala
    asan ye vazi!
    :))
    hichi dg vamenalahe tofigh!
    tasbih man ko

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی لطف کردین
    شما که فقط نیم ساعته رسیدین
    چرا اینقدر زود تصمیم گرفتین؟
    نمیخواین یه کم بیشتر فکر کنین در موردش؟!
    وفقکم الله
    ماهم بعضی شب ها اینجوری میشیم. کمی یاد غم وغصه هامون گریه میکنیم. بعضی اوقات خودمون رو تنبیه میکنیم کل شب نمیخوابیم صبح کله سحری پامیشیم میریم سراغ کاروزندگی.
    من انقدرمیدونم نبایدبه بیخوابی دامن زد و هی فکرکردکه چرا خوابم نمیبره! وای ساعت شد4! وازین دست جملات.
    شمارونمیدونم من اگر10 شب یک لیوان چای بخورم تا4 صبح پلک نمیزنم.اگرقهوه بخورم(هرساعتی ازشبانه روزباشه)سیکل خوابم24ساعت کامل جابجامیشه. شماچی؟ به کافیین حساس نیستید؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما اگه خوابمون نبره
    کله سحر میخوابیم حتی اگه کنکور داشته باشیم!!!
    عاخه هیش کار نمیتونم بکنم کلافه میشم
    نه خواب نه کار!!!
    زل زدن به سقف!
    من همیشه چایی میخورم و میخوابم!
    ولی به لبنیات حساسم!
    اِ شرمنده دوبار ثبت شد.

    فعلا فقط خاننده ام

    تا تصمیم بگیرم نویسنده شم

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشاء الله!
    ما منتظریم!
    حاجی بعد از ظهرا میخوابی ؟

    اگه آره که بعدازظهرها نخواب ! اگر افاقه نکرد هم یه شب رو فدا کن و نخواب ، شب بعدش بیهوش میشی باذن الله ! بسیار مجرّبست !

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو دکتری؟!
    نه میخوام ببینم تو دکتری؟!
    حالا حمل بر ریا نباشه. کلام خداست. ولی رادیو قرآن ؟ درسته با شنیدن کلام الهی آروم میشیم و لی گزارش نشده خواب آور باشن چه بسا هوشیار تر هم میکنند. بیا رادیو فرهنگ رو گوش کن. شرط میبندم به محض شنیدنش اول پلکات سنگین میشه بعد خودت سنگین میشی بعد خوابت سنگین میشه. جدی میگما. یه وضعیه اصن که به نام فرهنگ به خورد مردم میدن. همچین کســــــــــــالت بار. به قول خودت: والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    من عادتمه شبا گوش میدم!
    &
    رادیو چرتوپرتو میگی؟!
    اوه اوه اوه...
    ببیــــــــــن،
    من نمدونم.
    آدم یا از فکر خیال خوابش نمیره یا اینکه خسته نباشه
    حالا خودت فکر کن بین کدومشه

    دِهَ این شکلکا بلاگفا چقد کمه
    پاسخ:
    پاسخ:

    تکراریه که!!!
    آدرستون؟!
    خونه نه ها!
    وبی چیزی...
    والا...
    ببیــــــــــن،
    من نمدونم.
    آدم یا از فکر خیال خوابش نمیره یا اینکه خسته نباشه
    حالا خودت فکر کن بین کدومشه

    دِهَ این شکلکا بلاگفا چقد کمه
    پاسخ:
    پاسخ:

    گزینه سومی هم هست!
    من اینجوریم اگه یه شب نخوابم
    یه هفته در عذابم و خوابم نمیبره شبا!
    السلام علیکم یا حاجی
    آرشیوت خوندیــــــَم
    خیلی هم جالبـ انگیـ ز ناک
    بهت بر نخوره ها، ولی لابد خسته نیستی خوابت نمیره
    باید بیل بزنی مثل من
    و من الله توفیقاتی پاتی
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم!
    هعه!
    خسته نیستم؟!
    ساعت هشت صبح زدم بیرون
    تا اذان مغرب که به بهانه نماز کلاس زبانو پیچوندم
    و اومدم خونه!
    والا...
    حقته
    حقته
    وقتی زرتی سر شب میری لالا
    حالا بکش
    البته شایدم دل کسی رو شکستی خدا گذاشته تو کاست!!

    شادزیو
    جغد
    پاسخ:
    پاسخ:

    حقمه! قبول!
    ولی من سر شب خوابیدم؟!
    کی؟؟؟
    خدا هم دیگه کاست نمیزاره
    دیگه دوره کاست گذشته
    همه سی دی یا فلش استفاده میکنن
    والا...
    ددم وای!! حاجی خودتی؟؟ پ چرا اینجوری دپسرده شدی؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    بیخوابیه دیگه!
    چی میشه کرد؟!
    والا...
    دقت کنید لطفا کتاب های درسی
    مخصوصا اونهایی که ازشون متنفرید !
    +پست اولتون :از آبان گذر کردیم چند روزیه در آذر ماه به سر می بریم !المطالب الآذریه!
    برادرم هر وقت نوشته های منو می خونه می خوابه میگه دیازپام داره توش!میتونید اگه این روش هم اثر نداشت نوشته ی کسل کننده منو بخونید!
    پاسخ:
    پاسخ:

    من از همه شون متنفرم!
    :)))
    ما در گذشته جا مانده ایم!
    اگه ادرس میذاشتین شاید
    الان کی حال داره بره تو وب دوستان دنبالش بگرده؟!
    :))
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • دیگه فایده ای نداره!!
    پرونده ات بسته شده!!فک نکنم اونقدارا وقت داشته باشی

    پاسخ:
    پاسخ:

    من همیشه کارامو دقیقه نود میکنم!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • فایده نداره حاجی!بی خود خودتو اذیت نکن!!
    یکی از دوستای منم همینجوری بود!آخرشم براثرکم خواب مُرد!!:دی

    +به تلافی اون جوابی که تو کامنت قبلی ام دادی

    پاسخ:
    پاسخ:

    من بشخصه تا نماز میت حداقل هفت تا مهندس رو نخونم
    رفتنی نیستم!
    داوطلب!!!
    نبود؟!
    بله حاجی رفیق
    ما را برای گریه سر آستین بس است.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما را برای تنهایی کتاب بس اشت!
    اصلا هم به اتر ربطی نداره
    یه کتاب از دوران ابتدایی تون پیدا کنین درصدد رفع اشکال اون روز ها بربیان
    کتاب رو باز نکرده خوابتون می بره ،حالا چون شما استثنا هم هستین یه لیوان دوغ هم بنوشید !


    پاسخ:
    پاسخ:

    من شده کتاب دس گرفتم
    یهو دیدم ساعت سه و چهار شبه!
    جدی!
    دوغ هم بخورم تا ده صب خوابم حداقل!
    نسخه بعدی لطفا!
    دنیا عوض نشده حاجی رفیق.قسم می خورم که دنیا عوضی شده.عوضیا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ولی ما کار خودمونو میکنیم
    و حال خودمونو!
    والا...
    نه؟
    آیین عشق بازی دنیا عوض شده ست
    یوسف عوض شده ست زلیخا عوض شده است
    سر همچنان به سجده فرو برده ام ولی
    در عشق سال هاست که فتوا عوض شده ست
    خو کن به قایقت که به ساحل نمی رسیم
    خو کُن که جای ساحل و دریا عوض شده ست
    آن با وفا کبوتر جلدی که پر کشید
    اکنون به خانه آمده اما عوض شده ست
    حق داشتی که مرا نشناسی به هر طریق
    من همچنان همانم و دنیا عوض شده ست

    پاسخ:
    پاسخ:

    دنیا عوض شده
    اما ما نه!
    و چه بهتر!
    والا...
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • ممنون حاجی
    انرژیتون مستدام

    پاسخ:
    پاسخ:

    احیاکم الله!
    حاجی رفیق ایراد از مردم نیست که ما رو نمی شناسن.من خودمم بعضی وقتا که جلو آینه واسادم به خودم سلام می کنم.آخه عادت دارم به آدمای غریبه سلام کنم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    :((
    یک جام پر از شراب دستت باشد
    تا حال من خراب دستت باشد
    این چند هزارمین شب بی خوابی ست
    ای عشق فقط حساب دستت باشد

    پاسخ:
    پاسخ:

    حساب از دست عشق هم دررفته!
    والا...
    آن یار که عهد دوست داری بشکست/می رفت و منش گرفته دامن در دست/می گفت دگر باره به خوابم بینی/پنداشت که بعد از او مرا خوابی هست

    پاسخ:
    پاسخ:

    مجم هیچ کس مارا نشناخت! (خودمون دوتایی رو میگم!)
    حاجی ره
  • خانم یک هفتم...
  • راه حل یافتید به ما هم بگید...

    پاسخ:
    پاسخ:

    فعلا اتر!
    خو کاری نداره! بیاین چت!شرط میبندم دو سوت نشده یه کار خاصی پیش میاد !خدارو چه دیدین!شاید خابیدین اصن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من اصن چت بلد نیستم!
    والا................................................
  • داهول ( دامت برکاتهُ )
  • سلام
    امان از بی خوابی
    حاجی حتما اگر نماز شب خوندی
    تو قنوت نماز وتر چهلمین مومن منو دعا کن تف به ریا
    خیر از جونیت ببینی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام!
    شرمنده ما سالی یه بار نماز شب میخونیم
    تو اون نماز شب هم نماز وترمون کلا یه دقیقه بیشتر طول نمیکشه!
    یه صلوات تو قنوت و تمام!
    کار دیگه ای داری درخدمتم!
    حاجی نکنه باز عاشق شدی؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شکر بخورم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی