حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 657: لطف اصدقائنا! (لطف دوستانمان!)

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۶ ب.ظ

دوستانی که همیشه به من لطف داشتن

و این بار هم لطف مکتوب:

این پست و این پست از وب مرتیکه! (کسری)

این پست و این پست  از خانم آقای X


پ.ن:

دو نفر از دوستان هم بودن که چون قول دادم وبشونو لو ندم 

نمیتونم لینکشونو بدم!

:((

دوستان زیادی در همه اعصار و قرون به بنده این گونه لطفهارو روا داشته اند!

فعلا همین دو وب رو نظرم بود!

شما هم جایی دیدین بهم بگین.


  • ۹۲/۰۹/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

آره.
شب میام به خوابت اونوقت میترسونمت بعدش هم میگی من باشم دیگه جواب کامنت ندم
پاسخ:
پاسخ:

ما دوشواری نداریم با این قضیه!
کلا من عادم بیخیال و نترسی هستم!
شاهد هم دارم!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • معجزه ی پیتزاست دیگه!!!
    شما به ما پیتزا بده!!!
    ما کل وبلاگمونو دایورت میکنیم رو وبلاگ شما
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:
    نخیر مهندس جان!
    پیتزا نخورده این معجزات از دوستان سر زده
    شما پیش پیش میخوای مزدتو؟!
    والا...
    این داستانو بخون
    واست مفیده:
    http://raykatir.blogfa.com/post/745
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: یکی ازون دوتا وب منم...( آیکون خیالات بی ریا )

    پاسخ:
    پاسخ:

    همه شمایید!
    والا...
    (مگه پستی درمورد بنده داشتین؟!)
    خوش به حالشون که کنار شما غذا خوردن.فک کنم خیلی بهشون چسبیده.
    باز خوبه وصفش کردن که یه چیزی هم به ما برسه.فرمود:
    وصف العیش،نصف العیش.
    یا حق.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا بیای جمعمونو جمع کنی عزیز!
    البته ما هم بدمون نمیاد بیاییم عرق شیرازو بچشیم!
    عرق نعنارو میگم!
    والا...
    حاجی خعلی باحالی شما میدونسی؟!
    امشب ک کلن منو از درسو زندگی موندم!
    ولی اصن فک نمیکردم آخونند این مدلیم باشه:دی
    +ما فردا امتحانمونو صفر بشیم کی جوابگوست؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه! واقعا؟!
    آخوند همه مدلی داریم!
    واسه همه سلیقه ها!
    ولی بنده فقط واسه یه نوع سلیقه سفارشی سازی شدم
    اینه که خیلیا ازم ناراحت میشن!
    والا...

    به مدیرتون بگو با من تماس بگیره!
    حلّه!
    23 نفر آنلاین!!!! دم شما گرم حاجی :)
    من عاشق عدد 23ام!

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاش رو همین عدد وای میستاد!
    واسه شما که خوب میشد!
    سلام.
    بالاخره جواب میدی کامنتها رو یا نهههههههههههههههه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بستگی به عشقم داره!!!
    حرفی دارین؟!
    کاری میتونین بکنین؟!
    جز تحمل؟!
    والا...
    ایشون به شما خیلی لطف داشتن !
    http://takfekr.blogfa.com/tag/%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8
    %B5%DB%8C

    پاسخ:
    پاسخ:

    لطفشون مزید!
    والا...
    اصن دیدم به حاجیا بدفرم عوض شده
    ای بابا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    من شرمنده ام!!!
    باور کنین بقیه از ما خیلی بهترن!
    ما نخاله توشونیم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی