حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

داشتم با دوستی چت میکردم

(با گوشی)

یه دوستی زنگ زد

شش دقیقه و سی و شیش ثانیه صحبتمون طول کشید

اون دوستمون قهر کرد

این دوستمون قطع!


پ.ن:

خدا بگم چکارت کنه آرش که وجودت شر مطلقه!

والا...

  • ۹۲/۰۹/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۲۴)

به شرط چی؟

پاسخ:
پاسخ:

مهربون تر بودن!
...
تازشم!
تا تسبیح آبیه رو ندین آشتی نمیکنه!!!

پاسخ:
پاسخ:

قابلشم نداره!
والا...
به شرطی که...
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • سلام حاج آقا

    والا این روزا از دوستای واقعی هم نمیشه انتظار درک داشت،چه برسه به دوستای مجازی!!!
    با تمام احترامی که برای دوستان در دنیای مجازی قائلم،گاهی فکر میکنم معرفتشون خیلی کمه!
    دیگه یه سر زدن و نخونده رد نشدن از هم که دعوت نمیخواد!!!
    گاهی لازمه تنهائی همدیگه رو پُر کنیم قبل از اینکه از تنهایی پُر شیم
    قلمتون کوک حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    عآره والا...
    از دوستان واقعی دیگه انتظاری نیست چه برسه به مجازی!
    هرچند دوستانی هستند از واقعی بهتر در مجازی!

    شما هم قلم روون و قشنگی دارین!
    قلمتون پر جوهر!!!!
  • حانیه وزهرا
  • خوشحال میشیم بیای

    پاسخ:
    پاسخ:

    آمدیم!
    سلام
    جالبه
    تاحالا حاج آقای به این شوخ طبعی ندیده بودم
    و کمی تا قسمتی عصبی
    اون اخطاریه بالاتون منو که ترسوند

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    چرا دیدین!
    حاجاغای قرائتی!
    ایشون استاد بنده بودن!
    اگه رعایت میکنین ترسی نداشته باشین!
    :))
    ای خدای من توچقدباحالی اشک توچشام جمع شدازخنده مگه اخونداهم چت میکنن توچجوراخوندی هستی؟ازاشناییت خوشوقتم .

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخر کی باحاله؟!
    من یا خدا؟!
    اومدی قم بیا ببرمت چند جا رو نشونت بدم
    که ببینی آخونا چت که هیچی! ....
    باید دید فقط! گفتنی نیس!
    من میخوام درس بخونم هنوز:-|
    .
    .
    .
    حالا تشیف بیارین یه کاریش میکنیم چون شمایین:-)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا بعد از محرم و صفر با خانواده خدمت میرسیم!
    بیشتر تمرین کنی میتونی
    بزن رو اسپیکر هم بحرف هم بچت

    پاسخ:
    پاسخ:

    آرش رو نمیشناسی که میگی بزن رو اسپیکر!!!
    والا...
  • فیروزه ای
  • بابا ما حین حرفیدن با تلفن پیام هم میدیم
    الان امتحان کردم دیدم میتونم چت کنم.هم با مسنجر و هم با وی چت
    بعله حاجی.باید زرنگ بود

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما نیستیم!
    والا...
    چرا حاجی میشه
    باید هندزفری رو وصل میکردی بعدشم منوروباز میکردی (حسب اینکه گوشیت تاچ یا کیبورده باز کردت منو فرق میکنه) و به ادامه چت میپرداختی
    راهنمایی بیشتر خواستی بگو من همینجا میام پاسخگوت میشم
    چه کنیم دیگه همشهریمونی

    پاسخ:
    پاسخ:
    یهویی شد!
    کی میره دنبال هندزفری و اینا...
    من قمی نیستم که!
    ولی قبوله!
    میفهمم چی میگی برا منم هوارتا پیش اومد
    ولی نوش جونت خیلی بده

    پاسخ:
    پاسخ:

    نوش جونم؟!
  • گیس بریده
  • الان مثلا خواستی با جواب اون کامنت بگی منو میخونی؟؟؟(یعنی وب منو)
    مهم کامنت گذاشتنه حاجی....:((((((

    پاسخ:
    پاسخ:
    دقیقا!
    شما هم فهمیدین چه زود!!!
    مهم به یاد بودنه!
    والا...
  • داهول ( دامت برکاتهُ )
  • سلام
    حاجی به مسلط خود اعصاب باش

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    والا اینا دیگه واسه ما مسلط نذاشتن که!
    دوستت قطع کرد اونم قهر کرد ثواب کردن دوتاشون بلکه تو هم بری بخُسبی !
    حاجی این بدن پیشت امانته باید مواظبش باشی ها!
    یکی نیس بیاد به خودم بگه!
    به قول خودت والا!
    پاسخ:
    پاسخ:

    راس میگی!
    صبحش تعطیل کردم نرفتم سرکار!
    به عبارتی میشه ساعتی ... تومن ضرر!
    حالا کی به من خسارت میده؟!
    والا...
    سلام حاجی!!!!
    مشکل نه از توئه نهاز اونکه زنگ زده نه از اونه که قهر کرده. مشکل اینه که اینا همه یه دفعه اتفاق افتاده. البته شاید اون بنده خدا قهر نکرده و فقط از چت روم خارج شده. چی بگم والا؟!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    مشکل از توقعات بالای ماست!
    آدم از چت روم با زبان خوش و خداحافظی خارج میشه
    نه فحش و فضیحت که!!!
    والا...
    اوه اوه چ قهرو ! من وسط چتام بی خبر نیم ساعت میرم دسشویی وختی برمیگردمم خبری از قهر نیس
    پاسخ:
    پاسخ:

    با من دوس میشین؟!؟!
    حاجی یه سوال دیگه هم پرسیدم الان...
    جالب میشه من یه روز مدیریت وبلاگ شمارو تجربه کنم... شما مال من!
    فکر می کنم روز هیجان انگیزی برای من و روز آرومی برای شما
    پاسخ:
    پاسخ:

    اونوخ من دیگه امین ناموس نیستم که!
    این کامنت خصوصی ها....
    خوبه گوشی من از این امکانات نداره...
    زنگ میخوره...
    حافظه اس هاش هم پر شده، یکی باید پاک کنم یکی دیگه بیاد!
    پاسخ:
    پاسخ:

    طاق بزنیم با هم؟!
  • کوروکودیل پیر
  • والا حاج آقا...
    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
  • منتظران آقا(عج)
  • اینا بهونه های بنی اسرائیلیه
    قبول کنید آقایون نمی تونن... ولی خانما میتونن!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما خانم بودین و ما نفهمیده بودیم؟؟؟
    هعی وای من!!!
  • منتظران آقا(عج)
  • مشکل آقایون اینه که نمی تونن همزمان چندتا کار باهم انجام بدن،این تخصص خانوماست
    چن روز پیش هم داشتم کامنت میذاشتم هم با تلفن صحبت میکردم هم اس میدادم هم کامنتارو میخوندم!!!
    همش هم دقیق انجام شد!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    دل انگیز!!!
    وقتی داری با گوشی چت میکنی و زنگ میخوره
    دیگه هشت پا هم باشه کاری نمیتونی بکنی!
    سلام حاج آقا
    اون بنده خدا خب فسیل شد پای نت

    پاسخ:
    پاسخ:
    من مقصر بودم عایا؟!
    یه کم حسن ظن بد نیست!
    اصن شاید سکته کرده بودم
    باید با بد و بیراه برن؟!
    اونم قهر؟!
    میدونی
    هیچی بابا...
  • داهول ( دامت برکاتهُ )
  • سلام
    خاجی چت می کردی باریکلا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    پ ن پ چت منو!
    کار بزرگ خویش را کوچک مپندار
    از دوست دشمن ساختن کار کمی نیست

    پاسخ:
    پاسخ:
    من خیلی با استعدادم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی