حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 654: المنا! (درد ما)

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۴ ب.ظ

وقتی...

همه میخوان رفیقشون باشی

اما کسی رفیق نیست.

حاجی ره

  • ۹۲/۰۹/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۱۰)

رنج را آشفته در لبخند پنهان میکنیم ...
تا دلش غمگین نگردد هر کسی با ما نشست ...

پاسخ:
پاسخ:
المومن بشره فی وجهه و حزنه فی قلبه!
  • ریحانه السعید
  • وقتی میخوای رفیق باشی ولی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    همیشه این ولی و اما کارو خراب میکنه!
    والا...
  • خانومه اقای x
  • چقدر غم انگیز ناک مینویسی حاجی خبریه
    سوسول هم که شدی ابزار پرش به بالا واینا.......
    کم کم بارش قلب ....اینا دیگه

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره خبریه!
    میخوام وبو بترکونم!!!!!!!!!!!!!
    چشم به زودی!
    در دست بررسیه فعلا!
    خدا بگم بانی این کارو چه کنه که هعی اومد گف حاجی اینو بذار!
  • مــــــن؟!
  • گل گفتی حاجی...
    این روزا رفیق کجا بوده آخه...
    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
  • منتظران آقا(عج)
  • خوب دیگه پس مشکل حل شد !
    مشکل از رفقا نیست
    مشکل از شماست که همچنان مجردین!اونا که دنبال زندگی و عشق و حالشونن شما این وسط تنها موندین!آستیناتونو بالا بزنید...
    پاسخ:
    پاسخ:

    اونا دنبال بدبختیشونن
    ما دنبال عشق و حالمون!
    این درسته!
    والا...
  • منتظران آقا(عج)
  • سلام
    وقتی آدما با جون و دل رفاقت کنن نه فقط برای دراومدن از تنهاییهای خودشون
    اونوقت یه رفیقای نصیبشون میشه ک تا اون دنیاهم باهاشون هستن...
    هرچی فک کردم چجوری این رفیقو توصیف کنم چیزی به ذهنم نرسید چون اصلا توصیف کردنی نیستن!!!
    فقط باید بودنشونو تجربه کنی...

    پاسخ:
    پاسخ:
    وال ما اینقدر غرق رفاقتامون بودیم که تنهایی نداشتیم
    که بخواییم پرش کنیم
    ولیکن همه متاهل شدن تقریبا
    رفیق متاهل هم دیگه رفیق نیست شوهره
    البته واسه یکی دیگه ها
    سو تفاهم نشه!!!
    ؛))
    خودمم هر وقت خودم رو توی آینه می بینم یاد دوستی می افتم که مدت ها پیش باهام کات کرد،با رفتن اون انگار همه ی زندگی با من کات کرد.اینقد غم انگیزم من.هر کی من رو می بینی یاد جدایی می افته.حتا خودم.
    ای داد.
    یا حق.

    پاسخ:
    پاسخ:
    هعی داد...
    همراه بسیار است،اما همدمی نیست
    مثل تمام غصه ها این هم غمی نیست
    پابسته ی اندوه دامنگیر خود باش
    از عالم غم دلرباتر عالمی نیست...

    پاسخ:
    پاسخ:
    شوکران!
  • داهول ( دامت برکاتهُ )
  • سلام
    حاجی منظورت رفیق است یا رفیقه !
    به هر حال سلامتی سه کَس رفیق و ناموس و وطن

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    منظورم اصل جنسه!
    که نه تو رفیق ها پیدا میشه نه رفیقه ها...
    الان باید بنوشیم؟!
  • علیامخدره
  • الان باز بگم آقا سخن از زبان ما میگویی، نمیگید من دارم از زبون خودم میگم ؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    راستش من بازم دارم از زبون خودم میگم!
    نمیدونم والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی