حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 650: انا حی! (من خودم زنده ام!)

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ق.ظ

چند روز پیش با یکی از رفقای خیلی خودمونی داشتیم صحبت میکردیم

نمیدونم چی شد حرف رسید به قلیون

و طرف نه گذاشت نه برداشت

گفت: ...

گفتم: من اصلا قلیون نمیکشم!

گفت:  قبلا که می کشیدی!

گفتم: نه! اصن تا حالا لب به قلیون نزدم تو عمرم!!!

گفت: نه! قبلا میکشیدی! بعدا ولش کردی!

میگم: عزیز من!دارم میگم نه قلیون کشیدم نه سیگار!!! تو میگی کشیدی!

عجب بدبختی ای داریم!!!

گفت: خودت میگفتی قبلا میکشیدم و ..

عاغا مارو میگی! قاط زدیم حسابی!

میگم: مرتیکه ! خودم زنده ام ها!  دارم میگم نکشیدم اونوخ ...

 

پ.ن:

عاغا چرا حرف تو دهن مردم میزارید؟!

خودش حی و حاضره! داره حرف میزنه! یه چیز دیگه میگه!

باز شما برداشت خودتو از طرف دارین؟!

والا...

 


 

جمعه 1 آذر1392 ساعت: 10:46 توسط: سانسور شد
سلام حاج آقا
از لحن جواب دادن به کامنتهام و حذف کردن خیلی هاشون فهمیدم با زبون بی زبونی میگید دیگه اینجا نیا
موفق باشید
وب سایت ایمیل
م م 647: احادیث الفمینیستیه! (احادیث فمینیستی!)


  • ۹۲/۰۹/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۴)

سرم گیج رفت حاج آقا.
عمرا اگه وقت کنم بتونم کامنتها رو بخونم.

پاسخ:
پاسخ:
شما فرصت نمیکنی حتی بخونیشون
من چی که به همشون جواب هم میدم؟!
حالا گرفتین چرا میگم چت کامنتی نه؟!
والا...
حاجاغا
شما که زیاد قلیون میکشید میشه بگید چرا میگن "دوسیب"؟
مگه طعم یه سیب با دوسیب فرق داره؟
پاسخ:
پاسخ:

اسم قلیان دوسیب برگرفته از عکس دو عدد سیبی است که بر جعبه آن منقوش است.
ولاغیر!
یه خان بود طرفای ما که بهش می گفتن بابا خان،بزرگ خانای اون اطراف بود،اون زمان.یه بنده خدا اومد پیشش گفت باباخان شنیدم مُردی؟باباخان گفت نه نمرده ام اشتباه گفته.گفت به قرآن از یه آدم صحت و سقم شنیدم مُردی.از کسی شنیدم که حرفش رد خور نداره.همین جور گیر داد که تو مردی.از این اصرار و از اون انکار.من یه چیزی می گم شما یه چیزی می شنفی بابا خان بلند میشه یه چوب بر می داره مشدی رو می زنه به حال مرگ.بهش می گه مرتیکه ی ... من جلو روت وایسادم می گم نمردم توی میگی از یه آدم صحت و سقم شنیدی فلان فلان شده و ...
ناخودآگاه یاد این داستان افتادم حاجی رفیق.
پاسخ:
پاسخ:

خیلی حال کردم رفیق!
انصاف منم چوب داشتم....
لاحول و لا قوه...
حاج آقا سلام
خب اگه تا حالا نکشیدی یه بار امتحان کن برادره من
نشنیدی میگن یک سیب آدم رو به زمین فرستاد و دو سیب آدم رو به فضا میبره؟!!!
پاسخ:
پاسخ:

سلام
توفیق نداشتیم
و نخواهیم داشت!
هرچی میکشیم از سیب میکشیم!
مومن از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه!
والا...
من مطمئنم داشته باهاتون شوخی میکرده و شما هم که زود قضاوت می کنین بهتون بر خورده
من خودمم اینطوری شوخی می کنم !

پاسخ:
پاسخ:

من روبروش بودم
و باهاش جرو بحث کردم
اونوخ شما از کیلومترها اونطرفتر
از پشت مانیتور میگین که ...
استغفرالله...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • خب البته شماکه توکار قاچاقی(خودت گفتی).میتونی قاچاقی بیاری.
    خلاف قانون که میشه والا
    پاسخ:
    پاسخ:

    پس میشه!!!
    همین کافیه!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • اشتباه لپی بود!!!!!!الکی ایراد نگیرین:-)))))))
    درکل اصلش اینکه نمیتونید مهندس واردکنید.
    پاسخ:
    پاسخ:

    چندتا میخواین شما؟؟؟
    زنگ میزنم شنبه صبح علی الطلوع همه دم در حاضر باشن!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • زهی خیال باطل...
    مهندسواینا رو باید از آمریکاو فرانسه و....بیارین که الانم توتحریمم هیچی بهمون نمیدن.چه برسه به مهندس والا
    (البته نمیدن که نمیدن به درک اسفل السالفین,خودمون همه چی رو بدست میاریم.م
    همینطورکه تاالان بدست اوردیم.والا)
    ولی حاج عاغارو میشه واردکرد:-)
    پاسخ:
    پاسخ:

    اون اسفل السافلین رو که نوشته بودی اسف السافلین تصحیح کردم
    که یه عده با خوشون نگن مهندسای مملکت بیسوادن!!!
    البته موافقم که تولید ملی افتخار ملی!
    مخصوص از نوع حاجاغاش!
    والا...
    ما خودمون الان به لبنان و ... صادرات داریم
    چی میگین شما؟!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • باج گیری از مهندس مملکت؟!!!!:-))
    نچ نچ نچ
    پاسخ:
    پاسخ:

    مملکته و حاجاغاش
    نه مهندسش!
    فوقش از هند و پاکستان مهندس وارد میکنیم!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • شوخی کردم,حاجی:-)
    حرفمو پس گرفتم اصن.
    ببخشید.خوب شد؟!!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیخوای این دفه نعنارو امتحان کنی؟!
    شاید چون هر دفه دو سیب بوده! دلتو زده باشه!
    هان؟!
    (چی بهم میدی ادامه ندم؟!)
    راس میگه
    کامنتاى منم تایید نمیکنى
    ولى خب ما بیدى نیستیم که با این بادا بلرزیم
    پاسخ:
    پاسخ:

    بازم نیگا میکنم!
    ولی از شمارو همه تایید کردم!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • بنده تکذیب میکنم:دی

    +حرفمو پس گرفتم.
    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی دیگه دو سیب دوس نداری؟!
    جدی؟!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • ریلکس ...ریلکستر!!
    حاجی چرا عصبانی میشی حالا!!!!!!!

    +ولی قبلناقیلیون میکشیدی ها.خخخخخخخخ
    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره یادته!
    اون موقع ها معرفتت خیلی بیشتر بود!
    همیشه تو حساب میکردی!
  • مـــــــن؟!
  • خب چرا حرف تو دهنِ مردم میزارید عاغا؟!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    والا ما نمیزاریم!
    خودشون در میارن!
    من نمیدونم از کجا لحن جواب منو فهمیدن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی