حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 649: آیندتنا! ( آینده ما!)

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ق.ظ

 

49972_gholi_araba_ba_asa2.gif

 

"السلام علیکم یا احبائی و اعزائی"

 

پ.ن:

این عکسو مکه که بودم گرفتم!

البته عصا تزیینیه

عینکم رو هم برداشتم که خوشتیپ تر بشم!

والا...

در آینده عکسهای بیشتری از خودم میزارم!

  • ۹۲/۰۹/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

  • ترشی نامه
  • خدایا، حاجی شیطونـ ندیده، هیشکی رو از دنیا نبر!

    پاسخ:
    پاسخ:

    عکسمو گذاشتم دیگه!
    والا...
    اینقد عربی لای حرفات هست که گوه گیجه گرفتم :))
    خوبه اون کله ی :دی رو کلت :/

    پاسخ:
    پاسخ:
    سواد عربی دبیرستان کافیه ها؟!
  • منتظران آقا(عج)
  • حاجی ما از اوناش نیستیم که ناز بکشیم ها!!!!!
    بعد میشه قهر قهر تا روز قیامت...
    وقتی میخوام (اینو)بذارم واسه کامنتای خودم؛حس میکنم خیلی شبیه شما شدم!!!!!
    تازه عذاب وجدانم میگیرم جلو حاجی نیشم تا بنا گوشم بازه!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سر میزنم
    ولی کامنت ...
    لپتاپم پیشم نیس!
    با گوشی میام و میرم.
    خیلیا شبیه مان
    شما هم به ما بپیوندین.
    خیلیم عالی
    والا...
    پ ن پ من...اینجا جز شما کی حاجی؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    خب شک کردم!
    شک کردن نداشت؟!
    والا...
    عکس پست پایین چقدر توپه
    پاسخ:
    پاسخ:

    عآری!
    ولی من نگرفتم!
    حالا چرا تو این پست کامنت گذاشتین؟!
    :/
    بابا خووووووووووووووووووووش تیییییییییپ
    پاسخ:
    پاسخ:

    :))
    فکرشم نمی کردم اینقدر خوش قیافه باشین..
    پاسخ:
    پاسخ:

    همه بار اولی که بنده رو میبینن همینو میگن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (آیکون حاجی چاخان!)
    لبخند ملیحت تو حلقم حاجی، از امشب من دیگه اصن خواب ندارم
    اصن یوزارسیف کی باشه؟ من کی ام ؟اینجا کجاست؟ یکی منو بگیره دارم کف میکنم.....
    پاسخ:
    پاسخ:

    داداشمو ندیدی!
    دندونانم خوب مسواک زدی حاجی ! :))
    پاسخ:
    پاسخ:

    کار کرسته!
    ایشالا تسبیح ابیت گم شه به حق پنش تن !!
    یه دل سیر میخندما
    پاسخ:
    پاسخ:

    منو بگو که واسه شما این عکسو گذاشتم!
    :((
    خوب نیست حاجی آقا با این همه ابهت نیشش تا بنا گوشش باز بشه ها !
    حتما خواستگاری هم اینطوری تشریف میبرین که بهتون زن نمی دن !؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو شورای سقیفه
    تنها عیبی که تونستن رو امیرالمومنین ع بزارن
    این بود که گفتن:
    ایشون خیلی شوخی میکنه و میخنده!
    بعله!
    به به عجب حاجی خوشملی
    پاسخ:
    پاسخ:

    کی؟
    من؟!
  • منتظران آقا(عج)
  • سلام علیکم
    به به نه واقعا نورانیه حاجی
    معلومه دیشب خوب نماز خوندی!!!!
    میگم شما درس ومشق نداری هی میای اینجا بقیه روهم از کار و زندگانی میندازی؟؟؟؟
    والا...
    پاسخ:
    پاسخ:

    شیش روز هفته عین آهو!!! کار کردیم و درس خوندیم و ...
    شما نمیتونی یه روز تفریح و استراحت مارو ببینین!؟
    آخه این انصافه؟!
    قهرم!
    :((
  • یلـــــــــــدا
  • کار خوبی می کنید
    پاسخ:
    پاسخ:

    :))
  • یلـــــــــــدا
  • بیخیال :)
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما این جور موقعها یه اصطلاحی داریم که هیچ وخ به کار نمیبریم!
    والا...
  • یلـــــــــــدا
  • این پستتون :)
    پاسخ:
    پاسخ:

    میدونم این پستم!
    ربطش چیه عکس حاجاغا به اون خوشگلی
    با پست انا الحی؟!
    اینو نفهمیدم!
    خدا شمارم قاطی ِ بقیه شفا بده :))
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که موشکل نداریم!
    چرا عیب میزارین رو جوون مردم؟!
    والا...
  • یلـــــــــــدا
  • ایـن میشـه مـاجـرای پسـت انـا حی خـودتـا
    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا کدوم میشه؟!
    اعتمـاد بـه سقفـت زیـادی بـالـاست
    شمـا دیگـه بـه مـا نمـی خـوری آخـه
    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی شما فقط با موارد سطح پایین کار میکنی؟!
    اتفـاقـا بـد چشممـو گـرفتـی
    حیـف کـه...
    پاسخ:
    پاسخ:

    مجردم؟
    حاجی ام؟
    خیلی خوبم؟
    ...
    خوش تیپ
    پاسخ:
    پاسخ:

    چشت مارو نگیره موردمون کنی!!!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی