حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

بدجوری به کلمه "هوای دو نفره" آلرژی دارم!

به نظرم خیلی متظاهرانه است!

عقم میگیره!

جدی!

 

پ.ن:

دو شبانه روزه قم داره بارون میاد!!!

دلتون بسوزه!

  • ۹۲/۰۸/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

اوهوم مطمئن باش بااااااااااو
فقط بارون مخلفاتشو ولش حالش نی واللوووووو
تازشم سوز به دلت مشهدم بارون اومد
آیکن کودکه عقده ای حتی
پاسخ:
پاسخ:

حالش نی چون مخلفاتش نی!
والللللووووو....
اینجا هم بارون میاد(مشهد...)
اتفاقا هوای بارونی هوایی کاملا تنها و تک نفره ست اما ...
اما با یاد کسی در سر ...
پاسخ:
پاسخ:

تفسیر و تاویل خیلی قشنگی بود!
تنها
اما با یاد کسی در سر!
احسنت!
چطوری؟ به ما هم بگین چطوری چند روزه حذف میشه!؟
ضمنا باقی ماجرای خودتون و اون خانوم رو بنویسید. آخرش هم اگر خواستید ما تحلیل کنیم براتون.
مجانی. :)
پاسخ:
پاسخ:

اگه اون کلمه "تا" رو بتونین
اگه با مداده با پاک کن
اگه با خودکاره با غلط گیر
و اگه تایپ و ورده با دلیت پاک کنین
فاصله علم تا عمل پاک میشه
البته راههای زیادی هست
این یه راهش بود که من گفتم!
والا...
بله.میدونم حدیثه.
البته علم تا ایمان کمی فاصله داره. :)
پاسخ:
پاسخ:

ما این چند روزه اون فاصله رو هم حذف کردیم!
والا...
ینی دو نفره نیست؟
ولی واقعا از شنیدن صدای بارون شدیدا لذت میبرم و تو دلم ذوق میکنم.اینجا هم داره بارون میاد


اعتراف میکنم که تو توی هال داشتم درس میخوندم و بعدش اومدم یه کتاب مثلا از اتاق بردارم و اینجوری شد که از ساعت 10 شب تا یکم پیش خواب بودم و کلا من درس خون نمیشم الانم که بیدار شدم اومدم بازدید از وب شما!
حاجی تو روحت اگه بگی بی ربط بود!
پاسخ:
پاسخ:

به من ربطی نداره ها!
ولی واقعا انگیزه تون از تحصیل چیه؟!
:))))))))))))))
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • مگه عمه خانما چشونه؟؟!!!!!!خیلی هم خوبن:/
    وای نه!!باز غصه ام گرفت:/
    البته به دعای همه عمه خانما بارون نمیادااا
    فقط به دعای من میاد
    پاسخ:
    پاسخ:

    اینقدر این عمه ها ..... و ....... هستن
    که خدا هم دلش به حال اینا میسوزه!
    با خودش میگه اینا گناه دارن!
    اینه که خیلی وقتا دعاهاشونو هم مستجاب میکنه!
    به هر حال ترحّم مارو پذیرا باشید!
    آخی!!!!!!
    سوز به دلت حاجی جون،ما که تو رشت نم کشیدیم از بس بارون رفت تو حلقمون
    پاسخ:
    پاسخ:

    کپک هم میزنین؟!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • هم اکنون اینجاهم بارون گرفت
    دلتون بسوزه:دی
    +تف تو ریا!!میبینی حاجی من چه مستجاب الدعوه هستم
    پاسخ:
    پاسخ:

    حتما یه حاجی ای کسی بدجور دلتو سوزونده!
    آخه میگن دلا بسوز که سوز تو کارها بکند!
    ولی فارغ از شوخی!
    فک نمیکردم به دعای یه عمه خانم!!! هم بارون بیاد!
    والا...
    فکر میکنید دل ما شمالیا برای بارون میسوزه آیا؟ :)
    ما به استجابت دعای زیر باران خیلی معتقدیم.
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم!
    اصن حدیث داریم خب!
    هوا دونفرست...
    پاسخ:
    پاسخ:

    عوق!!!
    دلتون بسوزه !
    پاسخ:
    پاسخ:

    حال این متاهلای بدبخت که بیشتر دلسوزی داره!
    والا...
  • باران سادات
  • ب چیزای دیگه قم پز بده حاجی....کرج یه هفته داره بارون میاد......
    کجای کاری عمو؟.
    پاسخ:
    پاسخ:

    کرج؟؟؟
    حرم حضرت معصومه داره؟
    جمکران؟
    کوه خضر؟
    کوه دوبرادران؟
    پونصد شیشصد تا امامزاده؟!
    آقای بهجت؟
    ...
    اصلا بارون قشنگ نیست که دل کسی هم بسوزه
    +دوست داشتن پروانه با اون بال های رنگیش هنرنیست
    هنراینه که شما زیبایی رو توی سوسک پیدا کنید و ببینید !

    پاسخ:
    پاسخ:

    فقط گربه ها از بارون خوششون نمیاد!
    همین!
    دلوم سوخت
    منم بارون مووووووخوااااااااام عرررررررررررررررررررررررررررررررر
    پاسخ:
    پاسخ:

    فقط بارون؟!
    مطمئن باشم؟!
    بگو کجا بارون نمیاد
    پاسخ:
    پاسخ:

    اونجاهایی که خشکه!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • پس عجب هوای دونفره ایه
    .
    .
    .
    برای دفعه دیگت که دل مردمونسوزونی
    پاسخ:
    پاسخ:

    (آیکون حاجی در حال عق زدن!!!)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی