حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 635:‌لثبت رکوردنا! (برای ثبت رکورد!)

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۵۸ ب.ظ

امروز از بعد نماز مغرب و عشاء

(که پشت سر دوستان در منزل اقامه کردیم!)

تا ساعت ده یکسره به تایید کامنتهای شما نشستیم

بیشتر از 4 ساعت مفید!

کسی همچون رکوردی داره؟!

یا برم واسه خودم ثبتش کنم؟!


پ.ن:

آخرم یه عالمه ازش موند!

:(

  • ۹۲/۰۸/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

نه حاجی من بیشتر از 4 ساعت رو رکورد زدم. به فکر رکورد جدید باش
پاسخ:
پاسخ:

همین الان اگه حساب کنی
از ده شب نشستم
الان تقریبا چهاره!
عمرا دیگه....
حاجی ینی یه سبدالتین رو ندیدی عایا؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
پاسخ:

میشه دورش یه خط قرمز بکشین؟!
  • باران سادات
  • حاجی خوب نیست.....زشته.....اینقدر از خودت تریف نکن.....
    الان میخوای بگی خیلی عزیزی....الان میخوای چی رو ثابت کنی؟.؟
    نکن برادر من.....نکن....
    :)
    پاسخ:
    پاسخ:

    بده از رفاقت و معرفت دوستان و تنبلی های خودم تعریف میکنم؟!
    والا....
    سلام حاج آقا
    منم تایید کن
    پاسخ:
    پاسخ:

    ایدک الله!
    ترجمه: خدا تاییدت کنه!
    خب من اگه از این به بعد باز هم نمی دونستم چی بگم دیگه کامنت نمی زارم.به سهم خودم از کارتون کم میشه.خوبه..نه؟!
    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا خیرتون بده!
    اصن من تا آخر عمر مدیون شمام!
    م.م 263 تحت تاثیرم قرار داد !

    "خدا خیلی تنها و غریبه

    حتی بین ماها که خودمونو مومن و متدین میدونیم"

    خدا حفظت کنه حاجی ، این گونه سخنان خوب رو از گوش ما دریغ نکن !

    پ.ن:به این پست مربوط نبود ، چون خواستم ببینی این جا زدم

    پ.ن2: دارم ته وبتو در میارم . ما عرفناک حقّ معرفتک !
    پاسخ:
    پاسخ:

    از الهامات و اشراقات الهیه بود!
    همون یه دفعه هم بیشتر نبود!
    ثبت نکن ؛ من قبلنا 6 ساعت مینشستم !
    پاسخ:
    پاسخ:

    ساعت چهار و نیمه و من از ده شب نشستم به تایید!
    رکوردت خورده شد جانم!
    بیشتر تلاش کنید!
    حاجی یه استخاره فوری می خوام.لطفا
    پاسخ:
    پاسخ:

    من کی واسه کسی استخاره کردم که بار دومم باشه؟
    تازه مجانی!
    اونم سریع!!!!!!!!!!!!!!
    قبول باشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    قبول حق!
    سلام نه حاجی فک نکنم برو ثبتش کن.....
    پاسخ:
    پاسخ:

    بقیه مخالفن!
  • داهول ( دامت برکاتهُ )
  • سلام
    خب وبلاگ با مخاطب باشد انرژی زا هست (=_0)
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    بله بله!
    همینطوره!
    و البته انرژی بر!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی