حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 633: مربی الاطفال!

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۱۱ ب.ظ


کسی لالایی بلد نیست؟؟؟

والا...

(دوستان برید بخوابید جون حاجی!)


پ.ن:

همیشه دوس داشتم یه عالمه پست بزارم در مورد سه قلوهای خواهرم!!!

اولیشو افتتاح میکنم:

نه این که من همیشه قم بودم و اینا زیاد مارو نمیدیدن

عاشق و دلباخته ما بودن!

یعنی همیشه سه تایی معاً!!! به من اویزون بودن!

وقت خواب که میشد بلبشویی بود!

یکی که این طرف من میخوابید

یکی هم اونطرف!

همیشه یکی اضافه میومد!!!

که اونم زود نجنبیده بود جاهارو بقیه غصب کرده بودن!!!

اونوخ میزد زیر گریه!

یعنی همیشه این برنامه موقع خواب تکرار میشد

رد خور هم نداشت!


پ.ن:

کوچیک که بودن سومی رو رو سینه خودم میخوابوندم!

بعدها هرچی بزرگتر شدن

این راه هم دیگه امکان پذیر نبود!

همیشه باید سومی رو یه جوری خرش میکردیم!

خدا مارو ببخشه!


پ.ن:

بدبختی بعدی این که مجبور بودی به پشت بخوابی نه به پهلو!

اگه به پهلو میخوابیدی

یکی خوشحال میشد اون یکی شاکی

که چرا پشتت رو به من کردی!

زندگی بود ما داشتیم!؟!

والا...

  • ۹۲/۰۸/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۷)

آخی... حاجی اونیکه اضافه میاد رو بفرست پیش ما

پاسخ:
پاسخ:

خیلی بامزه بود!!!

+ خودمون لازم داریم!
حاجی جواب کامنت مهندس رو که خوندم اشکم دراومد حاجی من هم فقط .....میشم اخه تک دخترم
پاسخ:
پاسخ:

خیلی ناراحت شدم!
آخه هیچکاری هم نمیشه کرد!!!!
حالا واقعا؟!
:)))
حاجی رو چه حسابی میگی من آینده دارم توووووووووووووپ؟
من هم عمه شدم هم خاله.
اما خواهرزاده ها ی چیز دیگه اند.
البته عمه خوبی هم هستم ها.
اون عمه های قدیم بودند که عمممممممممممممممه بودند ما (عمه های جدید)برادرزاده ذلیلیم!
پاسخ:
پاسخ:

گفتم که!
از چش بصیرتم استفاده کردم!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • یعنی چی فقط عمه میشم.فحشه؟!!!
    ماکه نشنیدیم فحش باشه.
    والا
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما دو نمونه رو خدمتتون عرض میکنم
    قضاوت با خودتون:
    وقتی از یه کسی یا کاری که انجام داده حسابی حرصمون میگیره
    میگیم: "عمه داری؟!"
    وقتی هم میخواییم کسیو نفرین کنیم
    میگیم: :ایشالا عمه شی!"
    البته امیدوارم این حرفهای بنده تو روحیه تون تاثیر بد نزاره!
    الان که من عمه ام باید خودمو استتار کنم یعنی ؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    یادت باشه دیگه به کسی اینو نگی!
    اخی..
    ولی مطمئنم حس خوبی داره که سه تا بچه انقدر دوستون دارن !
    کاش منم تجربه اش کنم..
    پاسخ:
    پاسخ:

    وحشتناک!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • داشتم کامنت ها رو میخوندم.دیدم همه یاخاله ان یا دایی!!!
    منِ بیچاره!نه خاله دارم!!نه خاله میشم:/
    فقط عمه میشم:/
    الان افسردگی گرفتم:/
    حاجی حالا هی بیا از شکست های عشقی بگو!
    اصن این درد(خاله نشدن) در برابرشکست عشقی هیچه:دی
    خدایی الان این درده یا شکست عشقی خوردن؟؟!!:دی
    پاسخ:
    پاسخ:

    فقط عمه میشم فحشه ها!
    از یه خانم تحصیلکرده بعیده!

    ضمنا خاله نشدن درد نیست
    عمه بودنه که ...
    لاحول و لا وقوه الا بالله
    خواهرزاده ی من که در جوار شماست خیلی ناز و خوشگله.منم خیلی دوستش دارم.اما چون دوره هر وقت ما رو میبینه باید کلی براش ادا و اصول در آریم تا ما رو یادش بیاد.
    من واسه خوابم خیلی حساسم.کسی حرف بزنه با مشت میکوبم تو دهنش.
    این بچه صبح ساعت 4اومده رو سرم میگه خاله خاله پاشو نقاشی بکش واسم.
    حالا من با جون و دلم بیدار شدم نقاشی کشیدم براش.
    هر کی شنید شاخ درآورد که من از خوابم زده باشم واسه بچه.
    بچه ها رو خیلی دوست دارم.
    پاسخ:
    پاسخ:

    آینده تون درخشانه!
    با چش بصیرتم دارم اینو میگم ها!
    شما آینده دارین تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووپ!!!
    با همه ی اذیت ـاشون بازم شیرینن ! منم همیشه با خواهر زاده اولیم کلی بساط دارم !

    پاسخ:
    پاسخ:

    بساطتون پر رونق!!!
    من دو تا برادر زاده دارم.. پسر، یه خواهراده زاده.. دختر، همشون هم اتیش پاره:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    بچه ای که آتیش پاره نباشه که بچه نیست!
    والا...
    به نظرم دو تا پسرن یه دختر،... حتمی این دختر هم عزیزتر میشه پیش داییش بعد ها، حالا ببین! (;
    جدای از این مصیبتا،آدم تو دلش یه کیفی می بره با هیچی عوضش نمی کنه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حدستون درسته!
    اتفاقا همین دختره از اول عجیب به من وابسته بود!
    حتی اون موقع ها که به زبون نیومده بودن!!!
    عاره واقعا!
    شما کی میخواید تجربه اش کنید؟!
  • خانم یک هفتم...
  • از آرزوهای دیرینه ی منه دو قلو داشتن...
    اگه سه قلو باشن که میمیرم از خوشحالی قطعا...

    اصن دلم آب شد خفن...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا نصیبتون کنه!!!
    و کمکتون!
    اینم خوبه... !
    حاجی من روزا سرکارم...
    شب باشه عالی میشه :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    حتی جمعه!!!؟؟؟
    تو دیگه کی هستی!!!
    باشه ان شاء الله
    حاجی این عکس اولی خیلی خوشمله......
    والبته باز هم 3قلو و......
    خدا واستون نگهشون داره....

    پاسخ:
    پاسخ:

    هعی نگین خوشمله خوشمله!
    دست به کار شید بابا!
    والا...
  • داهول ( دامت برکاتهُ )
  • سلام
    شیخ با حال متن می نویسی :^)
    کلا کیفور می شوم متن های اینجا را می خوانم به جدم آدم!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام دل انگیز
    باعث افتخار و خوشحالی ماست
    کیفور شدن شما!
    به اجدادم قسم!
  • باران سادات
  • اخییییییی....عزیزم......منم یه دونه خواهر زاده دارم.....ده ماهشه....جیگر منه......

    پاسخ:
    پاسخ:
    خدا حفظش کنه.
    کودکان فرشته های روی زمینن!
    والا...
    اخی بیچاره سومی
    الان قشنگ باهاش همزاد پنداری میکنم یعنیا
    کشیدم که میگم!!
    خدا حفظشون کنه
    چند سالشونه؟به زبون بیوفتن دهنت سرویسه!
    خدا حفظشون کنه
    شادزیو

    پاسخ:
    پاسخ:
    به حرف بیوفتن؟!
    خیلی وقته از آب و گل دراومدن
    الان دیگه خودشون یه خواهر نوزاد جدید دارن!
    والا...
    آخی.نازی کوچولوها
    یه سوال برام پیش اومد.اون سومی همیشه یکی بود یا متغیر بود؟


    پاسخ:
    پاسخ:
    تو پست اشاره کردم ها!
    اونی که از بقیه دیرتر میجنبید!!!
    یه لحضه غفلت...
    واقعا.واقعا زندگی همین چیزاست حاجی.همین چیزای دم دست.

    پاسخ:
    پاسخ:
    عاری رفیق!
    عاری!
    خوبه دیگه تمرین فشرده س برا آینده

    پاسخ:
    پاسخ:
    الان دکترای پرستاری از بچه دارم
    تزم هم این بود:
    نگهداری از سه قلوها، عآری یا نه؟!
    سلام حاج آقا

    خدا براتون حفظشون کنه
    درکتون میکنم
    من تازه با یکیش نمیتونم کنار بیام،تا صب انقد لگد میزنه که دل و رودم میریزه به هم
    اما قبول کن که خاله و دایی همیشه عزیزتر از عمـــه و عمو بودن و هستن
    به منم سر بزنین

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    خوبه که!
    من عاشق اینم که بچه لگد بزنه
    از خواب پاشم یه نگاش بکنم دوباره بخوابم!!!
    بله بله!
    مخصوصا این که عمه بودن این روزها اصلا خوب نیست!
    والا...
    ای جان داییشونو :)
    خدا حفظشو کنه هر سه پسرن یا دخرت؟یا چجور؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    تو صندلی داغ نگفته بودم؟!
    بیردانه دختر
    و ایکی پسر
    ای جونم با این 3 قلوها .خیلی پستتون خنده داشت.امیدوارم 3تاشون پسر نباشن. تازه اگه به دایییشون برن که واویلا!
    میگم کوچیک بودن عقلشون نمیرسیده پیش شما میخوابیدن الان اگه التماسشونم کنید نمیان

    من بعدا مخ شوما رو به کار میگیرم ! الان داغی نمیدونی چی میگی! اونکه میره ازدواج میکنه شوما بعدا حسرت میخوری از این اشتباهی که داری میکنی.
    حاجی اگه حرفاتو نزنی و حرفاشو نشنوی.هیچ سو تفاهمی رفع نمیشه و هیچوقتم دلت سبک نمیشه

    یه حرفی هی میخوام بزنم هی میبینم زشته نمیگم ولی اخر سر یه کاری میکنی اونم میگم! البته فحش نیستا :|
    اصلا خیلی یک کلامی :|
    اخر سر ترشی میشی .شبتون خوش


    پاسخ:
    پاسخ:

    دوتا پسرن یه دختر!
    &
    نظرتون کاملا اشتباهه!
    الان هم همینجورن!
    چند وقت پیش که تو خونه مون رو مبل یه نفره نشسته بودم
    دوتا پسرا تو بغلم خواب رفتن
    دیگه خودتون تصور کنین چه شکلی!
    همون موقع از خواهرم خواستم ازمون عکس بگیره
    تا کسی نتونه ادعایی شبیه شما بکنه!!!
    &
    هیچ وقت نخواستم حرفاشو بشنوم!
    وقتی عمل فرد گویاست!
    هیچ وقت نتونستم درکش کنم
    یا ببخشمش!
    براش دعا کردم ولی...
    معلوم هم نیست تا حالا دوباره ازدواج نکرده باشه!
    والا...
    ولی بد خنجری به ما زد!
    بد!
    &
    صحیح میفرمایید!
    حرف حقی است.
    تو بچه ها هم معروفه که من عآدمیم یک کلام!
    (مگه این که خلافش ثابت بشه!)
    من این داستان و با خواهر زاده هام دارم اونا 4 تان هرکدومم دوست دارم پیشه خالشون بخوابن دیگه مجبور می شم یه شب دوتاشون پیشم باشن یه شب اون دوتایه دیگه
    حالا اگه بخوایم سفر بریم هر کدوم اصرار که باید تو ماشینه ماباشی ، بازم مجبور می شم دوساعت تو ماشینه اینا باشم دوساعت تو ماشینه اونا ...اوووف داستان داریم ماها با این خواهر زاده هااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاملا درکتون میکنم!
    مصیبت شما اعظم از ماست!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • خوابو روزگار نداریم.
    به قول بابام,شبو روزمونوگم کردیم,بایددوباره تو گوشمون اذون بگن

    پاسخ:
    پاسخ:
    چه بابای باحالی!
    تجربه اذان گفتنو دارم!
    البته تو گوش نوزاد!!!
    ؛))))
    دایی منم این وضعو داشت

    پاسخ:
    پاسخ:
    براش آرزوی اجر و صبر جمیل دارم!
    والا...
    ببینا... ما هم می خواهیم بریم بخوابیم شما تازه شروع می کنید به داستان گفتن!

    ما شاء الله, خدا حفظشون کنه, خواهرتون و سه قلوهاشون رو! تصور نگهداریشون هم سخته!

    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:
    ببین!
    الان شما داره بهانه گیر میشی ها!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی