حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

دخترخالم که در پست های آتی نقش مهمی خواهد داشت

با شوهرش و دو بچه کوچکش اومدن قم

خونه رو واسشون خالی کردم

و خودم و همخونه ای گرام اومدیم خونه رفقای مایه دار

نزدیک حرمیم!


پ.ن:

طبق بررسی های آماری بنده:

کلا پنج تا طلبه ایم!

دو نفر که داداشن و صابخونه!

سه نفر مهمونن!!!

دو نفر تازه عقد کردن!

سه نفر مجردن!!!

دو نفر تهرانین! 

سه نفر دیگه: شیرازی و شمالی و من!!!

سه نفر معمّم هستن!

دو نفر مکلّا!!!

چهار نفر مون پشت لپ تاپن! 

(چهارتا لپ تاپى نه همه پشت یکی!)

یه نفر ول میچرخه!!!

(انگار ما پشت لپتاپ اورانیوم غنی میکنیم! )

والا...

  • ۹۲/۰۸/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۰)

الان شد چنتا؟؟

پاسخ:
پاسخ:

الان دیگه برگشتیم خونه خودمون
دو تا مجرد!
چ امار دقیقی !
مشخصه طرف کار مهمی نداشته که انقدر کارش دقیقه ..
پاسخ:
پاسخ:

اتفاقا برعکس!
معلومه مشاهده گر یه شخص عادی نبوده
بلکه از دقیقترین و برجسته ترین محققین کشوری بوده!
  • زینب سادات
  • همین قد که شمالیه کافیه خودش ی دنیاست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    ارزونیتون!
    والا...
    شما دارید یک مسئله ای که ذهنتون رو مدتهاست درگیر خودش کرده، بازبینی می کنید. انشالله که در دراز مدت نتایج مطلوبی خواهد داشت؛ حتی مهم تر از غنی سازی اورانیوم!
    ( باور کنید انقدر کارهای خفنی توی دنیا در حوزه ی علم و انرژی انجام میشه که غنی سازی اورانیوم در مقابلشون هیچی نیست. )

    پاسخ:
    پاسخ:
    بله بله!!!
    مثلا "بوزون هیگز"؟!
    بلی، رمان عشقیتون!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ان شاء الله تو دو پست دیگه تموم میشه!
    اگه خدا اراده نکنه کشش بده!
    والا...
  • زینب سادات
  • واااااااااااااااای خوشا ب سعادتون
    خدا چه نظری بهتون کرد
    ای !قربون خدا برم
    چ الطافی داره نسبت به بعضی بنده هاش چ نعماتی براشون مقررمیکنه
    یکی از هم خونتونه هاتون شمالیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خداجون من از طرفشون شکرت میکنم
    شکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاغا ما کپ کردیم خطهای اولو خوندیم!
    گفتیم چه خبره!
    والا...
    ما یه همخونه داریم اونم شمالیه!
    البته بد نیست
    ولی دیگه اونقدرها هم چیز مالی نیس!
    والا...
    یه مشت درو دیوانه دور هم جمع شدن
    وااله!

    خوش باشید

    پاسخ:
    پاسخ:
    جات خالیه!!!
    اع چ جالب:) حاجی راجبه پست جدیدم نظرتو بگو باشه؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    ازدواجو باشه
    ولی دوستی رو شرمنده ام!
    در حیطه تخصصی من نیست!
    والا...
    پس به جای این که ازش بخوای ترجمه کنه ، اصل جمله رو بهش بگو و از عکس العملش ترجمه ی عملیه رو بفهم !

    پ.ن:بنده هیچ مسئولیتی در قبال واکنشش به گردن نمی گیرم !

    پ.ن2:البته نگران نباش ، جمله ی بدی نیست ! مسئولیتشو به زانو می گیرم !

    پاسخ:
    پاسخ:
    میترسم دیگه تو خونه رام نده!
    گوگل ترنسلیت هم که جواب نمیده!
    فک کنم آخر مجبورم زن شمالی بگیرم
    اونم واسه یه جمله!!!
    والا...
    چه جالب.یه کلمه از شما یاد گرفتیم
    ویکی حاجی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شیشصد و خرده ای پست گذاشتم
    میفرمایند: "یه کلمه" ازتون یاد گرفتیم!
    انصافتونو شکر!
    اصن این وب تعطیله!
    همه برید بخوابید!
    والا...
    (خودم خنده ام گرفت!!!)
    مکلا ینی چی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    قدیما مردها پوشاندن سر واسشون خیلی حیثیتی بوده
    واسه همین تو عکسای قدیمی مردهارو سربرهنه نمیبینید معمولا!

    همه یا عمامه میبستن آخوند و غیر اخوند هم نداشته (که مستحبه!)
    که به اینا میگفتن: معمم! (یعنی عمامه ای!)
    یا این که کلاه میذاشتن
    که به این دسته میگفتن: مکلّا (یعنی کلاهی!)
    شرمنده ی شرمندگیتم حاجی !

    تِه فِدا ! ته دوور بَگِردِم جانِ حاجی!

    پ.ن:معنی آخرین جمله رو از دوست شمالیت بخواه ترجمه کنه !

    پاسخ:
    پاسخ:

    میترسم درخواست ازدواج باشه
    بنده خدا فکر بد کنه درموردمون!
    ریسکه!
    حاجی اینو جدی میگم تا وقتی شما شاد نباشی من هم شاد نیستم بابا حاجی من خودم کوه دردم میومدم اینجا آروم میشدم {از بس شاد و سرحال بودید}حالا که شما ناراحتید ما شاد باشیم....نامردیه.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    فقط همین یکی ماجرا تراژدیه
    مابقی کمدین!
    بهتون قول میدم!
    جبران میشه ایشالا
    والا...
    اصلا حاجی من تا داستان غمگین میشنوم اشکم درمیاد{اشکم لب مشکمه}الا هم چندروزیه ذهنم درگیره این ماجراست.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه پست میزارم به افتخارتون
    که یه لبخند هم بزنین
    کنار اون همه اشک!
    والا...
    اینقدی طولانیع یعنی،؟ (اشاره ب جواب کامنتای بالا)

    پاسخ:
    پاسخ:

    چی طولانیه؟!
    پست های عشق کذایی؟!
    راستی حاجی به ما سری نمی زنی ؟ یکمم با ما اورانیوم غنی کن !

    بابا 5 تا طلبه تو یه اتاق ، دوستان هیچکدوم پایه ی کمک به ما نیستن ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    امروز اولین فعالیت عملیمو واستون انجام دادم!
    اونم از زور شرمندگی!
    این رفقای ما اگه فرصت کنن به اندازه کافی بخوابن هنر کردن!
    همه استادن و کلاس و جلسه و ...
    بیکاره توشون ماییم!
    دیگه شما خودت حساب کن
    والا...
    ای وای من از الا گریه هام شروع شده ...............

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه چی؟!
    بیخیال بابا!
    به قول استاذنا:
    "دنیا همینه دیگه!"
    والا...
    من واسه خودش گفتم البته تا وقتی پای من وسط نیاد....
    اینارو بیخیال حاجی بقیشو کی می نویسی؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر وقت حسش بیاد!
    سعیم بر اینه که هرشب!
    پنج شنبه و جمعه هم ایشالا اضافه کاری میکنم!
    ماله من که....بیخیال حاجی اصلا چه معنی داره لپ تاپ میخواد چیکار...
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم از اول همینو گفتم!
    شما دایه دلسوزتر از مادر شدین!
    والا...
    (از کیسه حاجی میبخشین؟! والا بازم!)
    خوب حاجی جان یه لب تاپ هم به اون بدید....راستی سلام

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    چهارتا بیشتر نداریم خب!
    شرمنده!
    اگه لپ تاپ شما بی استفاده است ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی