حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 630: زیارتنا السریعه! (یه زیارت سریع!)

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ب.ظ

رفتم حرم

یه زیارت اورژانسیو...

برگشتم!!!


پ.ن:

تو یکی از باغچه های نزدیک حرم

یه کیف مشکی شیک زنانه افتاده بود!

وسط باغچه رو خاک!

نخواستم خودم بهش دست بزنم

ورودی حرم یه امانتداریه

به مسئولش میگم:

یه کیف زنونه فلان جا افتاده

احتمالا دزدیدنش

خالیش کردن و انداختن اونجا!

یکی رو میفرسته که بیارتش!

  • ۹۲/۰۸/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

دزدی خیلی زیاد شده اطراف ِ حرم . اگه حدست درست بوده بیچاره صاحب کیف...

پاسخ:
پاسخ:

باور کنید من بیگناهم!!!
ای بابا ! به بچّه ها گفته بودم کیفو بندازین یه جایی که تو چش نباشه ها !

پاسخ:
پاسخ:

تازه کارن دیگه!
چه میشه کرد؟!
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: حاجاغا؟ چرا نخاستی خوئت بش دس بزنی؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    به خاطر مسیولیت شرعیش!
  • یک بیوتکنولوژیست
  • برادر من سلام منم برسون فی زیارات البرقیک!

    پاسخ:
    پاسخ:

    به روی چشم برادر!
    ببخشید که قم توفیق زیارتتون رو پیدا نکردیم!
    واقعا ببخشید
    (اتفاقاتی افتاد که واقعا نمیشد!)
    :((
    عشقولانه ها
    زیارت که روح آدمو صفا میده.
    البته فکر کنم عشق هم صفا بده اما شکست عخشی نع

    پاسخ:
    پاسخ:

    زیرکانه بود!
    آورین!
    البته خالی شدید
    حالا هر کی تجربه ای چیزه داره بیاد به حاجی بگه که حالش بهتر بشه
    و دیگه این اتفاقا تو زندگیش نیفته
    به جان خودم جدی می گم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    عاری!
    به امید خالی تر شدن!
    ولی نه تورو خدا!
    تجربه های منفی رو بگید من حس خودکشی بهم دس میده!
    ر.ک: پست ثابت! مورد چهارم!
    والا...
    بهتر میشه ان شاءالله
    دیگه از این پست ها هم نذارید. خواننده جیگر کباب میشه چه رسه به نویسنده

    پاسخ:
    پاسخ:

    کدوم پستا؟!
    زیارت یا عشقولانه ها؟!
    نگید که مربوط به این پست ها نمیشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    مربوط به حالمون میشه!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم

    پاسخ:
    پاسخ:

    کلا مهندسها نگاهاشون خشک و مهندسیه!
    :))
    به به حاجی شرلوک هلمز
    خوب بلدید ها


    اما چی شد یه هو هوای حرم بانو رو کردید؟خوش به حالتون

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)
    هویجوری!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • زیارت اورژانسی.چه بامزه:-)
    حاجی.یه کارمیکنی؟!!!!
    بی زحمت آمارگیروبلاگتو درست کن.آدم میادمیبینه تنهاست غربیش میکنه

    پاسخ:
    پاسخ:
    شرمنده!
    همینجوری که هست دوسش دارم!
    ماهها واسم کار کرده و زحمت کشیده!
    الان که باید مراقبش باشم و دستشو بگیرم
    دلیتش کنم!
    این مردونگیه؟!
    انصافا؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی