حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 627: الان کلکم راضون؟! (الان همه راضی ان؟!)

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۵۳ ب.ظ


اینقدر پشت سر اون آمارگیر آنلاینمون حرف زدید

بیچاره قهر کرده!

گیر داده که هیچ وقت بیشتر از یه نفر نیستش!

حالا شما جوابگویی که بهش گفتی: 

سرکاریه؟! الکیه؟!

حالا خوب شد؟!

راضی شدی؟!

والا...

  • ۹۲/۰۸/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۷)

خوب گفتیم اصن ! D:

پاسخ:
پاسخ:

به این میگن پاسخگویی؟!
من به خاطر چنین مخاطبان پاسخگویی خدارا شاکرم!
والا...
  • باران سادات
  • الان فک کنم مخاطب این پست منم.....
    اگر میدونستم اینقدر حرفم برو داره چیزای دیگه هم میگفتم....
    الفراااااااااااااااااااااار.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    ضمیر مرجع خودشو پیدا میکنه!
    از دس حاجی در رفتی
    خدا رو چیکار میکنی؟!
    والا...
    آره این آمارگیره جوگیر شده!
    یا جن ها کار خودشونو کردن و جلو چششو گرفتن دیگرانو نبینه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    شایدم خسته شده زبون بسته!
    منم هستم حاجی رفیق.

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی میخوامت رفیق!
    از بس استفاده نکردم خودم هم درست بلد نیستم
    همین مگه نبود؟

    البته چیزی هم توش ننوشتم که بخوای بخونیش

    می خوام بدونم چرا دختره ازدواج کرد؟
    مگه قول وقرار نزاشته بودی؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    حیف که به روح اعتقادی نداری!
    &
    به اونم میرسیم!
    هعی...
    سلام

    حالا شما خودتون رو ناراحت نکنید...
    این عکسه فکر کنم در ادامه ی انکسار القلبیه رخ داده باشه ها... حالا بهونه آمارگیرو گرفتین!

    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    چیه؟!
    ما نمیتونیم بهانه گیر باشیم؟!
    والا...
    من هستم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم
    و بقیه دوستان!
    اما...

    آدرست چرا وارد نمیشه؟!
    :((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی