حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 622: الانذار!!! (هشدار...)

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۳۱ ب.ظ


خانم صابخونه نذری آورده!

تازه گرمش کردم که بخورم!

بعد که خوردم 

اونوخ میام اون پست شکست عشقی رو مینویسم!

گفتم معطل نشین یهو!

والا...


پ.ن:

پست آتی هم مخاطب خاص داره!

که میدونم خیلی مشتاقه در این مورد بدونه!

:)

  • ۹۲/۰۸/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

  • خانم یک هفتم...
  • دیگه کاریه که از دستمون بر میاد دیگه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خسته نباشید عرض میکنم!
  • خانم یک هفتم...
  • دیگه کاریه که از دستم برمیاد...

    پاسخ:
    پاسخ:

    آجرک الله!!!
    حاجی آقا بذارید پای دعاهای این چند روز!
    یا از تعداد صلواتاتون کم کنید لطفا !
    ما اگر خوراکی فاتحه ای تعارفمان کنند برنمی داریم تا اگر خدایی نکرده ،خواستیم فاتحه ای بفرستیم برای خودمان باشد !(شوخی مثلا)
    اگر استفادش نکرده بودم الان اینقدر بابت قیمتش تایپ نمی کردم
    بدبختی اینجاست که استفادش کردم !
    +مثل یکی از فیلم های سینمایی ها شده البته اینبار کار برعکسه !


    پاسخ:
    پاسخ:
    پنجاه تا خیرشو ببینی!
    اینم واسه این که مشتری هستی وگرنه تخفیف نداره!
    والا...

  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: این حاجاغارو دیدین ؟ همش پوزه استرخ رفتنشو میده
    همهمه ی زنان: بله بله
    یکی از زنان : مخاطبای وبلاگشم اکسرن زنن
    انگل : دخترم هست
    همهمه ی زنان: بله بله
    خیالات: عفت جون؟ اون کیسه سبزیو بیار اینورتر
    همهمه ی زنان: دختره شمسی کوره شوهر نکرد؟
    خیالات: وا...ملوم نیس تو شهره غربت چه غلطی میکنه
    همهمه ی زنان......

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا ما یه بار بیشتر استخر نرفتیم این چند ماهه!
    چقدر یک کلاغ چند کلاغ میکنن این خانمها!
    تا بوده تو بلاگفا و غیره همین بوده!
    مگه من مقصرم؟!
    واسه دختر شمسی خانم هم دعا میکنیم!
    غیبت هم ممنوع!
    والا...
  • خانم یک هفتم...
  • از همین تریبون به مخاطب خاص حاجی سلام عرض میکنیم...

    پاسخ:
    پاسخ:
    ما هم از همین تریبون تو روح شوما سلام وصلوات میفرستیم
    که واسه حاجاغای مملکت حرف درمیاری!!!
    والا...
    حاجی عکس قحطی بود؟
    آدم فکر میکنه چمنا رو از بغل دستشون کندن بریزن تو دیگ آش....
    آخه زمین چمن دورشون کچل شده

    پاسخ:
    پاسخ:

    من دقت نکرده بودم!!!
    اورین به شما!
    چمن نذری هم خوردن داره!
    والا...
    حاجی آقا
    اینقدر دنبال یه چنین عکسی برای یکی از پست هام گشتم(همه جور عکسی بود ) ولی چیزی پیدا نکردم
    و دست آخر مجبور شدم یه عکس کاملا بی ربط با موضوع بزارم
    الان خیلی خوشحال شدم این عکس رو دیدم
    با اجازتون عکس شما رو برای اون پست استفاده می کنم !


    پاسخ:
    پاسخ:

    میشه صد تا صلوات!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی لپ تاپ دخترصابخونه رو هم بگیر!!!!!!!!!:دی
    تاموقعی نظرا روهم جواب بده:دی
    باز رو هم میشه!!!!جواب نمیدی

    پاسخ:
    پاسخ:

    به حاجاغای مملکت تیکه بنداز
    بعد سر پل صراظ که افتادی به التماس!
    اونجا واست از دور شکلک درمیارم!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی