حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

چند روز پیش عموم زنگ زد

(کاری که تا حالا نکرده!)

تازه از خواب پا شده بودم و میخواستم برم سرکار!

من: سلام !!!

او: سلام آیه الله!

(عموم منو اینجور صدا میزنه!)

من: صبحتون بخیر! چه عجب؟!

او: تو آخر زن گرفتی یا نه؟!

(انگار نه انگار باهاش احوالپرسی کردم!)

من: نه!

او:چرا؟!

من: نشده دیگه!

اوک تو چرا این دفعه که اومدی خونه تون، به من سر نزدی!!!؟؟؟

(درسته که بزرگ فامیله ولی چه توقعها! والا...)

منم هر چی فک میکنم که چرا برخلاف همیشه به عموم که تنها عمو هم هست سر نزدم

هیچی یادم نمیاد!!!

هر دو ساکتیم

من در فکر و او در انتظار!

یهو یادم میاد و میگم:

من: یه نصفه روز بیشتر خونه نبودم، بقیه شو مشهد بودم! فرصت نشد!

او: خب ببین! یه موردی برات پیدا کردم! خیلی دختر خوبیه!

من: دوباره شروع شد!!! (البته تو دلم! و با خنده!!!)

او: دارم صحبتهارو میکنم! بعدا! بهت خبر میدم! خداحافظ!

(بوق ممتد...)

...

(آیکون حاجی در حال کندن موی سر و ریش و همزمان کوبیدن سر به دیوار!)


پ.ن: 

مکالمه کاملا واقعی بود!

والا...


  • ۹۲/۰۸/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

ههههه
چ عمویی !!!

پاسخ:
پاسخ:

والا...
  • باران سادات
  • حاجی جون من خودم بچه آخوندم....با ما ازین شوخیا نکن.....
    ماشالا جیب آخوندا که میدونی تههههه نداره.....پس یه عروسی واقعی میگیری....نه مجازی!!!!!
    آندرستند؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    صدا نمیاد!
    الو؟؟؟
  • باران سادات
  • حاجی باید تمام پایه های ثابت ملاقات کنننده ی وبت رو عروسیت دعوت کنی.......
    آندرستند؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    باشه حتما
    یه عروسی مجازی ترتیب میدم توووپ
    با تصاویر زیبایی از شام و شیرینی و ماشین عروس و اینا
    یه چت روم هم واسش میسازیم
    دوستان هشت تا دوازده شب همه دعوتن
    بعد هم وب رو میترکونیم
    خوبه؟!
    :))
    یاد ِ ی جوکی افتادم ک احتمالن شنیدی ولی حالا نشنیده باشی هم چون محرمه نمیگم !

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس لطفا یادتون باشه بعد از محرم بهم بگید!
    اشکال نداره،در عوض اگه عموتون مثل همیشه سرعت عملش خوب باشه،دیگه لازم نیس بخاری راه بندازین

    پاسخ:
    پاسخ:

    فک نکنم!
    قراره بپیچونمش!
    ~X(
    آیکنش این میشه..

    پاسخ:
    پاسخ:

    برو بالا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی