حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 618: الثمره الاخلاقیه! (نتیجه اخلاقی!)

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۳۳ ب.ظ

نه زن گرفتیم

نه بخاری رو راه انداختیم!

نتیجه اخلاقی: محکومیم به تحمل سرما!


  • ۹۲/۰۸/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۴)

  • باران سادات
  • آهااااااااااااااااااااااااااااان....ای شیطوننننننن....
    پست پیشنهاد میکنم خانومت تپل مپل باشه که قشنگ گرمت کنه...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله!
    هرچند من که اصن متوجه نشدم منظورتون چی بود!
    والا...
  • باران سادات
  • واااااااااااااااااااااااااااااا....ینی چی؟؟؟
    ینی رسالت زن بخاری روشن کردنه؟؟؟؟؟؟
    حاجی از شما توقع نداشتم!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    نخیر
    بنده همچون جسارتی به حامعه باکمالات و جمالات نسوان نکردم!
    من کجا گفتم که خانمها باید بخاری رو شن کنن؟!
    والا...
    حقیر عرضه داشتم
    زنی هم نداریم که برایمان نقش بخاری را ایفا کند
    مهم نیست
    مفاهیم خیلی متعالین
    از حیطه فهم مجردین خارجن
    خودمم نمیفهمم چی دارم میگم
    بیخیال
    آخی غصه نخور حاجی
    اونجا قمه زیاد سرد نیست.
    ایینجا سرده و ما هنوز بخاری روشن نکردیم . تازه ازدواجم نکردیم!
    همدردیم شدید!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    اصن ما غصه های خودمون یادمون رفت
    و نشسته ایم به غصه خوردن واسه شما!!!
    شما دیگه اورژانسیه موقعیتتون!
    والا...
    من فهمیدم چی کار کنی
    تو وبلاگت چت روم بزار. اونایی که این جا انلاین هستن می تونن باهم چت کنن. حتی در غیاب شما.
    اون وقت شما هم می تونی بفهمی کیا هستن کیا نیستن
    نظرت؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    منفیه!
    مسئولیت داره که من قبول نمیکنم!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی