حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 573: اراده السفر!

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۳۲ ب.ظ



فردا میرم شهرمون به خانواده و سه قلوها سری بزنم

و بعد مشهد الرضا علیه السلام!


پ.ن:

به یاد همه دوستان هستم!

(مگه اونایی که باز بیان کامنت التماس دعا و ... بزارن!)

والا...

  • ۹۲/۰۸/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۹)

خوش به حالتون!!
سه قولو ها...!!
نمیگیم التماس دعا :| ولی زیارت قبول که دیگه منعی نداشت.ایکن زبون درازی
چه لذتی داره دیدن خانواده بعداز مدتها ....
انشالله بسلامتی و دل خوش برید و برگردید ....
من؟التماس؟دعا؟شیب دار؟کامنت؟مخاطب خاموش؟
ما دعا نمی خواهیم... سوغاتی می خواهیم... :تیر

پاسخ:
پاسخ:

پس یا باید بیاید قم تحویل بگیرید
یا این که هزینه پست رو خودتون متقبل بشید!
والا...
حاجی تروخدا ایندفعه ملاحظه کن رفتنی بلاگفای مارم نبر!

پاسخ:
پاسخ:

نگران نباش رفیق!
به علیرضا سپردم!!!
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • ماروهم دعا کن

    پاسخ:
    پاسخ:

    به چشم!
    نه ندارم ولی شما قبول کنی گیر میارم

    پاسخ:
    پاسخ:
    ... که از فردا نهی آگه!!!
    حالا حاجی ما ریش گرو بذاریم هم افاقه نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    داری اصن؟؟؟!!!
    عکس سه قلو ها رو نمی ذاری ؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    حرف خوبیه!
    اولی از دومی مهمتره...........

    پاسخ:
    پاسخ:
    احتمالش هست!
    حاجی تو رو خدا یادت نره دعا کنیا.
    سفر به سلامت

    پاسخ:
    پاسخ:

    چشم چشم چشم!!!
    سلام حاجی.
    من میخونمت ولی خاموش:))))ببخشید اخه شبا باگوشی میامو معمولا دیگه داره وا میرم ولی بازم میخونمت اینه ک خاموش شدم
    التماس دعا حاجی
    راسی میدونسی این پیت594ته؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    لطف داری شما
    نه نمیدونستم
    شماره من که متفاوته و البته اشتباه دیگه
    محتاجیم به دعا
    بسلامتی حاج اقا اون 3تا رو از طرف ما ببوسید
    وایسا حاجی تا یادم نرفته یادت نره منو هم دعا کنی....حالا برو بسلامت

    پاسخ:
    پاسخ:

    اولی اجابت میشه
    دومی نه!!!
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات که چشم به حرم دوخته....

    پاسخ:
    پاسخ:

    هیچ چشم و دستی خالی برنمیگرده از اونجا...
  • خانم مهندس
  • باید اعتراف کنم :تهدیدت گرفت حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    مثه همیشه!!!
  • خود خود خودم
  • حاجاغا کف دستونو دیدین یاد من بیفتین
    هم اکنون به دعای سبز شما نیازمندیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی تو قنوت؟!
    دعاهای ما آبیه
    اشکالی نداره؟!
    خخخ
    مث اینکه امام رضا خوب وقتی طلبیده...
    به سلامتی بری برگردی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره خوب موقعیه!
    ان شاء الله
    دیشب منم شاهچراغ بودم خیلی به یادت بودم خیلی حاجی ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    ای جانم به قربانت رفیق!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی