حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 571: کلهم قضاه یقضی!

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۴۳ ب.ظ

سه بار این پست رو نوشتم

باز پاکش کردم!

...


پ.ن:

از قضاوت شدن بدم میاد!

اونم قضاوت نابجا!

  • ۹۲/۰۸/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۷)


همچنان نمی دونم چی بگم..
هرچه را بر خود نمی پسندید بر دیگران هم مپسندید!

(حاجی آقا اینو از همکارای خودتون بار ها و بارها شنیدم )
قبلا توی اینجور موقعیت ها اقلا یه روزی حرص میخوردم.
الان نه دیگه.
این ها هم یک گونه ای از آدم ها هستند که وجود دارند و خواهی نخواهی با کمترین اطلاع یا حتی بدون اطلاع قضاوت می کنند آدم های دیگه رو.
نمیدونم چی باید گفت. من معمولا سکوت میکنم. نمیدونم که درسته یا نه البته.
چکار باید کرد حاج آقا؟

پاسخ:
پاسخ:

اول پرهیز از مواضع تهمت و قضاوت جهت عدم وقوع
مثه پاک کردن اون پستها که گفتم
دوم سکوت و بی اعتنایی پس از وقوع
به نظرم!
کاری نداره که
...قضاوت آدمایی که مارو ندیدن و نمیشناسن رو به هیچ جامون نباید حساب کنیم...والا

پاسخ:
پاسخ:

عآره والا...
  • خانم مهندس
  • کدوم پستو میگی؟؟؟!
    ما که اینجاچیزی نمیبینیم!!
    چی شده؟؟؟!!
    [آیکونِ من درحالی که دارم میمرم از فضولی]

    پاسخ:
    پاسخ:

    چش بصیرت نداری تقصیر منه؟
    حالا خوبه همه دیدن!
    والا...
  • خود خود خودم
  • هعی!مثکه زود قضاوت کردم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    شایدم نه!
  • خانومه اقای x
  • چته حاجی مینویسی
    پاک میکنی؟
    نبینیم غم حاجیمونو

    پاسخ:
    پاسخ:

    درس میشه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی