حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

در جدال عقل و عشق

همیشه عقل برنده است!

تجربه این را به من نشان داده!

اما...

چندی دیگر عشق با قامتی رسا و برومند باز میگردد

و این عقل است که با زخمهای پیشین در برابر او میایستد

و هر بار ناتوانتر از قبل!

...

  • ۹۲/۰۸/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۲۲)

  • باران سادات
  • ینی عاشق شدی؟
    بگوووووووووو.....من تحملش دارم،،،،،،، خخخخخخخ....
    :|
    سلام حاجی
    از جوابتون خعلی قانع شدم.خوشم اومد.میشه از این نوع پست بازم بزارید و پروبالش بدید.یه طوری بیشتر توضیح بدید.این پستو دوسسسسسس دارم
    عشق رازیست به اندازه ی آغوش خدا

    عشق آنگونه که می دانم و می دانی نیست...


    منتظرش باشین میاد!
    میاد...!
    عقل وقتی برنده میشه که عشق آتشین تبدیل میشه به دوست داشتن معمولی!!وبعد هم نفرت!!
    عقل وقتی برنده میشه که عاطفه ت قشنگ زده لهت کرده !
    أه!
    لعنت به عقل که اینقدر کند عمل میکنه ...
    بی عرضه و کم زور!!
    ای میرتسم از اون روز
    ای میرتسم
    یعنی بیاد دهن منو عقلو یه جا سرویس کرده!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا واقعا میترسی یا میرتسی؟!
    خخخخخخ
    سلام حاجی
    حاجی عرفانی جواب نده.
    تنش زخمی هست یعنی چه؟یعنی نتونسته به استدلالات عشق پاسخ بگه؟اصلا عشق با عقل چکار کرده؟ چرا باید عشق دست از سر کچل عقل برنداره؟اصلا چرا باید عقل بهش میدان بده؟ارجوک سید اجب سوالی

    پاسخ:
    پاسخ:

    عقل مظهر منطق است و عشق عاطفه!
    واسه همین همیشه کنتاکن!!!
    و هردو هم خواهان این که انسان راه اونارو در پیش بگیره!

    عقل دردها و زخمهای خودش را فراموش نمیکند و همواره زخمی است
    اما عشق حتی زخمهای خودش را نمیبیند و دیوانه وار و انتحاری میجنگد!
    لایک!

    پاسخ:
    پاسخ:

    لایک به رسم الخط اسمتون!
    یه نقبی بزن به حضرت مولانا

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما زحمتشو بکش!!!
    :))
    بپّا به گمنامی نرسه !

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلیم عالی!!!
    حاجیا دور نیکنامی رفت
    نوبت عاشقی است یک چندی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    نوبت بدنامیست!!!

    امشب اومدم تمام دسترسیها واسم غیر فعال بود!
  • خانم مهندس
  • چی؟؟!!
    زیر سیکل بنویس بابا خخخخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    آهان!
    پس مدرکتو از سرکوچه خریدی!!!
    خخخخخخخ
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: عاره رفیق...

    پاسخ:
    پاسخ:

    هوم!
  • خود خود خودم
  • خیلی هم خوبه و عالی
    ولی خب یه آمادگی قبل پست ادبی بذارین،بعد یهو برین تو عمق مسایل عشق و ادب و عرفانی!
    ذهن ما که صراط مستقیمه...
    شمارو نمیدونم والا!!!!¡¡¡

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما باید با آمادگی قبلی بیاین!!!
    والا...
  • خود خود خودم
  • پس من؟!شما پست مخوف جدال عقل و عشق میذارین...
    والا آدم فکرش منحرف میشه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    بده پست ادبی از خودمون در کنیم؟!
    حالا کی اینجا فکرش منحرفه؟!
    اینو بسیار قبول دارم حاجی
    وهربار عقل ناتوانتر است
    چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    چون تنش زخمی است و بهبود نایافته!
    ولی این دله که همیشه زخم و زیل بر می گرده پیش عقل اونم سرافکنده.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    ؟؟؟
    بنویس رساتر، برومندتر حتی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
  • خود خود خودم
  • عاشقی بد دردیه...
    حاجاغا مثکه گرفتارش شدین...

    پاسخ:
    پاسخ:

    من؟!؟
    چه پست رعب بر انگیزی..
    .
    تشکر فراوارن...

    پاسخ:
    پاسخ:

    مجادله عقل و عشق رعب برانگیزه همیشه!
  • آقای خوشحال
  • چه تعبیر جالبی ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمایی از واقعیت این روزهای من!
    فدا ی اون تعبیرت حاجی که چه کردی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوب شده؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی