حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 569: قلیل ولکن یدوم!

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۵۶ ب.ظ


بعضی شبا هم عآدم پست نزاره بد نیست!!!

والا...


پ.ن:

قلیل یدوم

خیر من کثیر لایدوم!

کار خیر کوچیکی که همیشه انجامش بدی

خیلی بهتر ها از کار بزرگیه که بار اول و اخرت باشه!


(امیر المومنین علیه السلام)

  • ۹۲/۰۸/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۷)

you have a very good weblog ,i love it
and you are entersting man
گلی به جمالت حاج آقا
آقا سید!!
به جون خودم هروقت عجله دارم و میخوام بیام اینجا استرس دارم که حتما یه عالمه پست جدید گذاشتید!!و من نمیتونم کامل بخونم!

پاسخ:
پاسخ:

هعی!!!
  • ریحانه السعید
  • والا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
    همیشه وقتی از حضرت علی (ع)
    صحبت میشه دلم برای شیعه ها می سوزه!
    ایشون هم یه روانشناس بزرگن ،هم قهرمان هم اسطوره ...
    بعد میرن از شخصیتای هالیوودی و بالیوودی الگو برمی دارن !

    []
    _________________________________
    +ممنونم از اینکه این سبز عمیق رو تواین پستتون پاشیدید !

    پاسخ:
    پاسخ:

  • باران سادات
  • آخخخخ خدا خیرت بده.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    نوش جان!
    حاجی باز این بلاگفا قاطی کرده منو تو مدیریت وبم راه نمیده هرچی بهش میگم بابا وب خودمه کارش دارم گوشش بدهکار نیست...............
    حاجی بیا اعتراف کن اگه دست تو تو کاره......

    پاسخ:
    پاسخ:

    ادرس وبتو بده
    تا بگم آزادش کنن!
    والا...
    آره..
    عادم بعضی شبا سکوت کنه خوبِ..

    پاسخ:
    پاسخ:

    درست میفرمایید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی