حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

مدرسه علمیه /  روز داخلی /  عید غدیر


تا پاتو از حجره میزاری بیرون!

یکی: سیّد!!! سلام!

من با تعجب: سلام!

میری تو آشپزخونه طبقه وضو بگیری

یکی: سلام سید!

یکی دیگه: سلام عاغا سید!!!

من: سلام! سلام!

(تو دلم میگم: چشونه اینا باز؟!)

لباس میپوشی بری حرم

از تو حیاط که رد میشی

چند تا از رفقا با لبخند های شیطانی!!! از لب حوض پا میشن

و با ادا و اطوار فراون و دولا و راست شدن های مضحکانه ادای احترام میکنن!!!

کلمه "سید" از زبونشون نمیفته!

اخر حاج احمد میگه: 

سید عیدی بچه ها رو بده داری میری بیرون!

(تو یه لحظه متوجه همه چی میشم!)

من: حاج احمد برو خدا روزیتو یه جا دیگه بده!

سیدم کجا بود؟!

هر چقدر تو سیدی منم سیدم!!!

بچه ها: نه عاغا سید! نفرمایید! شکسته نفسی نکنید و ...

یکی: سید به زبون خوش بده که حلال باشه!

من: برو بابا!

یهو دستام از پشت قفل میشه!!! و بچه ها میریزن دورم!

حاج احمد که از همه باهام صمیمی تره دست میکنه تو جیب پیراهنم

و هرچی پول دارم بیرون میاره

خدارو شکر پول درشت توش نیست!

سریع قسمت میکنن و با خنده دور میشن

تا یکی دیگه رو یه روزه سید کنن و لخت!!!

دستهامو ول میکنن!

بر میگردم به زورگیر مربوطه یه نگاه عاقل اندر سفیه میکنم

خودیه!

همیشه صداش میزدم: علی غول!!!

از بس گنده و هیکلی بود!

چیزی بهش نمیگم!

بدبخت سر خودش هم کلاه رفته!

همه زحمتها رو اون کشیده

اما سر اونم کلاه گذاشتن!

و دستش مونده تو پوست گردو!!!

حسابی حالش گرفته شده!!!

ار رفقاش نارو خورده!

دست میکم تو جیب شلوارم

فقط یه سکه پونصدی دارم!

صداش میزنم: علی غوول!!!

برمیگرده

سکه رو میزارم کف دستش و

میگم: بیا بدبخت!!!


  • ۹۲/۰۸/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۴۱)

اوممم "سید"همینکه رمز عابر بانکتونو به عنوان عیدی نخواستن خدارو شکر کنین
حاجی
سید
روحانی
طلبه
در قم
باجنبه
باحال
مرد
اهل زندگی
میانه رو
اهل شوخی
و مهم تر از همه بی ادعا
بهتون تبریک میگم
کاشکی جوونایی که میگن اخوندا دنیا و. اخرتشون خرابه بیان شمارو بشناسن
من شما رو به زودی لینک میکنم
راست میگیا...برم یکم فک کنم
  • آقای خوشحال
  • حاجی میگن کامنت مردم خوردن نداره
    شب بخیر ..خخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    مخصوصا کامنت عادمای خوشحال!!!
    والا...
  • آقای خوشحال
  • بله حاجی بنده مختلسم (اسم مفعول) حالا کی اختلاس کرده ازم رو نمیدونم
    حاجی جون راضی به زحمت نیستیم والا..چ کاریه؟اینهمه مشقت برای تایید کامنت ؟خخخخخخ.
    ما میریم بخوابیم شما هم تشریف ببر

    پاسخ:
    پاسخ:

    میبینم دستی بر اتش داری!!!
    ایول!
    اگه بزاری!!!
  • آقای خوشحال
  • عه زودتر میگفتی خب ... دوستان تا چند ساعت آینده میتونین عیدی بگیریرد..
    چون باید با پیک برسونم دست حاجی....

    پاسخ:
    پاسخ:
    بنده از زیر پتو و در تاریکی مطلق دارم تایید میکنم!
    ایشون مختلسن
    بهشون اعتماد نکنید دوستان
    والا...
  • آقای خوشحال
  • باشه حاجی جون من برمیگردونم به خودت،خودت پخش کن بین بچه ها
    دوستان میتونین تا چن ثانیه دیگه عیدی خود را از حاجی دریافت کنید

    پاسخ:
    پاسخ:
    دروغ دیگه!!!
    بعد از اختلاس ایشون بنده تمام حسابامو بستم!!!
  • آقای خوشحال
  • خب ..حالا کی میخوای عیدی بچه هارو بدی؟من راضی نیستم بیین خواننده هات فرق بذاریا

    پاسخ:
    پاسخ:
    ما ذمه خودمونو بری کردیم
    حالا بمونه بعضی چقدر حق الناس گردنشون اومد
    واسه خوردن عیدی بچه ها
  • آقای خوشحال
  • دیگه ببخشید ازین به بعد کمربند میبندم ....

    پاسخ:
    پاسخ:
    نوشدارو بعد مرگ سهراب؟!
    والا...
  • آقای خوشحال
  • باشه حاجی گفتن نداره ولی چون اصرار کردی میگم: آره حاجی جون بالا کشیدم خب چیکار میکردم شلوارم داشت میفتاد پایین
    حالا هی شمام به روم بیار والا

    پاسخ:
    پاسخ:
    حرفی نیست
    فقط چرا اینقدر دیر!!!
    والا...
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • معلومه ک نه این مرا کافی نیس
    :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    به سادات حقیقی مراجعه کنید!
  • آقای خوشحال
  • حاجی جون، من یادم نمیاد همچین چیزی به من گفته باشی

    پاسخ:
    پاسخ:

    مرد باش و بگو بالا کشیدم
    نمیخوام سهم بچه هارو بدم!
    والا...
    دویست هزار تومن پول کمیه مگه؟!
  • آقای خوشحال
  • حاجی ممنون بابت عیدی راضی به زحمت نبودیم
    (ستاد ایجاد تفرقه )

    پاسخ:
    پاسخ:

    قرار بود عیدی ای که به شما دادم بین دوستان قسمت کنید!
    هنوز کسی چیزی به حسابش واریز نشده!!!
    حاجی آقا
    سید هم که هستین ،عیدتون مبارک !

    هدیه ی منو_که گفتین گندشو در نیار_که ندادین !
    ولی عیدیِ سید ها یه چیز دیگه است!



    پاسخ:
    پاسخ:

    شایعه پراکنی نفرمایید!
    ولی شما هدیه مارو دادید!
    به سادات مراجعه بفرمایید!
  • باران سادات
  • بیا بدبختت خیلی باحال بد....چون میدونم چجوری تلفظ کردی.....بدددددد بخخخخخت.....خخخخخخخخخخخخخخخخ....

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    ایووول سید دست به عیدی دادنت خوبه........یه نگاه هم به رفقای مجازی کن

    پاسخ:
    پاسخ:

    دعاشون کردیم!
    حاجی بی پول .....حاجی خسته...حاجی آقلادی گِتدی یاتدی

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان اینو باید بدم دارالترجمه؟!
    حاج آقا به دوستان پیشنهاد کنین برن سومالی واسه تبلیغ !مطمئنّم یا دزدان دریایی جذب این عزیزان طرّار میشن و به راه راست بر می گردن ، یا این عزیزان جذب دزدان دریایی !

    راستی سید جان عیدی ما رو نمیخواد نقدی بدی زحمتت میشه . شماره کارت میدم دعای خیرت رو کارت به کارت کن !

    پاسخ:
    پاسخ:

    بهشون میگم!
    واریز شده! یه سر به حسابت بزن!
    نه من خودم سیدم به همه عیدی دادم

    پاسخ:
    پاسخ:

    سید بودن دلیل نمیشه که خودتون عیدی نگیرید!
    زرنگتر از این حرفها باشید!
    والا...
    عاغا سید منم عیدی می خواااام

    پاسخ:
    پاسخ:

    ای بابا!!!
    واقعا دل خجسته ای دارن بچه ها


    پاسخ:
    پاسخ:

    برو بالا...
    چه دردناک

    پاسخ:
    پاسخ:

    شیرین! چرا دردناک؟؟؟
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • " وقتی که پولی در بساطم نیست اول

    له می کند من را شبیه خاوری که:

    ترمز بریده باشد اما بعدش آرام

    می گویدم: پیتزا برایم می خری که ؟!! "




    پاسخ:
    پاسخ:

    وایی..!!
    سید خیلی باحالین!
    ایول !!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سید و ...!!!
    به آقا سید احوال شما....
    (من باب این که واسه ساله دیگه میخمون رو کوبیده باشیم و عیدی مبسوط بگیریم)
    حالا درست که تازه به اینجا تشریف فرما شدیم ولی خب دلیل نمیشه که...

    پاسخ:
    پاسخ:
    استغفرالله!
    کو تا سال دیگه!
    کی زنده کی مرده!
    والا...
    خیلی خوش اومدید! خیلی!
    ماشالا رفیقا همه گدا!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    همه طرّار!!!
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: شما چه شوخیایه باحالی دارین...
    حالا مام شوخی داریم:
    همکار: خیالات
    خیالات: بله!؟
    همکار: نرفتی توی دفتر؟
    خیالات: نه! چه خبره؟
    همکار به بقیه ی همکاران: وا! چرا هیشکی به این نگفته..
    (زمزمه ی همکاران)
    خیالات: چی شده
    همکاران خیره نگاه میکنند
    خیالات با وحشت: میگم چی شده؟
    همکاران که قشنگ زانوان خیالات را شل کردند: برو امضا کن حقوق میدن!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بیشتر شبیه فیلم ترسناک بود!!!
    والا...
    حاج اقا !!!خیلی برا خودتون پپسی وا نمی کنین؟؟؟!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!
    چون اصن من پپسی نمیخورم!
    والا...
    فردین بازیه حاج اقا گل میکند :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    خیلی بامزه بود!
  • ریحانه السعید

  • منم عیدی میخام!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا سال دیگه!
    والا...
    برو
    برو خسیس
    برو پرو
    برو ادم باش
    دودره باز تک خوره معتاده زشت!!!
    هنوز باهات قهرم...با من حرف نزنا

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیشه شما توقعاتتونو کم کنین
    که نه من مجبور شم برم نه ادم شم؟!
    اینجوری که همه کارارو من دارم میکنم!
    والا...
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • ما بی نصیب موندیم از عیدی شوما سید

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما مشمول دعای خیر مایی!
    ایا این شما را کافی نیست؟!
    :))
  • خانومه اقای x
  • دیگه نیومدی هم نیومدی مهم نیس! کم کم باید به تایید کردن کامنتامون قانع

    پاسخ:
    پاسخ:

    تازه حالا که پستاتون قشنگ شدن و جوون گرفتن؟!
    نامردیه!!!
    حالا واقعا سیدین یا نه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما هم عیدی میخواین؟!
    :(
    چه دوستان لوسی دارید. البته شرمنده

    پاسخ:
    پاسخ:

    من عاشقشونم!
    بیا بدبخت؟
    آقا کلی خندیدم. به این بیا بدبختش.
    بالاخره اگه زرنگ بودی هرچه از کف داده بودی باز میستاندی.
    علی غولو نیگا!!!!! پونصد از تو پونصد از اون و الخ...... در میاد شکر خدا. پول حلال وقتی میره بر میگرده. نه؟ بر میگرده دیگه.... نگو نه که کلامون میره تو هم ها

    پاسخ:
    پاسخ:

    میرزا ما این همه با پستای شما خندیدیم
    حالا شما هم یه بار!
    والا...
    جیب طلبه ها منو و تو نداره
    جیب من جیب اوناس
    جیب اونا هم جیب منه!
    دیگه برگشت میخواد؟!
    والا...
  • اسکاچ خاتون
  • نچ نچ نچ حاجی . سید بودی تو ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما باور نکن!
  • خود خود خودم
  • بعد از غدیر،شیپیشایی که تو جیبمون ملق میزنن
    نامتناهین!(خودم بدبخت مفلس بعد از عید!)

    پاسخ:
    پاسخ:

    باید زرنگ بود و بیشتر از داده ها، گرفت!
    والا...
  • خانم مهندس
  • استغفرالله مدل جدیده عیدی دادنه سید هاست؟!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره!
    حرفیه؟!
    من روز عیدی گوشیمو خاموش کردم ، تا شبم پیدام نشد :))

    بدبختی اینه من سید طباطبایی ام و یه گله گدا در کمین برا شکار جیبای من :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    بیخود نیست ملت با هواپیما خودشونو میکوبن به برج های دوقلو!!!!!!!!!!!
  • خانم مهندس
  • عیدی ما چی پس؟!!!!!
    زود باش عیدی مونو بده .منتظریم

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی