حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 565: انی اعترف به! (من اعتراف میکنم!)

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۱۸ ب.ظ

اعتراف میکنم این بنده بودم که با علیرضا صحبت کردم 

این دو روزی که میرم سفر

سرور بلاگفا رو ببنده!


پ.ن:

آقای علیرضا شیرازی

از همکاری صمیمانه شما کمال تشکر را دارم!

جبران میکنم!


پ.ن 2:

میخواستم نگران تل انبار شدن کامنت های تایید نشده نباشم!!!

:))


پ.ن 3:

نتیجه عملی: کمتر از ده کامنت طی دو روز تعطیلی!!!

  • ۹۲/۰۸/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۱۹)

داره بابا خوبشم داره فقط نمیخوام لو برم ناشناس بیشتر مزه میده........
اختیار کی رو حاجی؟؟؟؟؟؟؟؟
من منظورم وب خودمه

پاسخ:
پاسخ:

بیخیال!
این وب خودتون ادرس نداره اخه؟؟؟
ع زرنگی میخوای لوش بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به همین سادگی و خوشمزگی

پاسخ:
پاسخ:

رفیقمه اختیارشو دارم!
والا...
چرا نامحرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:

پس آدرس؟!
  • باران سادات
  • اگر بدونی چقدر حرص خوردم اون دوروز.......

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه پوست خوب نیست ها!!!
    اخه حاجی این چه حرفیه من و اعتیاد من بیشتر بخاطر دل آباد میام بلاگفا بعد وب خودم و شما..............
    در ضمن این کارتون غیر قابل بخششه من ساعتها افسردگی گرفته بودم و همش چشم به بلاگفا بود.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلیم خوب کردم!!!
    یعنی فقط ما اینجا نامحرمیم دیگه؟!
    :((
    ولی دلیل نمیشه بخاطر اینکه صاحب بلاگفا اس شعور داشته باشه

    و باز هم دلیل نمیشه بخاطر اینکه من تو سرور بلاگفا وب دارم نقدی که بجاس رو بش نگم

    بره از مدیر بقیه سرورا یاد بگیره

    بیخیال

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما هم درس میگی!
    مام واسه همینه یه مدت سر نمیزنیم کامنت نمیذاریم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما سر میزنیم ولی کامنت نمیزاریم!
    به اون نشونی که وب یکی از دوستان ادبیتونو معرفی کرده بودین!
    والا...
    وای حاجی کاشا..!!
    چقد پست می زارین تند تند..خو به فکر ماهم باش می خوایم کامنت بزاریم بدبخت میشیم!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تازه خیلی هم جلو خودمو میگیرم!!!
    والا...
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: حاجاقا ..شما که این قد حرفت بورو داره یه دو کلام با این بازرس ما حرف بزن یه کم به ما لبخند بزنه تو جلسه...فکره بد نکنی یه وخ...منظور اخلاقشه...( خیالات در حالی که 2 زانو مینشیند ) امروز تو جلسه همچین خیره نیگام کرد که خون دماغ شدم از فشار..
    تو عالمه رفاقت...حاجی یه کاری بکن...

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه بازرس ترس داره!
    شما که تخیلت قویه: به شکل گوسفند ببینش!
    که هر وخ دیدیش اصن بزنی زیر خنده!
    والا...
    ببینم چکار میکنی ها!!!
    خوان نعمت ؟!!!!!!!!!!!!! از اون حرفا بودااااااااااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    اصن لقمه!
    اینو که دیگه نمیشه انکار کرد!
    والا...
    سلام حاجی
    احتمالن وقتی داشتی به سلامتی می رفتی سفر دوشاخه رو از پریز کشیدی .
    وگرنه علیرضا این قدر مرام داشت یه پیغام پسغومی به کاربرا می داد که به خاطر عید تعطیل کرده !

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    او هم سرش شلوغه!
    والا...
    دریغ از یکم شعور که این جناب داشته باشه , دریغ

    پاسخ:
    پاسخ:

    نفرمایید بزرگوار!
    فعلا که همه ریزه خوار خوان نعمت اوییم!
    والا...
  • خودِ خودِ خودم
  • حق الناس...به یه ملت الان بدهکارین!
    خدایا توبه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بده یه کار کردیم ملت به کار و زندگیشون برسن؟!
    والا...
    راستی حاجی چطوری واسش جبران می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
    نکنه میخوای واسش منبر بری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاری نداره که!
    چند تا از وبای کسری را میریم لو میدیم!
    به همین سادگی به همین خوشمزگی!!!
    والا...
    اخه این چه کاریه حاجی میدونی من چقد حرص خوردم این خراب بود

    پاسخ:
    پاسخ:

    معتادی به بلاگفا؟!
    نچ نچ نچ!!!
    عید شمام مبارک حاجی گلم

    در ضمن ما در حد ناخون کوچیکه شمام نیستیم چه برسه استاد

    گنده ست واسه ما :)

    + فیلمه رو حتما ببین ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    استادت حرفای گفتنی رو گفت
    والا میخواستم بشورمت حسابی!!!
    بنده خدا چیه دور ورمیداری واسه ما نوشابه باز میکنی!!!
    این دفه رو شانس اوردی!
    والا...
    گفتم اخ که دل آباد رو سرم خراب شد:))))

    میگم یه سر بیا پست جدیدمو ببین ، ببینم تودیدی؟!

    + راستی رسیدنت بخیر

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا نکنه!
    نخیر ندیدیم!
    پیدا کردیم میبینیم ولی!
    سلامت باشی حضرت!
  • خانم مهندس
  • شما که نبودی از کجا میدونی بلاگفا قاطی کرده بود؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    +زیادم خوشحال نباش!!!:دی
    الان یه20/30تا کامنت میزارم جبران میشه!!
    ودلم خنک میشه!!!
    [مهندس مردم آزار]

    پاسخ:
    پاسخ:

    وقتی علیرضا میگه:
    "حاجی! دو روز واست میبندمش!"
    سر قولش وای میسته!
    دیگه فهمیدن نمیخواد که!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی