حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 563: عزیمتنا الی الطهران! (سفر به تهران!)

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۵۲ ب.ظ


دو هفته است رفتن به خونه رو هعی عقب میندازم!

دلم از این میسوزه که هر چهارشنبه سه قلوها زنگ میزنن:

دایی! فردا میای؟!

و من میگم: 

نه!

:((

این هفته رو هم کنسل کردم

چون که قراره هفته بعد با خانواده بریم مشهد ان شاء الله

یه روز زودتر میرم که با بچه ها باشم 

واسه این پنج شنبه و جمعه هم

یکی از رفقا پیشنهاد تور مرنجاب رو داد که رفقای طلبه دارن میرن

نمیدونستم برم یا نه!

چند هفته ای هست میخوام برم تهرون به چند نفر سر بزنم!


واسه مرنجاب استخاره کردم "در نهایت و آخر کار خوب است!"

واسه تهران استخاره کردم "بسیار خوب است، در انجامش عجله کنید!"


پ.ن:

ان شاء الله فردا تهرانیم!


  • ۹۲/۰۸/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

اره واجبه ولی دست من نیست دست یکی دیگست{که معلوم نیست کدوم گوریه}
خدا وکیلی اینو راست گفتید والا دروغ چرا ما هنوز همسر هم نداریم چه برسه به..................

پاسخ:
پاسخ:

مقدمه واجب، واجبه خب!!!
اخه کدوم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟حداقل نمی گفتی 2پسر و1دخترن........اخه من که ارزومو گفته بودم چرا حرفی می زنید یاد آوری بشه

پاسخ:
پاسخ:

میدونید که من نمیتونم دروغ بگم!!!
ایشالا خدا قسمتتون میکنه!
عجله ای که نیست!
والا...
حاجی دارم میرم شکایتتو ببرم پیش اون بالایی
حالا دل میشکونی به بهونه مستجاب شدن دعا

پاسخ:
پاسخ:

حالا بیا خوبی کن!
والا...
اخخخخخخخخ حاجی نگفته بودی خدایا این حاجی چرا دل می سوزونه اخه چرا 2تا پسر 1دختر؟؟؟؟؟؟.......{من در حال فک کردن به ارزوی دست نیافتم وافسوس خوردن........}
حاجی برو توبه کن این روزا دل زیاد می سوزونی

پاسخ:
پاسخ:

دعای دل سوخته مستجابه!
میخوام حاجت روا شین!
والا...
سه قلو....!!!!!!
خوش به حالتون.راستش تا حالا نیددم.
دخترن یا پسر؟

پاسخ:
پاسخ:

دو عدد پسر و یه دانه دختر!
  • یک بیوتکنولوژیست
  • سلام

    لطفا سلام منم به امام غریب برسون

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    اگه قسمت شد و رفتم، چشم!
    حاجی عکس این 3قلو رو گذاشتی داغ دل منو تازه کنی
    واااااااااااای که چقد نازن مخصوصا اولی سمت راست........کچلی بودنشونم قشنگه

    پاسخ:
    پاسخ:

    لو رفت هدفم؟!
    :(
  • خودِ خودِ خودم
  • عیدتون مبارک....

    یادی از ماهم بکنین مشهد...

    پاسخ:
    پاسخ:

    عید شما هم مبارک!
    ان شاء الله
  • زهره سادات
  • سلام عید شما هم مبارک کاش می تونستید تا یک شنبه باشید که آقای امیدوار رو ببینید...

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    اتفاقا به ذهن خودمم رسید و میخواستم!
    اما نمیشد!
    :((
  • یکی از بنده های خدا
  • دلتون میاد دل 3قلوها رو هر چهارشنبه می سوزونید آخه؟!
    تمنای دعا رفتید مشهد...عیدتون هم مبارک

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودم دلم بیشتر میسوزه!
    :((
    به روی چشم!
    اسعدالله ایامکم!
  • باران سادات
  • ما دیگه تهران نیستیم.....رفتیم کرج.....وگرنه دعوتتون میکردم با حاجی ما آشنا بشی.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    به خیر و سلامتی!
    بهشون سلام و تبریکات بنده رو برسونید.
  • خانم مهندس
  • اگه نسکافه."مولتی کافه"داشت حتمن بگیر.
    بهترین نوع نسکافه اس!!!!
    البته خدا کنه.نباشه
    داغش به دلت بمونه

    پاسخ:
    پاسخ:

    چشم!
    امتحان میفرماییم!
    البلاء للولاء
    مارو از چی میترسونی؟!
    والا...
    حاجی شما واسه هرکاری استخاره میکنین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر کاری؟!
    نه!
    اما دو تا سفر که نمیدونی کدومشونو بری
    استخاره راه خوبیه واسه رفع تردید!
    والا...
    شب تون بخیر حاجی آقا
    قم _ مشهد
    تهران که رسیدین
    اول برین زیارت حضرت عبدالعظیم که زیارت کربلاهم رفته باشین !


    =استاد اخلاق ؟؟؟


    پاسخ:
    پاسخ:

    شب و عیدتون به خیر و مبارکی!
    شرمنده ما از تهران نمیریم مشهد!
    ولی شاید فردا توفیق شد رفتیم کربلا!

    عاره دیگه!!!
    :))
  • خانم مهندس
  • حالا ببین اصن هست هنوز.بعد پز بده.

    پاسخ:
    پاسخ:

    پیشنهاد خوبیه!
    بهش فک میکنم!
    :))
  • خانم مهندس
  • عی عی. ..
    حاجی بگو میخوای بری تهران.نمایشگاه قهوه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه هنوز باشه که فک نکنم
    چرا که نه؟!
    دلتم بسوزه!!!
    والا...
    حاجی عید مبارک
    تهران خوش بگذره
    مشهد هم رفتین التماس دعا داریم

    پاسخ:
    پاسخ:

    عید شما هم مبارک
    به روی چشم!
    همه دوستان رو دعا میکنیم
    اگر توفیق زیارت دست داد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی