حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 552: التبریکات المتعدده! (تبرک بسیار!)

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

تایید بیش از هشتاد کامنت را به خودم تبریک و تهنیت عرض میکنم!!!


پ.ن:

واقعاً خسته نباشم!

  • ۹۲/۰۷/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۷)

واقعا خسته نباشید

پاسخ:
پاسخ:

ممنونم!
خب خسته نباشی.
[منم گفتم بگم عقده ای نشید فقط خودت به خودت تبریک میگی!!]

+تشکر..!؟نه لازم نیست.من از هر وبی خوشم بیاد لینکش می کنم و اکثر لینک هایم هم ادرسم رو ندارن.فقط می دونن که یکی همیشه بدون ادرس براشون کامنت می زاره!

پاسخ:
پاسخ:

خیلی ممنون!
مارو از عقده ای شدن نجات دادین!
بازم به ما افتخار دادین که یه آدرسی ازتون داریم!
والا...
  • یلـــــــــــدا
  • تبریک!
    خسته نباشی حاجی !

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامت باشید!
  • باران سادات
  • خسته نباشی تایپیست!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    (آیکون حاجی درحال تاسف خوردن به حال خودش!)
    خدا قوت حاج اقا!
    ماشاالله شما این قدر فعالید که اگر یک روز به بلاگتان سر نزنم 10-12 پست را یک جا از دست می دهم
    سر همین هم این چند وقته ماهی یک بار سر می زدم
    حالا ان شا الله از این به بعد با اینترنت رایگان دانشگاه بیش تر سر می زنم بهتان...

    پاسخ:
    پاسخ:

    چشمم زدین!!!
    دو سه روزه اصن پست نزاشتم!!!
  • خانم مهندس
  • خدایی خسته نباشی!!!
    من هنوز وقت نکردم بخونم کامنتا رو!!!!
    سرعت عملت بالاست:دی
    دستت درد نکنه!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چش و چار شما درد نکنه
    که اینقدر پایه ای که کامنتارو هم میخونی!
    والا...
    واااااااااااوووو 80 تا !!!!!
    خسته نباشید

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامت باشید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی