حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 549: المعرض الکاکائو!!! (نمایشگاه کاکائو!)

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۷ ب.ظ


تهرونی های تک خور خبردار:

نمایشگاه قهوه و کاکائوتون براهه!

تو روحتون!


پ.ن:

برید و مارو هم یاد کنید با یه فاتحه!!!

  • ۹۲/۰۷/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

می دونستم پارسال این موقع رو تهران بودم، ولی نمایشگاه قهوه رو یادم رفته بود. من رفتم. با یه نمایشگاه دیگه همزمان بود و قهوه و شکلات فضای کمی داشت. ولی قهوست دیگه. آدم بوش رو هم استشمام کنه کیف داره.
دو تاا سالن دور زدیم یه فنجون قهوه هم گیرمون نیومد. رفتیم رستوران نمایشگاه، من کوبیده خوردم، همراهم نسکافه ی هزارتومنی، از بس که دیده بود و هوس کرده بود


ببخشید که برای پست قدیمی کامنت گذاشتم. از اول شروع کردم ولی ماشالا انقد دستتون به نوشتن میره که بعد دو روز هنو شیش ماهم تموم نشده :)
باشد که به پست های به روز برسم!!!!
ای بابا...داشت یادم میرفتا این پستو دیدم دوباره یاد نمایشگاه افتادم
آخه منو با عصا نبردن نمایشگاه

پاسخ:
پاسخ:

من بودم سینه خیز میرفتم!!!
والا...
ما مشتری خودتیم رفیق!
(البته به شرط پذیرایی با رد ماگ!)

شما چشم مایی ، اینچه حرفیه بر روی چشم

رد ماگ برای ما فقیر فقراست واسه شما VIP درست میکنم با قهوه اصل برزیل

پاسخ:
پاسخ:

خیلی مخلصیم!
واسه قهوه هم که شده یه وخ هماهنگ کنیم همدیگه رو ببینیم!
:))
  • باران سادات
  • این جور نمایشگاها جای ماها نیست.......
    از بس محیطشون آفتضاحه.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    تقصیر ماهاست که خودمونو کنار کشیدیم!
  • یکی از بنده های خدا
  • عه!
    اگه رفتیم به جا شمام می خوریم...فقط حاج اقا انقدر شکمو؟؟!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حضرت!!!
    کاکائو که زیارت نیابتی نیست بگی به جای شما رفتم
    و ثوابش یه طرف برسه!
    اگه خوردی واسه خودت خوردی!
    مردی بفرست!
    والا...
    حاجی آقا چرا خندیدین بابت عکسه؟
    گفتم شاید همون کوچولویی باشه که گمش کردین،نگرانش نباشین،
    الان رو صفحه ی دسک تاپه منه!


    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه حالت چشماش و لباش!!!
    دسکتاپ من یه بچه دیگه است!!!
    حاجی من الان چندین سالهههههههه از نسکافه رد ماگ استفاده میکنم واقعا عالیه اگه اهل نسکافه ای و قهوه و اینا اینم تست کن مشتری میشی

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما مشتری خودتیم رفیق!
    (البته به شرط پذیرایی با رد ماگ!)
  • فیروزه ای
  • یعنی عاشقشم

    پاسخ:
    پاسخ:

    مهم اینه که به عشقت برسی یا نه!
    والا...
    راستی حاجی یادم رفت ....
    عیدتون مبارک ، ایشالله همیشه به خوشی و شادی

    پاسخ:
    پاسخ:

    عید شما هم مبارک!
    پیشاپیش غدیر هم!!!
    حاجی یعنی انقد بیکاریم ما !!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه!
    بی احساسید!!!
    (به کاکائو!)
    سلام
    لاتمدن عینیک الی ما متعنا به
    بروزم

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    ارزونی خودتون والا...
    تک خور چیه حاجی تشریف بیارید دور همی ! هر چند بر خلاف خانواده همچین اهل قهوه و نسکافه نیستم!!!

    در ضمن تو روح خودتون +زبون درازی زیاد

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس لطف کنید بگید دقیقا کجا تشریف بیارم!
    (ایکون حاجی در حال بستن بار و بندیل!)
    سلام :)
    جاتون خالی نباشه حاج آقا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    وقتی هست...
    (آیکون حاجی در حال گریه!)
    واقعیت قهوه تلخیست که تلخیش ته نشین نمیشه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلیم عالی!
  • خانم مهندس
  • کاکایو دوست میدارم
    خوش بحالشون.والبته تو روحشون

    پاسخ:
    پاسخ:

    بگو تو چی دوست نمیداری؟!
    موافقم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی