حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 548: الی متی؟! (تا کی؟!)

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۷ ب.ظ


دبیرستانی که بودم

یه موقع با خودم گفتم "آخه تا کی؟!"

وسط امتحانای ترم بود و موقع زلزله بم

بی خبر از خانواده و دوستان، زدم رفتم بم!!!


طلبه که شدم

یه موقع با خودم گفتم "آخه تا کی؟!"

وسط درس و مشقای حوزه بود

بی خبر از خانواده و دوستان، زدم رفتم ترکیه و سوریه!!!

الانم که حاجاغام

هعی داره به ذهنم میزنه "آخه تا کی؟!"

...


پ.ن:

دوس دارم

هر چی پول دارم جمع کنم 

یه آپاچی بخرم

بزنم به جاده!


(مقصد میتونه اینجا باشه!)

  • ۹۲/۰۷/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

موتور کلا خوبه من به همه توصیه اش میکنم...فقط عمامه رو باد نبره یه وقت؟

پاسخ:
پاسخ:

عآدم حرفه ای باشه اتفاقی نمیافته!
والا...
  • باران سادات
  • آرزو بر طلبه ها عیب نیست.......

    پاسخ:
    پاسخ:

    بر هیچکس عیب نیست!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • عزیزم!
    پسرا چه قد عشقه آپاچین!
    یه بار کسری رو می خوندم که نوشته بود از رئیس جمهور منتخب تنها درخواستی که دارم اینه که قیمت آپاچی و 206 رو پایین بیاره! البته این عین جمله ش نبودا! ولی همین رو گفته بود.
    اصن چه معنی داره حاجی جماعت سوار آپاچی بشه؟!! هان؟! داری دهن منو وا می کنیااااااا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    عشق به این پاکی؟!
    بده مگه؟!
    اتفاقا واسه همون پست بنده هم کامنت گذاشتم
    گفتم: اگه خریدی دوتا بخر! یکی هم واسه من!!!
    راستش عشق حقیقی ما تریله
    اما چون معنا نداره حاجاغا تریل سوار شه
    مجبوریم به آپاچی رضایت بدیم!
    همچون حاجاعای قانعی هستیم ما!
    والا...
  • عکاس باشی
  • آخی!حاجی اتفاقا هر دفعه که اومدیم بالا چنتا از این موتورا رو دیدیم. که آقایون کوله بدوش باهاش میان بالا!اصن حاجی اینام نبود،نبود.شما اراده کن ما اسکورتت میکنیم تا اینجا!خدایی بیشوخی!ولی بهترین فصل اومدن اینجا تابستونه!الان یکم زیادی هوا سردههههه!!!ولی واقعا زیباست!درضمن خیلیم مهمون نوازن و به شدت به جامعه ی روحانیون ارادت دارن!با چشای خودم دیدم چه کارا که نمیکنن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب اگه مهمون نوازن و به ما ارادت
    دیگه چه نیازی به اسکورت شماست!!!؟؟؟
    فقط آدرسو رد کن بیاد!!!
    (آیکون حاجی تک خور!!!)
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • اخه تا کی

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
  • یکی از بنده های خدا
  • حاج آقا فقط اگه شمام با آپاچیتون رفتید اینجا مثل جناب عکاس باشی دل ما رو نسوزونید ها!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا به توصیه دوستی
    میخوان یه وب بزنم به نام "حاجاغای مسافر"
    عکس و مطلب تووووووووووووپ!!!
    سفرت بخیر اما
    تو و دوستی
    خدا را
    به شکوفه ها به باران
    برسان سلام مارا...


    پاسخ:
    پاسخ:

    چشم!
    دلم گرفت ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما دیگه چرا؟!
    شما که هر روز بپّر بپّری!!!
    والا...
  • فیروزه ای
  • دارم فکر میکنم با این موتور با سرعت 180تا تو یه اتوبان بری.بعد یه هو بزنی رو ترمز و بری تو یه اتوبان دیگه.
    تصورش هیجان انگیزناکه
    وای کاش میشد

    پاسخ:
    پاسخ:

    فکراتون پسرونه است ها!!!
    باز خوش بحاله شما تا می گی "اخه تاکی ؟!" زود یه جایی می رید و حالی عوض می کنید
    ما تا می گیم " اخه تاکی ؟!" می گن بشین سرجات همینی که هست

    پاسخ:
    پاسخ:

    بشین سرجات همینی که هست!!!
    چ مقصدی...!!
    ادم واقعن کف بر میشه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره والا...
    یه همچین وقتهایی تو زندگیم دوست دارم مرد باشم و آسیب پذیر نباشم ...
    وقتهایی که میگم تا کی اما راهی واسه سبک شدن ندارم ...

    پاسخ:
    پاسخ:
    زن اسیب پذیر نیست که!
    راه هست
    فقط باید پیداش کرد!
    ترکیه یا انتالیا؟ میدونید که فرق داره :|

    اخه تا کی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    همون که گفتم: ترکیه!
    تا وقتی که یه چیزی تغییر کنه!
    والا...
  • خانم مهندس
  • حیف پولت نیست موتووووور بخری
    والا
    پولاتو بده من واست سرمایه گذاری کنم.خخخخ
    بعدشم فرارکنم برم اونور

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودم شلم که برم اونور؟
    والا...
    اوه اوه اینکه-موتور- عشق منه چقد دوسش دارم چقددددد

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه خوب که با خط تیره قید کردین چی!!!
    سلام حاجی
    عزیزم منم عشق موتورم منتها من تریل دوست دارم
    ولی حاجی موتور واسه سفر نیستا
    واسه سفر یه تویوتا شاسی بلند میخواد
    هایلوکس نشد یه لند کروز

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام عزیز
    عشق منم تریله
    منتها جهت رعایت شوونات روحانیت مجبوریم اپاچی بخریم!
    والا...
    اگه پول باشه عاره
    اما فعلا همین موتور!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی