حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 547: لا قرار لنا! (قرار نداریم!)

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۶ ب.ظ

هرچقدر دیروز حال داد

امروز بی خاصیت بود!

والا...


پ.ن:

خیلی بیقرارم!

خودمم نمیدونم چرا!

حوصله هیچ کاریو ندارم!!!

  • ۹۲/۰۷/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

  • باران سادات
  • اخییییییییییییی......
    اینجور موقع ها یه مداحی باحال حال آدمو جا میاره،........

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه من برعکس!
    (من هیچ وقت مداحی گوش نمیدم!)
    سلام حاجی آقا
    دقیقا من هم همون ساعت کنار ضریح حضرت معصومه داشتم دعاتون می کردم!
    +الان حالتون خوب شده؟



    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    ممنون از لطف و دعاتون!
    اره الحمدلله!
    هفته ای یه 12 ساعت از این برنامه ها داریم!
    عادت ماست!!!
    ورزش کن ، اب هم یه جا بمونه میگنده جریان داشته باش
    هر روزتو نکن مثل هم

    پاسخ:
    پاسخ:

    میخوام!
    ولی وقت نمیشه!!!
  • فیروزه ای
  • راستشو بخواید نمیدونم این عیدها چرا انقدر رخوت دارند.البته برای من ها!!!!!
    البته از ظهر به بعدش خوب شد.بیرون رفتن و مهمونی و دید و بازدید تا نصفهر شب حال داد

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که مهمون نداریم و نمیریم مهمونی چی بگیم؟!
    ای داد بیداد...
    این بی قراری همون چیزیه که دوستتون تشخیص داده بود !
    کم کم دارید بهش میرسید!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که هنوز به چیزی نرسیدم!!!
    والا...
    یاد این شعر فاضل نظری افتادم :
    بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست ...
    آه ! ... بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست ...
    مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
    در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست ...
    (منم همه ش حالت انتظار و بی قراری دارم ...)

    پاسخ:
    پاسخ:

    هووم!
  • خانم مهندس
  • ناگفته نمونه.
    یکی از دوستای منم همینجوری بود.مرد!!!!
    (ستاد روحیه دهی به دوستان)

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه خوووووووب!!!
  • خانم مهندس
  • دقیقن.
    مام همینجوری بودیم
    البته یکم درس خوندم.همین

    پاسخ:
    پاسخ:

    هعی!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی