حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 543: ارتباطنا العالمیه! (ارتباطات جهانی ما!)

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ ب.ظ

ساعت هفت صبح موبایل گرام رو سایلنت کردیم

و زدیم بیرون از خونه

هفت و نیم شب برگشتیم

دو تماس بی پاسخ

&

یه پیامک!


پ.ن:

یعنی اینقدر زنگ خور ما بالاس!!!

بعد من هعی میگم میخوام یه دفتر بزنم 

و اعلام مرجعیت کنم

دوستان میگن: نه! زوده!!!

والا...

  • ۹۲/۰۷/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

  • رهگذر نسیم
  • مخاطب هایی که اون اپراتور محترم بخاد بده نوش جون خودش همشون دنبال پول مفتن..............

    پاسخ:
    پاسخ:
    منظورم این بود کاش به جای اهنگ، مخاطب به معنای واقعی به ادم معرفی میکرد!
    اصن پولشو هم میدادیم!
    والا...
  • رهگذر نسیم
  • ولی من خیلی واسم پیام میاد چپ راست پ میده هی میگه بیا اهنگ پیشواز بخر طفلی نمیدونه کی میخاد زنگ بزنه که حالا پیشواز باشه یا نباشه اصن کو مخاطبش؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاش میگفت بیا یه مخاطب با سلیقه خودت انتخاب کن!!!
    والا...
  • باران سادات
  • ماله منم یه مدتیه اینجوری شده......

    پاسخ:
    پاسخ:

    داریم به عصر سکوت نزدیک میشیم!!!
  • فیروزه ای
  • اندر احوالات این پست
    میبینم همه دارند از این زنگ نخوردن موبایلاشون میگند فهمیدم همدرد دارم.ساکت شدم.
    همون روضه های دوستان بسه.
    در تایید فرزانه خانم هم باید بگم بابا من که اصولا نه شناس بهم میزگه نه ناشناس.
    فقط یه شب ساعت یکی با تلفن ثابت زنگ زد فکر کردم خو حتما کار داره.جواب دادم میگم بله؟ میگه من دوست میخوام.
    گوشیو قطع کردم و 4 تا فحش بارش کردم.چقــــــــــــــد من با ادبم!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من بودم (با توجه به این که باادب نیستم) میگفتم:
    زنگ بزن گاوداری!!!
    خخخخخخخ
    آدم تخریب می شه تو همچین مواقعی ....
    لامصب از شکست عشقی بدتره

    پاسخ:
    پاسخ:

    بی خیال!!!
    والا...
    اینـم حکـم همـونـو داره
    البتـه در دنیـای مجـازی

    پاسخ:
    پاسخ:

    ای بابا...
    دنیای مجازی هم دنیا شد؟!
    والا...
    به جاش کامنت خورت بالاس!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب چه ربطی داره؟!
    والا...
    حتما اون پیام کوتاهه هم تبلیغاتی بوده :|

    امروز گوشیم زنگ خورد(اصولا شماره ناشناس رو دفعه اول جواب میدم ببینم کی هست ,شاید اشنا باشه)! میگم الو بفرمایید؟ یه پسری از پشت خط میگه سلااام خوبی؟منم فکرم رفت به خواستگار چند وقت پیش که کنسل کرده بودم. گفتم مرسی شما؟؟؟؟؟؟گفت شام بریم بیرون؟
    اینم از زنگ خور ما

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه الحمدلله!
    اتفاقا من شماره های ناشناسو جواب نمیدم!!!
    من بودم میگفتم:
    نه! بده پیک بیاره خونه مون!!!
    والا...
    مث منی ، بد بختی من همون یه پیامم نمیاد برام ، یه سه روز گوشیمو خاموش کردم گفتم روشن کنم سیل تماس ها و اس ام اس هاست که میاد ، یکی اومد فقط اونم مال هایپر استار بود نوشته رب گوجه ٣٢٨٧ تومان و ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    استاد خلبان!
    گزینه مسدود کردنو واسه همینجاها گذاشتن!
    والا...
    من که همه شماره های تبلیغاتی رو مسدود کردم رااااااااحت!
  • حاجی آقا آخوند روحانی
  • خجالت بکش چه طرز حرف زدن با بزرگتر از خودته ؟
    اگه بدونی من کیم عمرا یه همچین غلطی بکنی .
    از ترستم این بلاگ سراسر چرت و پرتو می بندی

    پاسخ:
    پاسخ:

    هالو تر از اونی که حتی بتونی ادای آخوندارو در بیاری!
    دی :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    :))
    حاجی آقا تعداد تماساتون از من بالاتره!
    من ماهی یک پیامک و سالی هم یک تماس از دست رفته دارم!


    پاسخ:
    پاسخ:

    راس میگن: دست بالای دست بسیار است!
    به خودم امیدوار شدم!!!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی