حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 542: الحوادث البسیطه! (اتفاقات ساده!)

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۶ ب.ظ

چند تا اتفاق ساده:


چند روز پیش تولدم بود!

(به جهت رعایت ملاحظات امنیتی اطلاع ندادیم!)


دو سه روزه کامنتارو مرتب و کامل جواب میدم!

دستم درد نکنه!!!

(به جز یکی دو نفر که کاملا بایکوت شدن! 

اما امروز هم با اسم جدید اومدن و مثلا ما هم نفهمیدیم!)


چند روز پیش آمار بازدیدکنندگان آنلاین رفت رو 27

واسه من که یه رکورد بود!

ممنون از لطف همه تون!


چند وقتیه که آمار نظرات خصوصی هم از 1000 رد شده

و ما متوجه شدیم

این که میثم میگفت: 

"بعد از هزار یه ستار کوچیک میاد کنار عدد نظرات تایید نشده"

قصدش اسکل کردن ما بوده!!!

والا...


پ.ن:

ممنون میشم اگه تولدو تبریک نگید!

هم گذشته

هم اینکه ما نگفته از همه دوستان قبول داریم!

برنامه جواب کامنتا هم دوباره معوق میشه!

از من گفتن!

والا...


  • ۹۲/۰۷/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

نه بابا مال من سفید نبود از این رنگی قشنگا بود..........خوب شاید شونه یکی دیگه رو واسه استراحت پیدا کرده

پاسخ:
پاسخ:

پس نرسیده!
تو این روزگار عادیه!
والا...
اگه یک روز یک پروانه اومد نشست رو شونت،نرونش،چون من آدرس قشنگترین گل دنیا رو بهش دادم...
.
.
.
.
.
.
.
بذار یکم رو شونت استراحت کنه، خودش میره پیداش میکنه.



اومدم تولدتون رو تبریک بگم حوصلشو نداشتم........


پاسخ:
پاسخ:

اتفاقا چند روز پیش تو ایستگاه اتوبوس یه پروانه سفید دور وبرم میپلکید!
پروانه ای که شما فرستادین چه رنگی بود!؟!
خدارو شکر!
یک سال دگر به مرگ نزدیک شدم

امروز ، یعنی دیروز، تولد قمری منم بود

واقعنم تبریک نداره

البته چون تولد امام هادی هم هست، تبریکش به اون نیت بلااشکال و جایز میباشد

شما می‌تونید تبریک بگید به ما

پاسخ:
پاسخ:

به نظر من که داره
تبریک!!!
اصن مگه مرگ بده؟!
والا...
یعنی دنیا اینقدر خوبه؟!
با این همه درد و ظلم و نقص و بیماری و فقر و ...
تولد تولد تولدت..............بی خیال گفتی تبریک نگو نمیگیم والا

پاسخ:
پاسخ:

ممنون که گوش دادین!!!
  • فیروزه ای
  • تبریک نیست تسلیت است این که دوست را
    گویی خوشا ز عمر تو سالی دگر گذشت

    این شعر اصلی بود.حالا خواستید جای دوست ، شما بذار حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    "مرگی که مارا به معشوق رساند خوش است!!!"
    واااااااای شعر گفتم من!!!
    باشه منم تولدتون و تبریک نمیگم
    عاقا من اعتراض دارم این جنابه " عکاس باشی " اسمه من و نگفت

    پاسخ:
    پاسخ:

    بیخود اسمتون تنها نیست که!!!
    والا...
  • عکاس باشی
  • به تلافیه پاسخ به آخرین کامنتم،مهندس،bean،فیروزه ای،همین گل،کاچییییییی،رهگذر،من،گفت و گو،باران سادات،مرتیکه همه و همه...دست سوت هورا:تولد تولد تولدت مبارک.مبارک مبارک تولدت مبارک..ولومو بده بالا!..نگفتی که مثلا کیک ندی؟!!حاجیم حاجی های قدیم!حاجی های امروزی نم پس نمیدن!والا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه استاد!
    رعایت حال شماها رو کردم!
    من که میدونستم دست کسی تو جیبش نمیره واسه حاجی کادو بخره
    گفتم یه کار کنم که شرمنده ما نشید!!!
    والا...
    تولدتو تبریک نمی گم

    پاسخ:
    پاسخ:

    موتوشکرم!
    تولدتون مبارک

    پاسخ:
    پاسخ:

    چقد حرف شنوان بعضیا!!!
    خون خودتو کثیف نکن حاجی...
    تولدتون پساپس مبارک

    پاسخ:
    پاسخ:

    خون ما هویجوریش نجس هست!!!
    واسه چی کثیفش کنم؟!
    والا...
    ممنون!
    عع حاجی اخلاق ورزشی چی میشه پ؟! مگه حاجی بودن گنده تر از دهنه؟ شاید بیچاره وب نداره!

    تولدتونم تبریک نمیگیم. :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    اخلاق ورزشی سرجاشه!
    واسه ادمای حقیر بله!!!

    خیلی ممنون!!!
    :)
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات در حالی که انگل جلوی دهانش را گرفته : آئییییی ائوود عوآئع
    خیالات خفه میشود...

    پاسخ:
    پاسخ:

    ترجمه اش میشه: تولدت مبارک؟!
    خدا نکنه!
    چون گفتی تبریک نمیگما وگرنه اومده بودم تبریک بگم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیالم راحت شد!!!
    هووووف!
  • حاجی آقا آخوند روحانی
  • تو آخوندی ؟!
    نهههههههههههههههههه ! اصلا به شکل و شمایلت نمی آد .
    اگه تو آخوندی پس ما که آخوندیم چی بگیم ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه تو هم آخوند بودی
    از خودت ادرس میزاشتی!
    برو گنده تر از دهنت ادعا نکن!
    والا...
  • خانم مهندس
  • حاجی تولدت مبارک
    کرم دارم!!!!دست خودم نیست!!!خخخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    بر شما حرجی نیست!
    مهندسی دیگه!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی