حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 539: معرفه العرفه!

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۵ ب.ظ

از سرکار

و آشپزخونه 

(ناهار امروز با من بوده!)

و کلاس زبان

و خرید 

و مجلس روضه خونه رفقا میام!

دیگه فرصت خوندن وب دوستان و تایید کامنتا میمونه؟!

نه والا...


پ.ن:

ایشالا فردا واسه همه مون تولدی دوباره باشه!

"اذکرونی اذکرکم"

دعامون کنید تا دعاتون کنم!

والا...


حرم به نیابت از تمام دوستان مجازی زیارت کردم!

(کی میخوایید این همه زحمات منو جبران کنید؟!)

والا...

  • ۹۲/۰۷/۲۲
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

ممنون حاجی که دعا کردی ( البت نمی دونم من یادت بودم یا نه ولی همین که برای رفقایه مجازی دعا کردی خدا خیرت بده ، بازم گلی به جماله شما )
ماهم دعاتون کردیم

پاسخ:
پاسخ:

آجرکم الله!
متشکر و ممنون و ...
کجا آرش دم دسته حاجی!
باز به بهونه ی خونه خواهرم میام قم اصفهانو فک نکنم.
راستی حاجی الان اینی که گفتی تیکه بود آیا؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:

نه والا...
تیکه ام کجا بود!
ما خرده هم نمیگیریم چه برسه به تیکه!
حرم امام رضا عایا ؟ یا خواهر امام رضا عایا ؟؟
البته فرقی نمیکنه ! هر دوش آدمو آروم میکنه :)

پاسخ:
پاسخ:

خواهر امام رضا ع!
عآری!!!
چون فرمودید کامنت ها مربوط به مون پست باشه ، نبش قبر میکنم و این کامنتدونیتونو مجدد منور میکنم با حضورم
و فقط عرض میکنم که بسی سعادتمندیمان را به رخمان کشیدید که فرمودید کامت هامون رو در کامتدونی دوستانتون میبینید. همین

پاسخ:
پاسخ:

خدا امواتتو بیامرزه با این دقتت!
خواهش میکنم میرزا!
منو چی حاج آقا یادته؟
واسه منم دعا کردی؟
هنوز نیومدم قم.بیام حتما ازتون خبر میگیرم.بعد ی عکس یواشکی ازتون میگیرم میذارم همه ببینند.


پاسخ:
پاسخ:

دوستای مهندس آرش (با اون سد سوراخش!!!) دوستای ما هم هستن!!!
شما یه عکس از آرش بگیر که دم دست تره!
والا...
  • خانم مهندس
  • ما که جبران کردیم:دی
    [آیکونِ منت گذاشتن]


    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا خیرت بده مهندس!
    روز ِ سبک شدن بود ..

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه ما هم!
    عیدتون مبارک حاجی آقا !
    خیلی توی دعا یادتون بودم همه رو یاد کردم !
    برای همه از خدا بهترینارو خواستم...هرچی صلاحه...



    پاسخ:
    پاسخ:

    اسعدالله ایامکم!
    همچنین!
    ان شاء الله
    خدا هرچی واسه بهترین بنده هاش مقدر کرده واسه ما هم کنار بزاره!
    والا...
  • خانومه اقایx
  • عایاشوما مارا میشناسید?

    پاسخ:
    پاسخ:

    قبلا عاره
    الان نه!
    دلم حرم خواست..

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا دیشب خیلی دلم خواست که
    همه دوستان توفیق درک این لحظات و حضور در این مکانو پیدا کنن
    ان شاء الله به زودی...
    شرط می بندم منو یادت نبوده حاجی. خب وقتی یادت نبوده من چیو جبران کنم آخه؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما همه "دوستان مجازی" رو دعا کردیم
    شما هم در این حلقه اید!
    والا...
  • فیروزه ای
  • خدا خودش عوض این دعاهارو چند برابر بتون میده.حرف من نیستا.میدونید که.
    هر چی بیشتر برای ما دعا کنید خدا بیشتر به خودتون میده.
    بعدشم گفته نگفته ما دعاگو هستیم.اصولا خیلی کم پیش میاد بگم التماس دعا.
    بیشتر وقتا میگم "دعاگو هستم.دعام کنید"
    دعا کنید خودمونو پیدا کنیم.خداییش از خدا خودشو میخوام.البته قبلش ظرفیتشو بده ها.شما هم برای ما دعا کنید.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم دعاگوی دوستانیم!
    بسیار زیاد!
    فقط جهت پرهیز از ریا معمولا آمارشو نمیدیم
    (اونی که باید ببینه و بدونه میبینه و میدونه!)
    والا...
    دیگه نم نم یه سری از دیالوگات داره تکراری میشه
    شده همون پست ثابت
    میخوای دیگه خودتو خسته نکن
    اونایی که باید.شناختند
    بقیم میشناسند


    شادزیو

    پاسخ:
    پاسخ:

    دنیا همش تکراره!
    نگفتید بقیه چطور میشناسن؟!
    نظرتون به تعطیلیه یعنی؟!
  • گیس بریده
  • انشالا که امروز بشه تولدی دوباره:)
    ممنون بابت زیارت....

    پاسخ:
    پاسخ:

    ان شاء الله!
    خواهش میکنم!
    دعای توسل حرم یادتون کردم!
    سلام بر عرفه که جانمان را به رایحه و خنکای نسیم نوازش می دهد

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام برشما! و بر عرفه!
    میرزا ما شمارو زیاد تو کامنتهای وب دوستان زیارت میکنیم!
    والا...
    میایم تو عروسیت قر میدیم جبران میشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    مردم چه از خودگذشتگی ها که نمیکنن!!!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی