حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 538: لنا وحده؟! (واسه ما تنها؟!)

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۵ ب.ظ

میفرماییم:

ملت که همه فیلتر شکن و وی پی ان و ساکس و ... دارن

عملا اینترنت فقط واسه طلبه ها فیلتره!

نه بیشتر!!!

والا...


پ.ن:

الان همه میگن: واست بفرستیم؟!

نه داداش من!

نه خواهر من!

نه خنثای من!!!

نمیخواد! 

ممنون از لطف بیحدتون!

(همینجوریشم به کار و زندگی نمیرسیم!)

والا...

  • ۹۲/۰۷/۲۱
  • حاجی ره

نظرات  (۲۴)

اصلا نیاز به فیلتر شکن کجاها پیش میاد واقعا؟؟

پاسخ:
پاسخ:

واسه من:
دیدن بعضی لینکهایی که دوستان معرفی میکنن!
hala ki khast befreste??!!

haji ko in seyle azime dostan ke bekhan barat vpn befrestan? !
??

پاسخ:
پاسخ:

ما پیشاپیش درخواست کردیم که دوستان خودشونو به زحمت نندازن!
با این حال بعضی پیشنهاد دادن!
خوردی؟!
فاتحه فیس بوک را بایستی خواند!

پاسخ:
پاسخ:

مگه فوت کرده؟!
  • فیروزه ای
  • هر جا بودید فردا خیلی التماس دعا
    به هر حال یه جورایی شما با خدا بیشتر مچ هستید
    التماس دعای مخصوص و با جزئیات

    پاسخ:
    پاسخ:

    به روی چشم!
    اما جمله دومتون رو فک نکنم صحیح باشه!
    البته خدا کنه که باشه!
  • فیروزه ای
  • یه عقیده خاصی هم وجود داره که میگه فیس بوگ و وبلاگ و اینا همشون دستشون تو یه کاسه هست و عمدتا وقت تلف کردنه ها.مگه اینکه خلافش ثابت بشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    انّ الاعمال بالنیات!
    والا...
  • اخترالسادات پایدار
  • با سلام.اولین بار بود به وبلاگتون سر زدم پیرو سوالی که پرسیده بودین ازبنده.بله با افتخار اهل اردکان یزد هستم.ببخشید منظورتون از حاج آقای روحانی خودتونیین یا رئیس جمهورمون؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    خوشیختم!
    رفقای اردکانی دارم چندتایی!!!
    خودم!
    چیمون کمتره؟!
    والا...
    شما شیرینی چی میخوای؟بگو پست کنم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاکائوی تلخ!
    از این خوشگل موشگلا!
    حاجی بفرستم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    لطف عالی متعالی!
    ممنون! نیازی نیست.
    داشتنش ک همه دارن استفادش مهمه ...

    پاسخ:
    پاسخ:
    طلبه ها حتی ندارن!!!
    مـآ بـه فیلتــر شکـن نیـازی نـداریـم!
    خـودمـون اگـه فیلتـری بـاشـه میشکـونیـمش

    پاسخ:
    پاسخ:

    تواناییه و برازندگی!!!
    میگم فکر کنم مشکل از مرور گرت باشه ا

    با یه مرور گر دیگه چک کن ببین درست میشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا رو مرورگر حاجاغا عیب میزارید؟؟؟!!!
    والا...
    ما که طلبه نیستیم و این چیزایی که گفتید رو نداریم، کی هستیم!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    فریبا! (نیازه که معنی کنم؟!)
    خخخخخخ
    سلام...به جای واژه فیلتر شکن...فیلتر شکر...استفاده میشه...
    حاجی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    میبینی؟!
    حتی اسمشم بلد نیستیم!!!
    والا...
    سلامون علیکوم
    حج آقا مسئلتُم:
    میگم این چیزایی که فرمودید همه دارن الا طلبه ها، چی هستن؟ فحش ندیا ولی میخوام بدونم چی هست که ملت دارن و طلبه ها ندارن.
    "لازم به ذکره که با توجه به کم سعادتی ما در کسب فنون! علم فقه! یه نموره دیدیم دست مردم" عزتتان مستدام

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم!
    میرزا دقتت کجا رفته؟!
    ار شما بعید بود!
    والا...

    "فیلتر شکن"
    حلّه؟
  • ریحانه السعید
  • ماهم نداریم!!!!
    طلبه ها و مهندسا ومــــــــــــن!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    فک کنم باید یه کمپینی چیزی تشکیل بدیم!
    والا...
    چه عرض کنم..

    گاهی فق برا دیدن یه عکس ساده هم ، دیوار جلوت وا میسته.. سخته خو...

    پاسخ:
    پاسخ:

    گذشتن از دیدن یه عکس ساده که سخت نیست!
    هست؟!
    من که برات فریگت میل کرده بودم
    میخوای چیکار مثلاً
    همین تو تائید نظرات موندی
    همین مونده بری ...بیییب...بازی؟!؟!؟!
    وااله با این مینی مالاش

    شادزیو

    پاسخ:
    پاسخ:

    پاکیده شد!
    منم همینو گفتم دیگه!

    آره حاجی جامعه ی مهندسینم از این موضوع رنج میبرن. چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن؟
    صفحه پیوندا فیلتر نشه صلوات ..‏o_0‎

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه مهندس جدید داریم تو جمعمون!!!!
    صلوات!!!
  • خودِ خودِ خودم
  • والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...

    خب خندیدم انصافا !

    پاسخ:
    پاسخ:

    نوش جان!
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: مام که هنوز دایال آپیم..پس بریم کنار کمی نسیم بوزد

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
    دقیقا مام چون کار وزندگی داشتیم کلهم اکانت فیسبوق رو دیلیت کردیمو فیلتر شکنم رَتَ تَدیگه نداریمش

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
    حیف عمره واسه بعضی چیزا بگذره و تموم شه!
    بعد بگیم چی شد؟!
    :((
  • خانم مهندس
  • مام نداریم:دی
    طلبه ها و مهندسا!!!!!
    مهندسا رو جا انداختی

    پاسخ:
    پاسخ:

    حتماً مهندس نیستی!!!!!!!!!!
    خخخخخ
    خلاصه تعارف نکن

    پاسخ:
    پاسخ:

    چشم به وقتش زحمت میدیم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی