حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 534: یا باقر العلوم علیه السلام!

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۱ ب.ظ

  • ۹۲/۰۷/۲۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۹)

  • ریحانه السعید
  • خب دقیقا مشکل همین جاست!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    موشکل؟ ما موشکل نداریم!
    نه هرجا میری فیلتری
    میگم این دیگه کلا خودتو فیلتر کردن نمیزارن جایی بری
    کار از وبو نت گذشته

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما فیلتر سرخودیم!
    والا...
    خب رسما خودتو فیلتر کردنه دیه

    پاسخ:
    پاسخ:

    این کامنت مال این پسته؟!
    متوجه نشدم!
    آوره خب شاید
    نمیدونم

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)
    نمیتونم واستون کامنت بزارم
    صفحه پیوندها میاد!
    شاید:دی
    رد نمیکنم که!
    میگم آدم جالبی هستی فازت به آخوندا نمیخوره واسه همینه دیه

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخوندا هزار تا فاز دارن!
    ما یکیشیم!
    و این یعنی شما حداقل با یه فاز از آخوندا موافقید!
    والا...
    دختر هستم.
    نه اما از رو اکثریت چیزی که دیدم قضاوت میکنم
    بیخیال وارد این بحث نشیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    میدونین اگه منم دخترا رو از رو اکثریت قضاوت کنم
    چی میشه؟!
    اونوخ منم باید ازتون بخوام تغییر جنسیت بدین!!!
    خخخخخخ
    پس چرا خودم میتونم بازش کنم؟!
    در دست تعمیرم نیست!
    خواستگاری که نه
    اصن هرچی خواسی بپوش:-|

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو وبلاگ دوستان ثبت کردم
    از همونجا وارد شدم!!!
    شما خودشو ناراحت نکن!
    دورهمنی داریم حرف میزنیم بخندیم!
    حالا مگه شما افرادو از رو لباس قضاوت میکنید؟
    (ضمنا من جنسیت شمارو هم نفهمیدم! ببخشید اگه سوء ادبی شد!)
    با لباس شخصی باش خب:-|

    پاسخ:
    پاسخ:

    چشم! الان راضی شدی؟!
    (مگه میخوای بیای خواستگاری؟!)

    نمیتونم وبتونو باز کنم!
    همش پیام میده در دست تعمیره!!!
    This page is under construction. Welcome!
    نمیشه نپوشی؟! :-\
    آدم باحالی هستی همیشه وبتو دنبال میکنم به صورت خواننده خاموش!
    ولی کاش آخوند نبودی

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی میگی لختی پختی بگردم؟!
    زشته!
    حیا کن!
    دقیقا چه شکلی؟
    از اون لباسای آخوندا میپوشی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    فعلا که قم دارم درس میخونم شخصی میگردم!
    اما به موقعش "از اون لباسای آخوندا" هم میپوشم!
    :))
    چه شکلی هستی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شکل عآدمم!!!
    سلام
    تسلیت بسی بسیار

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    همچنین!
  • ریحانه السعید
  • کل حضورشون تو زندگیم......روزهای ولادتشون..روزهای شهادتشون.....
    موندم اون دنیا چ جوری سرمو بالا بگیرم و بگم مــــــــــــــــــــــن شیعه شما بودم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب چرا هر روز نه
    وقتی میشه؟!
    والا...
  • باران سادات
  • تسلیت!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    همچنین!
    سعادت داشته باشیم میخونمتون هنوز ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    باعث افتخار و خوشحالیه جضورتون!
    (آهنگتون هم قشنگه!)
    والا...
  • پاک باخته
  • آجرک الله یا بقیه الله

    پاسخ:
    پاسخ:

    و آجرکم الله ایضاً!
    تسلیت ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    بر شما هم!
  • کوروکودیل پیر
  • مگه شما سید رو می شناسین؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!
    سید بما هو سید رو گفتم!
    شهادت این بزرگوارو منم تسلیت میگم

    پاسخ:
    پاسخ:

    من هم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی