حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 472: فی المصائب التجرد!!!

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۹ ب.ظ

هنوز ساعت هشت نشده 

تیم تحقیقاتی یکی یکی خداحافظی میکنن و میرن!

ساعت از هشت که میگذره

فقط من موندم و رفیق قزوینی!!!

با "سید" که ابدارچی و خدماتی اونجاست!

پیرمردی پر شرّ و شور

که حسابی سر به سر هم میزاریم!

یهو چراغا دونه دونه خاموش میشن!

من:

بابا سید! داریم کار میکنیم!

سید:

میدونید فردا چند شنبه است؟!

رفیق قزوینی:

جمعه است!

سید:

امشب هم شب جمعه است!

پاشید برید دیگه!!!

هنوز اینارو یاد نگرفتید!!!

من:

سید روشن کن چراغارو! 

سر جدّت!

ما دوتا مجردیم!!!


پ.ن:

تیتر این پستو ترجمه نکردیم

که نشه چماق تو دست بعضی!

والا...


  • ۹۲/۰۷/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

  • باران سادات
  • حاجی تو دیگه باید زن بستونی.....به جون باران تو باعث فسق و فجوری....
    بله مامان اومدم...من اومدم...فرااااااااااااااار!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو که مردش نیستی پای حرفت وایسی و عواقبشو بچشی
    خو چرا میگی؟!
    والا...
    (ضمنا من باعث فسق و فجورم؟! من که خودم گشت ارشادم!!! والا...)
  • فیروزه ای
  • هه! ول کنید بابا این شب جمعه رو

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا ما ول کردیم
    ملت ول نمیکنن!!!
    والا...
    نه خانه نه مغازه نه محل کار...هیچ کدام نمی فهمند...
    من و تو می توانیم دست در دست هم برویم...
    و به هیچکدام نرسیم...نه خانه نه معازه نه محل کار...

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که دستامو فرو میکنم تو جیبام!!!
  • خود خود خودم
  • راستی پ واسه همینه قالبتون عکس جهیزیه شد!
    احساس کمبود چه میکنه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!!! اصلا و ابدا!
    واسه شب نشینی و حال و حول با رفقا گذاشتیم اینارو!
  • خود خود خودم
  • الهی العفو...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا همه رو ببخشد و بفرماید!
    استغفرالله
    تکبیییییییییییییییییررررررررررررررررررررررررررررررررر

    پاسخ:
    پاسخ:

    الفاتحه!!!
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • هه خودش ک مجرد نی میخواسته بره سر زندگیش شمام رو حتما نمیتونسه اینجا بذاره بره

    پاسخ:
    پاسخ:

    تحلیل خوبی بود!
    والا...
  • یه بابای خوب
  • آخوند جان . تجرد که مانع کسب فیض!! نیست . شما ها که راه میانبر رو بهتر از اون پیرمرد بلد هستین .
    یعنی اینکه ساعت 8 شب گفته برین سر خونه زندگی تون میشه مصیبتی از مصائب تجرد ؟ البته اینم یک برداشت از مصیبته .

    پاسخ:
    پاسخ:

    دانستن راه میانبر دلیل بر استفاده از اون راه نیست باباجان!!!
    این که به زور شمارو از پای کار تحقیقاتیتون روانه کنن
    به سمت خونه ای که کسی توش منتظرتون نیست
    بله!!!
    یحتسب مصیبه من مصائب التجرد!!!
    والا...
    از شوما بعیده این حرفا حج آقا
    اسقفوروللاااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    حاجاغا هم عادمه دیگه!
    چه بعدی داره؟!
    والا...
  • گیس بریده
  • در مصایب مجردی....
    ترجمه لازم نداره..

    پاسخ:
    پاسخ:

    شایدم شما مترجم خوبی هستین!
    والا...
    سیدم بعله؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    قرائن اینو نشون میده!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی