حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 467: امامه الجماعه!!! (امام جماعت!)

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۰ ب.ظ

ساعت هشت تا یک رفتم موسسه تحقیقاتی!

عملا شدم امام جماعت اونجا!

استاد هم مارو خجالت میده و میایسته پشت سر ما!

بارها امتحان کردم ولی هیچ وقت قبول نمیکنه جلو بایسته!

دکترای شیعه شناسی!!!

دو برابر من سن!!!

مدیر پروژه تحقیقاتی فوق الذکر!!!

اونوخ پشت سر من که شاگردشم میایسته به نماز!!!

نمیدونم...

شایدم من خیــــــــــــــــلی عآدم خوبی هستن و خودم خبر ندارم!!!!!!!!!

والا...


  • ۹۲/۰۷/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

یه حادسه ی معمولی نوشتن داره پسر خوب

پاسخ:
پاسخ:
واسه ما معمولی نیس...
  • فیروزه ای
  • قاقا لی لی بهتون دادن.جدی نگیرید!

    پاسخ:
    پاسخ:

    میخوام تهدیدشون کنم یا حقوقمو افزایش میدین
    یا دیگه از نماز جماعت خبری نیست!!!
    والا...
    قلمبه ی اعتماد بنفس که میگن شوومایی

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما اعتمادمون به خداست!
    والا...
  • یه بابای خوب
  • شما زیاد به خوبی خودت نگیر . اون بابا میدونه نمازش اینجوری قبول نمیشه ، میاد پشت سرت که تقصیر قبول نشدن فریضه بیوفته گردن شما .

    پاسخ:
    پاسخ:

    شایدم بالعکس!
    میدونه فقط نماز بنده است که بالا میره
    میخواد یه جوری نماز خودشو بچسبونه به نماز ما!!!
    حسن ظن داشته باشید بابای خوب!!!
    والا...
    تو جمع روحانیا ک برا نماز هستن ادم کلافه می شه سر تعارفاشون هی این میگه حاجی بفرما هی اون میگه حاجی بفرما
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخ آخ گفتی!!!
    تقبل الله

    پاسخ:
    پاسخ:

    ان شاء الله!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی