حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 465: البیامکات! (پیامکها!)

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۱ ب.ظ

همیشه دوس داشتم 

پیامک های رد و بدل شده بین خودم و دوستان (از نوع حقیقی لا مجازی!) رو پست کنم

که فضای پیامکی یه عده از طلبه هارو هم ببینید:


پسرخاله ام (البته ایشون دانشجو تهرانه!): 

عجب آخوندی هستی!!!

من:

سلام!

چه جور آخوندی هستم؟!

پسرخاله:

بد!


پ.ن:

این پیامک ها همینجا خاتمه یافتند

و اگه شما چیزی فهمیدین

منم فهمیدم!

والا...


نمونه دیگه:

من: 

کلاسو ضبط کن تا من بیام!

رفیق طلبه قزوینی:

برو بمیر!



یه نمونه دیگه:

یک طلبه (از طلبه های تهرانی):

.... ........ ...... ..... .... .............. .... (سانسور شد!)

من:

.... .... ... .. ......... ............... (ایضاً سانسور شد!)

طلبه تهرانی:

.... .... ... .. ......... .........  ...... ........

من:

برو گم شووو کصافط

میخوای منو آلوده به گناه کنی؟!

برو از خدا بترس!!!


طلبه تهرانی:

خفه بمیر باو!

کمک به مومنه!

ثوابم داره!


پ.ن:

این پست کاملا مستند و حقیقی بود!

خداوند مارا بفرماید مشمول لطف و رحمتش!


نکته ضروری:

خیلی از الفاظ واسه ما طلبه ها

معانی کاملا متفاوتی داره با اونچه در میان مردم معروفه!

مثلا "برو بمیر"ی که اون طلبه گفت یعنی "باشه!"


  • ۹۲/۰۷/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

  • باران سادات
  • منکه هیچی نفهمیدم!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه نویسنده فهمیده؟!
    والا...
    یعنی با این پیامکا اونوقت شماها می خوایین استاد اخلاقم بشین و مردمو هدایت کنین ؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما اگه اون بند آخر رو میفهمیدین
    بنده دست از هدایت افراد برمیداشتم!
    تا یه سری افراد کوته بین هستند که جاهلانه قضاوت میکنن اونچه رو که نمیدونن!!!!
    بنده باید درس اخلاقهام رو ادامه بدم!
    va...u bejoz inke akhondi,belakhare adam hastio dost ham dari va farhang loghate hame dostan be in shekle...vala \\
    che ziba sohbat mikonam man/\

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاش این حرفای گهربارو اون علیرضا هم میفهمید!
    آدرس؟!
    سلام حاجی سانسورشو واسه من میشه بذاری...لطفان...
    خوب یا نمی نوشتی...حالا که نوشتی فقط به من بگو......
    حاجی داشتیم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    چیز خاصی نبود
    طرف جزوه های علوم سیاسی مدرسان شریفو میخواست
    میگفت تهران نمیدن
    و تو از قم زنگ بزن که من نمیتونم بیام تهران و اینا
    به تو شاید بدن!!!
    یعنی یه دروغی سر هم کنم که ...
    به شیخی گفتند:


    اگر کسی در حالت مستی بمیرد

    و

    در دوزخ مست بماند

    و

    در محشر مست حاضر شود چه میشود؟؟؟؟


    اشک از چشمان شیخ جاری شد و پاسخ گفت:

    به خدای احد و واحد

    آن عرق حرف ندارد از کجا خریدید؟؟؟


    پاسخ:
    پاسخ:

    یکی همینو با انتساب به من تو یکی از پست های "آرش" کامنت گذاشته بود!!!
    بامزه بود!!!
    حاجی ما میخوایم یه شب بیایم خونه شوما.
    برو بمیر؟(باشه؟)
    والا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی خونه رو خالی کنم؟!
    هر جمعی یه دیکشنری واسه خودش داره
    کصافط.زشته کریح و المنظره.خره گاو منی.کصیف...دیگه نهایت مودبانه ک جلو بزرگترا باشیم والبته پر مغز بده بده بد!!
    بله اینجور مودبایی هستیم ما فکردی چی
    برید از خدا بترسید ای طلابه زشته معتاد!!


    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا خیرت بده!
    خب همه اینارو من باید به بقیه توضیح بدم؟!
    شما که بلدید خب اطلاع رسانی کنید
    والا...
    ملت مارو سرویس کردن به خاطر این پست!
  • خانم یک هفتم...
  • جسارتا دوست نداشتم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه جسارتی؟؟؟
    نمیشه که همه از همه چیز خوششون بیاد!
    پست های ما هم خوب و بد داره
    اینم یکیش
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی